Unohdit vielä kehnon viinapään.Moe Szyslak sanoi:Suomalainen on aika paska ja kateellinen ihminen.
Varma tieto!
Unohdit vielä kehnon viinapään.Moe Szyslak sanoi:Suomalainen on aika paska ja kateellinen ihminen.
Varma tieto!
Mistä muuten itse olet kotoisin?Moe Szyslak sanoi:Suomalainen on aika paska ja kateellinen ihminen.
Varma tieto!
312T4 sanoi:Kuule kaveri! Suomi on vapaa maa ja täällä on myös mielipiteenvapaus!
Onneksi on VIELÄ!
TurustaTörni sanoi:Mistä muuten itse olet kotoisin?
Miltä tuntuu olla paska ja kateellinen?Moe Szyslak sanoi:Turusta
Inkeriläisestä äidistä jolla veressä ruotsalaisuuttakin sekä helsinkiläisestä isästä jonka äiti on Lieksa-Nurmeksen seudulta ja isä Kaarinan-seudulta.
Originally Posted by miika
Seiskan kirjoittelu Kimistä on ollut jatkuvasti vain pahenevaa. Mielikuvitukselliset kirjoitukset Jennin yöstä vieraanmiehen kanssa olivat jo kyllä harvinaisen törkeitä. Maailmalla on viimeaikoina yleistynyt myös oikeudenkäynnit erilaisia törkylehtiä kohtaan, kuten Sun, News of the world etc. korvaukset ovat olleet koviakin. Saas nähdä miten meillä. Mielestäni Seiska pitää laittaa edesvastuuseen paskastaan, ihan sama kirjoitellaan maailmalla miten tahansa, itseasiassa turha sanoa, että meillä kirjoittelu on vielä lievää, paskat! Kimin ja Jennin suhteeseen kohdistuneet kirjoitukset ovat nimenomaan Seiskan taholta olleet kansainväliselläkin mittaasteikolla törkeitä.
Jep :thumbup: samaa mieltä hyvä yhteenveto!Racer21_90 sanoi:Erittäin hyvä lyhyt yhteenveto :thumbup:
Samaa mieltä :ahem: Lisään vielä, että suomalaiset loukkaantuvat herkästiMoe Szyslak sanoi:Mun oma julkinen mielipiteeni on että suomalaiset ovat ilkeitä, kateellisia ja omaavat heikon itsetunnon sekä viinapään. :ahem:
Suht suomalaiselta.Törni sanoi:Miltä tuntuu olla paska ja kateellinen?
Aivan, ei tarvitse enää kadehtia sen maagisia voittoja :thumbup:skf sanoi:Toivotaan että Kimi muuton lisäksi ottaa vielä jonkun muun maan kansalaisuuden. :idea:
Kyllä! Mielipiteenvapaus on mutta edes oululaisella lehtorilla ei ole oikeutta antaa kommentteja koko kansan nimissä! TANA! Sulla on vapaus antaa kommentteja omissa nimissäsi! :mad_old:312T4 sanoi:Suomi on vapaa maa ja täällä on mielipiteenvapaus - tiedoksi :thumbup:
patriot sanoi:Kyllä! Mielipiteenvapaus on mutta edes oululaisella lehtorilla ei ole oikeutta antaa kommentteja koko kansan nimissä! TANA! Sulla on vapaus antaa kommentteja omissa nimissäsi! :mad_old:
Avaruus tarkoittaa demarien äänestämistä? :nope:sooda sanoi:Ihmetellä täytyy Seiskan ja Katson levikkiä. Kuinka suurella osaa suomalaisista Seiska tai Katso on ainut tilattu lehti? Kyllä siinä maailmankuvaa muodostuu. Itte en koske kumpaankaan enkä osta iltapäivälehtiä. Mutta minun maailmankuvanihan onkin avara.
Sattumoisin minulle tulee Seiska ainoana tilattuna lehtenä. Siinä on kattavimmin televisioni kanavatarjonta. Juorupuolta en lue (selata saatan), ja huomasin hämmästyksekseni, etten parin viimenumeron Kimi-juttujakaan ole saanut aikaiseksi lukea.sooda sanoi:Ihmetellä täytyy Seiskan ja Katson levikkiä. Kuinka suurella osaa suomalaisista Seiska tai Katso on ainut tilattu lehti? Kyllä siinä maailmankuvaa muodostuu.
Mutta moni muu muodostaa.WebSlave sanoi:Sattumoisin minulle tulee Seiska ainoana tilattuna lehtenä. Siinä on kattavimmin televisioni kanavatarjonta. Juorupuolta en lue (selata saatan), ja huomasin hämmästyksekseni, etten parin viimenumeron Kimi-juttujakaan ole saanut aikaiseksi lukea.
Maailmankuvaani en tietenkään Seiskan sivuilta muodosta. Se on kyllä ehtinyt muodostua jo ennen kuin Seiskaa oli olemassakaan.
Observer sanoi:Kimi maksaa varmaan aika kivat kiinteistöverot noista asumuksistaan