Kyllä minunkin mielestä. Varsinkin sinä kauniina perjantai-iltana, kun tunnet (sä-passiivi) itsesi niiin varmaksi kuljettajaksi ja uskot ajavasi täysin laillisesti autoa... Loput saatte kuvitella itse.J.Heldenview sanoi:Elikkäs kortitta ajo pitäis sallia jos muten on homma hanskassa?
Kyllä se loppuu sun kohdalta viimeistään kun a) Kimille tulee viimeinen Aamen tai kee) sulle tulee viimeinen Aamen.Törni sanoi:Tämä ei ole iso juttu, mutta kuitenkin taas yksi lenkki ketjussa jonka nimi on Kimin hölmöilyt ja negatiivinen julkisuus. Tuolle ketjulle ei taida ikävä kyllä olla loppua näkyvissä....
Äläs sano. Kyllä aamenen jälkeenkin voi vaikuttaa. Elviskin on taas listakärjessä.......Jones sanoi:Kyllä se loppuu sun kohdalta viimeistään kun a) Kimille tulee viimeinen Aamen tai kee) sulle tulee viimeinen Aamen.
Sitä ennen on tainut tulla se mun viimeinen Aamen.
Inhottava olla aina oikeassa :wink:Törni sanoi:Tämä ei ole iso juttu, mutta kuitenkin taas yksi lenkki ketjussa jonka nimi on Kimin hölmöilyt ja negatiivinen julkisuus. Tuolle ketjulle ei taida ikävä kyllä olla loppua näkyvissä....
Niin, Kimihän on sinun MessiaasiObserver sanoi:KIMI RISTIINNAULITTAVA!!!!
Joo ja istuu sinun jumalasi (=Schumacher) alapuolella.Valde sanoi:Niin, Kimihän on sinun Messiaasi
Itse kans yritin juuri ennen armeijaan menoa hakea kyseistä kirjainta, mutta mennessäni paikallisen virkavallan puheille pyörittelivät vain käsiään, että eivät tiedä koko asiasta mitään...Haki sanoi:Joo, joitakin vuosia sitten, olisikohan joskus 90-luvun puolivälissä, hain pikku E kortin, kun sen sai ilman ajokoetta. Silloin tais tulla joku ajokorttiuudistus johon tuli uutena pikku E luokka ja kaikki jotka luulivat tarvitsevansa E-korttia oli poliisiasemalla jonossa ettei tarvisisi ajaa sitä ajokoetta.
Todennäköisesti Kimiltä puuttui just tuo E-kortti.