Revolt
Lead Singer
Luulen vain, että Massan vapauttamisen estää Alonson vaatimukset. Mies ei varmastikaan halua ajaa Kimin kanssa, joten ainoa vaihtoehto Ferrarille on siirtää Kimi syrjään jos (kun) kerran haluavat Alonson talliinsa. Se on totta, että kalliiksihan se tulee kun Kimin palkka joudutaan maksamaan myös ensi kaudesta mutta ehkä he katsovat Alonson olevan sen arvoinen. Kyllä minä uskon, että Alonson hankinta on Ferrarille pidemmällä tähtäimellä ihan hyvä liike. Ei sillä, ettäkö uskoisin hänen nyt olevan niin mahdottoman paljon Kimiä parempi kuskina mutta kyllä hän vain noin muuten sopii paremmin Ferrarin "henkeen". Sellaisilla asioilla on monesti yllättävän paljon epäsuoria vaikutuksia jopa tuolla tasolla.
Sitten takaisin Kimiin. Luulen, että Kimi itsekin on jo aika kypsä ykkösiin. Mestaruus ja voittoja on taskussa. Rallipolut polttelee ja ikä ei ole este nousta ihan kovimmalle huipulle. Ensi kaudesta tulisi myös nykyisenlainen palkka, joten voisi ihan rauhassa rakennella sitä ralliuraa ja sitten 2011 lähteä ihan tosissaan haastamaan. Kimi ei tunnetusti paljoa muiden mielipiteistä välitä eikä häntä siten tuskin paljoa kiinnosta, mitä hänestä sanotaan vaikka lopettaisikin ykköset. Tuskinpa mies paljoa taaksensa katsoo...
Kyllä tässä kuviossa siis jotain logiikkaa mielestäni on.
Sitten takaisin Kimiin. Luulen, että Kimi itsekin on jo aika kypsä ykkösiin. Mestaruus ja voittoja on taskussa. Rallipolut polttelee ja ikä ei ole este nousta ihan kovimmalle huipulle. Ensi kaudesta tulisi myös nykyisenlainen palkka, joten voisi ihan rauhassa rakennella sitä ralliuraa ja sitten 2011 lähteä ihan tosissaan haastamaan. Kimi ei tunnetusti paljoa muiden mielipiteistä välitä eikä häntä siten tuskin paljoa kiinnosta, mitä hänestä sanotaan vaikka lopettaisikin ykköset. Tuskinpa mies paljoa taaksensa katsoo...
Kyllä tässä kuviossa siis jotain logiikkaa mielestäni on.
Viimeksi muokattu: