Kimi muuttaa...

Observer

Well-known member
Petri Piira sanoi:
Kimi vaihtaa kansalaisuuden italialaiseks, muuttaa vielä Italiaan ja alkaa ajamaan sitä Ferraria. Sisäpiiritietoa.
"- Olen täysin tyytyväinen nykyiseen talliini. Ei ole epäilystäkään, että meillä on kasassa vahvin paketti voittamaan kilpailuja. Minulla on hyvät suhteet kaikkiin tallimme työntekijöihin, joten miksi edes harkitsisin sen vaihtamista?" -Kimi Räikkönen

Vilkku

Not member anymore
Hurmurisija sanoi:
Paskat. Eiköhän suomalainen lehdistö ole vielä suhteellisen kilttiä monen muun maan lehdistöön verrattuna.

Joo, mutta katsokaapa lehtihyllyjä, niin joka lehdessä melkein Räikkösistä
juorutaan.
Se myy mikä ihmisiä kiinnostaa ja lehdet yrittävät saada myyntiä lisättyä - minua ei kiinnosta semmoiset jutut ja olen kyllästynyt ja harmissaan Kimin ja Jennin puolesta, kun räävitäään silleen.

Liika on liikaa ja senhän sanoi talvella jo Ron denniskin, että jättäkää suomalaiset Kimi rauhaan (tai hän muuttaa muualle -oma lisäys).

Lehdistö on yhtä kiinnostunut vaikka Kimi ajaisi sveitsiläisellä lisenssillä.

Toisaalta on ymmärrettävää, että tämän hetken koko autourheilun kuumin nimi on otsikoissa kaikkialla maailmassa ja se pitää Kimin hyväksyä asiaankuuluvana. Ehkä Kimi tykkää julkisuudesta oli se millaista vaan - näyttää vaan tulokset parenevan ajosaralla - ja muuallakin.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
hikkaveks sanoi:
Tottakai Kimi on mokaillut yksityiselämässään, mutta ihan kaikkea ei kannattaisi sinunkaan uskoa.
Vai vasta jäävuoren huippu? :D On Seiskalla/Katsollakin kuitenkin rajansa mitä julkisevat ja tarkistelevat taustoja. Tarvitaan esim. monta "silminnäkijää" tms. Mutta ei mennä sivuraiteelle.

Siis mitä tuossa "uutisessa" nyt sitten oli? Huhu!
Ja mitä sitten vaikka muuttaisi ulkomaille? (Eikös Mikakin asunut Monacossa...) Eihän se nytkään täällä ehdi paljoa oleilemaan... varmaan tulee halvemmaksi majoittua vaikka hotelliin niinksi harvoiksi päiviksi kun Suomeen tulee. Ja eihän se muutenkaan paljoa ehdi majoittua kun yöt menee yökerhoissa ja jatkoilla :D

Observer

Well-known member
Mutku sanoi:
Vai vasta jäävuoren huippu? :D On Seiskalla/Katsollakin kuitenkin rajansa mitä julkisevat ja tarkistelevat taustoja. Tarvitaan esim. monta "silminnäkijää" tms. Mutta ei mennä sivuraiteelle.
Vaikka kysymyksessä ovat julkkikset ei ole ilmeisesti välttämättä aivan selvä että juttu olisi OK vaikka sille olisi "silminnäkijöitäkin":

http://www.iltalehti.fi/2005/08/27/200508273425689_vi.shtml

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Jees, en tarkoittanutkaan, että kaiken saa silti julkistaa.
Ja onhan joskus noita "paljastuksista" saanut lukea, että "toimitukseen alkoi tihkua vinkkejä jo puoli vuotta sitten" tms. Sitten papparaiset - eiku paparazit perään keräämään "todistusaineistoa".

miika

Well-known member
Seiskan kirjoittelu Kimistä on ollut jatkuvasti vain pahenevaa. Mielikuvitukselliset kirjoitukset Jennin yöstä vieraanmiehen kanssa olivat jo kyllä harvinaisen törkeitä. Maailmalla on viimeaikoina yleistynyt myös oikeudenkäynnit erilaisia törkylehtiä kohtaan, kuten Sun, News of the world etc. korvaukset ovat olleet koviakin. Saas nähdä miten meillä. Mielestäni Seiska pitää laittaa edesvastuuseen paskastaan, ihan sama kirjoitellaan maailmalla miten tahansa, itseasiassa turha sanoa, että meillä kirjoittelu on vielä lievää, paskat! Kimin ja Jennin suhteeseen kohdistuneet kirjoitukset ovat nimenomaan Seiskan taholta olleet kansainväliselläkin mittaasteikolla törkeitä.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
hannu^ sanoi:
Suomen kansantalous varmasti romahtaa nyt kun Kimi muuttaa pois. ;)

Joo, onpas tosi ikävää jos nämä "rahavirrat" jäävät tulematta. Siis ihan kauhiaa suorastaan.

Eipä ole yllätys, että joillekin tämä koko asia tuntuu olevan kova pala purtavaksi. Nationalismin perusoppien mukaanhan takinkääntäjät ovat kaikista pahimpia, suurimman luokan vihollisia, itse asiassa paljon pahempia mitä viholliset itse...

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
miika sanoi:
Kimin ja Jennin suhteeseen kohdistuneet kirjoitukset ovat nimenomaan Seiskan taholta olleet kansainväliselläkin mittaasteikolla törkeitä.
Samaa luokkaa ellei jopa "törkeämpiäkin": Vanhasen Matin salarakkaat "Kaarina & Tanja", Keskisen Vesan kuviot jne. jne. Aina löytyy joku joka kämmäilee ja päätyy raadeltavaksi.
"Jahdattinhan" Häkkistäkin: oli se Salla, ryyppyreissut jne. Sieviset (isä & poika) huh kyllä meillä näitä piisaa - Pitäisikö Kimin olla joku poikkeus?

miika

Well-known member
Mutku sanoi:
Samaa luokkaa ellei jopa "törkeämpiäkin": Vanhasen Matin salarakkaat "Kaarina & Tanja", Keskisen Vesan kuviot jne. jne. Aina löytyy joku joka kämmäilee ja päätyy raadeltavaksi.
"Jahdattinhan" Häkkistäkin: oli se Salla, ryyppyreissut jne. Sieviset (isä & poika) huh kyllä meillä näitä piisaa - Pitäisikö Kimin olla joku poikkeus?

Anteeksi tietämättömyyteni, en lue kovinkaan usein Seiskaa, taikka seuraa ns. julkkiskeskustelua. Kysymykseesi pitäisikö Kimin olla joku poikkeus?

- EI, parempi olisi jos näitä paskajuttuja ei tehtäisi kenestäkään.

Racer21_90

Well-known member
Sijainti
Asun nykyään Ruotsissa ..
miika sanoi:
Seiskan kirjoittelu Kimistä on ollut jatkuvasti vain pahenevaa. Mielikuvitukselliset kirjoitukset Jennin yöstä vieraanmiehen kanssa olivat jo kyllä harvinaisen törkeitä. Maailmalla on viimeaikoina yleistynyt myös oikeudenkäynnit erilaisia törkylehtiä kohtaan, kuten Sun, News of the world etc. korvaukset ovat olleet koviakin. Saas nähdä miten meillä. Mielestäni Seiska pitää laittaa edesvastuuseen paskastaan, ihan sama kirjoitellaan maailmalla miten tahansa, itseasiassa turha sanoa, että meillä kirjoittelu on vielä lievää, paskat! Kimin ja Jennin suhteeseen kohdistuneet kirjoitukset ovat nimenomaan Seiskan taholta olleet kansainväliselläkin mittaasteikolla törkeitä.
Erittäin hyvä lyhyt yhteenveto :thumbup:

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
Voisko joku kertoo mullekin mistä on kysymys, kun en itse lue noita lehtiä mutta jotkut "alan hemmot" näemmä lukevat kun tietävät niin tarkkaan mitä niissä kirjoitetaan :p

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Partsi sanoi:
Voisko joku kertoo mullekin mistä on kysymys, kun en itse lue noita lehtiä mutta jotkut "alan hemmot" näemmä lukevat kun tietävät niin tarkkaan mitä niissä kirjoitetaan :p
Jos laitat osoitteen, niin voin lähettää. Minua kyseiset lehdet kuvottavat ja saavat oloni hyvinkin vihaiseksi, mutta silti vaimolle moisen maksan :mad_old: :mad_old: :mad_old: :jaska: :jaska: :jaska: Pahaa tekee henkisesti, mutta minkäs teet. Taitaa tuolla vapaan puolella olla tähän liittyvä kohtalaisen osuva toikkikin tapetilla :rolleyes:

Niin ja mainitaan silti, että vaikka täällä kyseistä paperisaastaa onkin, niin itse en lue edes vahingossa.

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Racer21_90 sanoi:
Kuule kaveri älä puhu Suomen puolesta kun et ole saanut valtuuksia siihen.

Puhu vain omasta puolestasi - jos sinä et kaipaa Kimiä niin se oma asiasi mutta älä väitä että se on Suomen kanta. :thumbdown

Kuule kaveri! :D Suomi on vapaa maa ja täällä on myös mielipiteenvapaus! :D :D :D

Onneksi on VIELÄ!

HÖYNÄ

Well-known member
Sijainti
Bunkerland
Kun Häkästä aikanaan kirjoiteltiin vähän samanlaisia "juttuja", niin Keke kertoi että onneksi Mika ei ymmärrä italiankielisiä lehtiä (jotka näitä sepustuksia julkaisivat, muiden mukana), ja niitä lehtiä joita se ymmärtää, minä en sille anna!
Luulen että jotkut etelämaalaiset eivät niinkään näistä jutuista hermostuisi, ehkä päinvastoin, kunnia menee mutta maine kasvaa. Sanoihan Flaviokin taannoin että kyllä Kimi saa meidän talliin tulla ryyppäämään kun Ron veti myös herneen nenään lehtien kirjoittelusta. Eivätkö nämä todellakaan ymmärrä että jos kirjoittelijoita alkaa kieltämään ja arvostelemaan niin se on sama kuin heittäisi bensaa liekkeihin
Varmaan siellä Sveitsissäkin kirjoitellaan, mutta ehkä Kimi ei ymmärrä kieltä! :D

patriot

Foorumin senaattori
312T4 sanoi:
Kuule kaveri! :D Suomi on vapaa maa ja täällä on myös mielipiteenvapaus! :D :D :D

Onneksi on VIELÄ!
Niin no sulla on tuskin kaikesta huolimatta valtuuksia antaa kommentteja Suomen kansan nimissä?

Törni

Well-known member
Partsi sanoi:
Jos juttu kiinnostaa noin pirusti, niin ala ihmeessä lukea noita lehtiä. Ei tarvi täällä kysellä mitä on tapahtunut. Toisaalta jos juttu ei sinua kiinnosta niin älä sitten kysele tyhmiä :thumbup: