Kimi käräjille

Törni

Well-known member
Tämä ei ole iso juttu, mutta kuitenkin taas yksi lenkki ketjussa jonka nimi on Kimin hölmöilyt ja negatiivinen julkisuus. Tuolle ketjulle ei taida ikävä kyllä olla loppua näkyvissä....

NotShee

?aotuo ätiM
Sijainti
Lund, Skåne
J.Heldenview sanoi:
Elikkäs kortitta ajo pitäis sallia jos muten on homma hanskassa?
Kyllä minunkin mielestä. Varsinkin sinä kauniina perjantai-iltana, kun tunnet (sä-passiivi) itsesi niiin varmaksi kuljettajaksi ja uskot ajavasi täysin laillisesti autoa... Loput saatte kuvitella itse.

(EDIT: Niin, tämä ei liity kortitta ajamiseen suoraan, mutta "jos homma muuten on hallussa"-kommenttiin liittyy.)

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Törni sanoi:
Tämä ei ole iso juttu, mutta kuitenkin taas yksi lenkki ketjussa jonka nimi on Kimin hölmöilyt ja negatiivinen julkisuus. Tuolle ketjulle ei taida ikävä kyllä olla loppua näkyvissä....
Kyllä se loppuu sun kohdalta viimeistään kun a) Kimille tulee viimeinen Aamen tai kee) sulle tulee viimeinen Aamen.

Sitä ennen on tainut tulla se mun viimeinen Aamen. :(

Törni

Well-known member
Jones sanoi:
Kyllä se loppuu sun kohdalta viimeistään kun a) Kimille tulee viimeinen Aamen tai kee) sulle tulee viimeinen Aamen.

Sitä ennen on tainut tulla se mun viimeinen Aamen. :(
Äläs sano. Kyllä aamenen jälkeenkin voi vaikuttaa. Elviskin on taas listakärjessä.......:D

Törni

Well-known member
Törni sanoi:
Inhottava olla aina oikeassa :wink:

Zep

Well-known member
Sijainti
Veteli
Haki sanoi:
Joo, joitakin vuosia sitten, olisikohan joskus 90-luvun puolivälissä, hain pikku E kortin, kun sen sai ilman ajokoetta. Silloin tais tulla joku ajokorttiuudistus johon tuli uutena pikku E luokka ja kaikki jotka luulivat tarvitsevansa E-korttia oli poliisiasemalla jonossa ettei tarvisisi ajaa sitä ajokoetta.

Todennäköisesti Kimiltä puuttui just tuo E-kortti.
Itse kans yritin juuri ennen armeijaan menoa hakea kyseistä kirjainta, mutta mennessäni paikallisen virkavallan puheille pyörittelivät vain käsiään, että eivät tiedä koko asiasta mitään...
Ja vast'ikään oli II-vaihetta ajaessa autokoulun opettaja sanonut, että tässä paperit valmiina, sen kus vaan käyt nimismiehen konttuurissa.
Jäipä sitten tuo tärkeä kirjain hakematta, kun armeijalta ei koskaan ennättänyt uudestaa ajoissa. Että kiitoksia vaan sinne Kaustiselle päin! :D

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Enpä ymmärrä mitä se Kimi moisesta alkaa valittamaan.
Tuohan on sille yhtä pikkuraha kun tämmöiselle tavanpulliaiselle yhdet pullakahvit esson baarissa.