Kimi muuttaa...

Racer21_90

Well-known member
Sijainti
Asun nykyään Ruotsissa ..
312T4 sanoi:
Kuule kaveri! :D Suomi on vapaa maa ja täällä on myös mielipiteenvapaus! :D :D :D

Onneksi on VIELÄ!

Näin on - onneksi.. :D
Vaikka jotkut ne ovat olevinaan koko Suomen äänitorvia mikä periaatteessa on toisten kansalaisten sananvapauden heikentämistä.. Mielestäni se hallituksen ja presidentin homma, meille muille riittäköön omien mielipiteiden julkituominen.. :idea: :jaska: :wink:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mun oma julkinen mielipiteeni on että suomalaiset ovat ilkeitä, kateellisia ja omaavat heikon itsetunnon sekä viinapään. :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Törni sanoi:
Mistä muuten itse olet kotoisin? ;)
Turusta :D

Inkeriläisestä äidistä jolla veressä ruotsalaisuuttakin sekä helsinkiläisestä isästä jonka äiti on Lieksa-Nurmeksen seudulta ja isä Kaarinan-seudulta.

Törni

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Turusta :D

Inkeriläisestä äidistä jolla veressä ruotsalaisuuttakin sekä helsinkiläisestä isästä jonka äiti on Lieksa-Nurmeksen seudulta ja isä Kaarinan-seudulta.
Miltä tuntuu olla paska ja kateellinen?

Laareni120

Banned
Sijainti
Karjalohja
Originally Posted by miika
Seiskan kirjoittelu Kimistä on ollut jatkuvasti vain pahenevaa. Mielikuvitukselliset kirjoitukset Jennin yöstä vieraanmiehen kanssa olivat jo kyllä harvinaisen törkeitä. Maailmalla on viimeaikoina yleistynyt myös oikeudenkäynnit erilaisia törkylehtiä kohtaan, kuten Sun, News of the world etc. korvaukset ovat olleet koviakin. Saas nähdä miten meillä. Mielestäni Seiska pitää laittaa edesvastuuseen paskastaan, ihan sama kirjoitellaan maailmalla miten tahansa, itseasiassa turha sanoa, että meillä kirjoittelu on vielä lievää, paskat! Kimin ja Jennin suhteeseen kohdistuneet kirjoitukset ovat nimenomaan Seiskan taholta olleet kansainväliselläkin mittaasteikolla törkeitä.
Racer21_90 sanoi:
Erittäin hyvä lyhyt yhteenveto :thumbup:
Jep :thumbup: samaa mieltä hyvä yhteenveto!

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Moe Szyslak sanoi:
Mun oma julkinen mielipiteeni on että suomalaiset ovat ilkeitä, kateellisia ja omaavat heikon itsetunnon sekä viinapään. :ahem:
Samaa mieltä :ahem: Lisään vielä, että suomalaiset loukkaantuvat herkästi :D

skf

Well-known member
Sijainti
Oulu
Toivotaan että Kimi muuton lisäksi ottaa vielä jonkun muun maan kansalaisuuden. :idea:

patriot

Foorumin senaattori
312T4 sanoi:
Suomi on vapaa maa ja täällä on mielipiteenvapaus - tiedoksi :thumbup:
Kyllä! Mielipiteenvapaus on mutta edes oululaisella lehtorilla ei ole oikeutta antaa kommentteja koko kansan nimissä! TANA! Sulla on vapaus antaa kommentteja omissa nimissäsi! :mad_old:

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
patriot sanoi:
Kyllä! Mielipiteenvapaus on mutta edes oululaisella lehtorilla ei ole oikeutta antaa kommentteja koko kansan nimissä! TANA! Sulla on vapaus antaa kommentteja omissa nimissäsi! :mad_old:

Luetaanpas sitä toikkia vähän Patriot hyvä! Olen sanonut vain, ettei "Suomi yhtä miestä kaipaa"! Se on minun postaus, ei koko Suomen kansan :D Minulla on kyllä oikeus kirjoittaa noin; vastuu on sitten lukijalla, miten hän ymmärtää sen :wink:

sooda

Alan Parsa
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Ihmetellä täytyy Seiskan ja Katson levikkiä. Kuinka suurella osaa suomalaisista Seiska tai Katso on ainut tilattu lehti? Kyllä siinä maailmankuvaa muodostuu. Itte en koske kumpaankaan enkä osta iltapäivälehtiä. Mutta minun maailmankuvanihan onkin avara.

patriot

Foorumin senaattori
sooda sanoi:
Ihmetellä täytyy Seiskan ja Katson levikkiä. Kuinka suurella osaa suomalaisista Seiska tai Katso on ainut tilattu lehti? Kyllä siinä maailmankuvaa muodostuu. Itte en koske kumpaankaan enkä osta iltapäivälehtiä. Mutta minun maailmankuvanihan onkin avara.
Avaruus tarkoittaa demarien äänestämistä? :nope: ;)

WebSlave

Trackman
sooda sanoi:
Ihmetellä täytyy Seiskan ja Katson levikkiä. Kuinka suurella osaa suomalaisista Seiska tai Katso on ainut tilattu lehti? Kyllä siinä maailmankuvaa muodostuu.
Sattumoisin minulle tulee Seiska ainoana tilattuna lehtenä. Siinä on kattavimmin televisioni kanavatarjonta. Juorupuolta en lue (selata saatan), ja huomasin hämmästyksekseni, etten parin viimenumeron Kimi-juttujakaan ole saanut aikaiseksi lukea.

Maailmankuvaani en tietenkään Seiskan sivuilta muodosta. Se on kyllä ehtinyt muodostua jo ennen kuin Seiskaa oli olemassakaan.

Jippo

www.jippo.fi
Niin siis miten niin muuttaa Suomesta pois? Eihän se ole täällä enää moneen vuoteen edes asunut? Muutaman kiinteistön omistaa joita on myymässä pois ... joku voisi tuota jopa kutsua kiinteistösijoittamiseksi ... tuskin tappoïolla myy ...

Sinällänsä kun tietää olevansa lehdistön tarkkailussa niin turhan paljon on poju antanut aihetta kirjoittelulle, ei se Häkäkään mikään pulmunen ole ollut mutta sen verran enemmän älliä on ollut että on revitellyt porukoissa ja paikoissa joista ei Seiskan toimittajia yleensä löydy ... ;)

sooda

Alan Parsa
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
WebSlave sanoi:
Sattumoisin minulle tulee Seiska ainoana tilattuna lehtenä. Siinä on kattavimmin televisioni kanavatarjonta. Juorupuolta en lue (selata saatan), ja huomasin hämmästyksekseni, etten parin viimenumeron Kimi-juttujakaan ole saanut aikaiseksi lukea.

Maailmankuvaani en tietenkään Seiskan sivuilta muodosta. Se on kyllä ehtinyt muodostua jo ennen kuin Seiskaa oli olemassakaan.
Mutta moni muu muodostaa.

Alain Prost

Well-known member
Observer sanoi:
Kimi maksaa varmaan aika kivat kiinteistöverot noista asumuksistaan

Asumukset eivät ulkomaille siirry, seuraava omistaja maksaa edelleen kiinteistöverot.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Voi mitä jeesustelua iltasanomissa tai -lehdessä

Toimittaja kirjoitta "Kimi tai Jenni kommentoivat tiedottajansa välityksellä etteivät kommentoi"
Sitten toimittaja vuodatti pitkän pätkät että ei suomalainen lehdistö ole häntä kaltoin kohdellut. Yhtälailla britit ja saksalaiset uutisoivat hepin heiluttelut. jne. jne.

Ja kaikki tämä kuitenkin perustuu HUHUun joka perustuu KUULOPUHEISIIN jostain talintyöntekijältä kuultuna. :jaska: