Kimi ja Unkarin samppanjat?

Tenho

Well-known member
Liittynyt
16.3.2002
Viestit
71
En ole mistään löytänyt vastausta kysymykseen miksi Kimi ei ruiskinut kuohuviiniä podiumilla? Mahtoiko säästää hääpäiväjuhliinsa...

(Modistit voivat poistaa tämän threadin, jos aihe on jo käsitelty.)
 

Pezu

Member
Liittynyt
27.7.2005
Viestit
14
McLarenin kokki kuoli Unkarin GP-viikonloppuna. Ainakin itse käsitin, että se oli syynä.
 

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
Pezu sanoi:
McLarenin kokki kuoli Unkarin GP-viikonloppuna. Ainakin itse käsitin, että se oli syynä.
Juurikin tämä oli se syy. Palkintoseremonian aikana McLarenin henkilökunta piti ylhäällä kylttiä, jossa luki "This one is for you, Darren". Kokin nimihän oli Darren Hawker.
 

kode

Unregistered User
Liittynyt
8.7.2005
Viestit
118
Sijainti
Häme
Kimi otti myös huikan menehtyneen kokin muistolle vai liekö vain pinttynyt tapa?
 

Hevimies

Hippaheikkien kuningas
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
986
Sijainti
Savonlinna
Yritti muuten viestittää siinä palkintopallilla Shummelille että jättäisivät samppanjat ruiskuttamatta mutta ei tainnut mennä viesti perille.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Tulipa oltua siinä podiumin edessä todistamassa sitä. Muistaakseni joskus aikaisemminkin vastaavanlaisissa tapauksissa kaksi muuta on ruiskuttanut kuohujuomaa.
En mä ainakaan pahoittanut mieltä siitä että Shumit ruiskivat kuohista.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Hevimies sanoi:
Yritti muuten viestittää siinä palkintopallilla Shummelille että jättäisivät samppanjat ruiskuttamatta mutta ei tainnut mennä viesti perille.
Mulle taas jäi se kuva, että Kimi viestitti vain itse jättävänsä ruiskuttamiset väliin...

P.S. Sadas viestini :)
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
burb sanoi:
Mulle taas jäi se kuva, että Kimi viestitti vain itse jättävänsä ruiskuttamiset väliin...

P.S. Sadas viestini :)
Juu näin myös minä tulkitsisin asian.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Pezu sanoi:
McLarenin kokki kuoli Unkarin GP-viikonloppuna. Ainakin itse käsitin, että se oli syynä.
Eikö Kimi olisi voinut juoda edes suruun :confused:
 

Hevimies

Hippaheikkien kuningas
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
986
Sijainti
Savonlinna
J.Heldenview sanoi:
Eikö Kimi olisi voinut juoda edes suruun :confused:
Kyllä varmaan joikin ja siksi juuri pitää jokainen pisara säästää eikä turhaan suihkutella lehtereille. :ahem:
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Tosin kaikki ei ole aina niin kuin seiska kertoo. Tämä voi tulla sulle ferkku yllätyksenä.
 

Ferrari 4ever

Well-known member
Liittynyt
12.8.2001
Viestit
2669
Sijainti
Saarimaa
Jennin kaveri yökylässä vai Kimin löytö edelliseltä ryyppyreissulta? Kerro pois, itse kun en lue juorulehtiä.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Ferrari 4ever sanoi:
Jennin kaveri yökylässä vai Kimin löytö edelliseltä ryyppyreissulta? Kerro pois, itse kun en lue juorulehtiä.
En minäkään tätä uusinta ole lukenut...
 

X

Member
Liittynyt
14.5.2002
Viestit
15
Sijainti
Ireland
Juuri pari tuntia sitten luin lehden kun kävin avokin mummon luona, minähän en moisia roskalehtiä tilaa :D


Artikkeli itsessään oli ihan huvittava, ja sain sellaisen käsityksen että Kimi ja Kimin vanhat ryyppykaverit olivat taas vauhdissa, drinksuja oli taas vedetty urakalla ja iskivät kaivohuoneelta muutaman naisen mm. Jani Hurmeen hoito (kyseisen tapahtuman jälkeen ex-hoito), menivät Kimin Helsingin kämpille jatkoille ja saunomaan. Jutun mukaan Kimillä ja Kimin kavereilla ei tietenkään saunassa mitään pyyhkeitä tms ollut, naisilla kuulemma OLI, mutta ne oli otettu sitten myöhemmin pois :thumbup:

Anyway, kun porukka oli mennyt nukkumaan niin Kimin ja Jennin sängyssä nukkui sitten Kimi ja joku hoito, ilmeisesti just tämä Hurmeen muija, ja toisessa makuuhuoneessa joku Kimin kaveri ja joku "Alexandra" ja muut ties missä. Jenni tuli sitten yöllä kotiin (ties mistä) ja näki naisen nukkuvan Kimin vieressä, Jenni sitten ärähti kaikille ja passitti kaikki veke koko kämpästä :D


Tyypillinen ryyppyreissu, Kimi käyttäytyy kuin nuoren miehen pitääkin, olispa itselläkin yhtä paljon rahaa toteuttaa itseään samalla tavalla :thumbup:

Disclaimerin paikka, ylläoleva tarina niinkuin muistan lehden lukeneeni, ei se ihan sanatarkkaan noin mennyt. Joku lehden omistava voi varmaan kirjoittaa tänne tarkemmin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Eikös Kimi tänään lehdistötilaisuudessa sanonut, että: Ihan hyvin meni ajatellen kaikkea mitä tässä on tapahtunut ;)
 
Ylös