Yhtään tilastoja katsomatta voinen sanoa että kyllä on.Onkos Räikkönen kerännyt kolmesta viimeisestä kisasta eniten pisteitä? Ainakin hyvät sijoitukset olleet.
Yhtään tilastoja katsomatta voinen sanoa että kyllä on.Onkos Räikkönen kerännyt kolmesta viimeisestä kisasta eniten pisteitä? Ainakin hyvät sijoitukset olleet.
Jos Kimi onkin nykyään F1:sten Simson. Kun tukka leikataan, supervoimat lähteeMutta jos nämä lisägrammat onkin tuonut sitä vauhtia lisää viime kisoissa? :alppu:
Jep. Itse asiassa eniten pojoja myös viidestä viimeisestä kisasta.Onkos Räikkönen kerännyt kolmesta viimeisestä kisasta eniten pisteitä? Ainakin hyvät sijoitukset olleet.
Ei kyllä ole, hyviä otteita ne molemmat esitti myös alkukaudesta. Varmasti Kimi saa vielä extraa, kun autossa kulku riittää voitto- ja podiumtaistoon, mutta turha sitä on ihmetellä mikä alkukaudesta vaivasi. Auto ja taktiikka vaivasi. Auto myös alkaa taas jatkossa vaivaamaan, seuraavissa kisoissa ei liene mitään jakoa voittojen suhteen.Outoa, että sen jälkeen kun Felipelle kolahti vieteri otsaan, Räikkönen on ollut kuin uudesti syntynyt?
Täyttä paskaa -termi on aika vahva ilmaisu. Itse olin kisan aikana tuota samaa mieltä. Fisichella pysyi kakkosektorilla kovin lähellä ja vaikka en väitä että tuo ajatus minkä Räikkönenkin tuossa sanoi, olisi satavarmasti oikein, niin en ainakaan pitäisi mitenkään itsestään selvänä sitä, että Räikkönen heittämällä olisi mennyt ohitse myöhemmillä kierroksilla.http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2009/08/942865
Toi on kyllä täyttä paskaa. Kimi oli ihan Fisin kontissa kiinni kun crashi sattu ja olisi mennyt ohitse minä hetkenä hyvänsä. Heti kun turva-auto poistui, niin Kimi kuittasi suht vaivattomasti.
E: väärä thread.
Mulla kävi sama mielessä.Jos Kimi onkin nykyään F1:sten Simson. Kun tukka leikataan, supervoimat lähtee
Kyllä ja vielä sellainen juttu,että Kimi ja Nico ovat ainoita jotka ovat keränneet pisteitä kolmessa viimeisessä kisassa:thumbup:Onkos Räikkönen kerännyt kolmesta viimeisestä kisasta eniten pisteitä? Ainakin hyvät sijoitukset olleet.
Ihan sama, mun puolesta Kimi voisi mennä ajaan Mersua ja voittaa vielä yhden maailmanmestaruuden.Korjatkaa jos oon väärässä mutta eikö Todt ja kumppanit aikoinaan ennen Ferrari-sopimuksen julkaisua antaneet Kimistä aika samanlaisia "lausuntoja"?
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2009/08/942951
Massa on nopea, mutta ei koskaan niin tikkijätkä kuin Kimi voi olla. Räikkönen todisti sitä mitä löytyy.Tää belgia oli minusta aika perus kimi kisa sillonko vehkeet on tikissä.. Hallussa kokoajan tavallaa ja virheetöntä ajoa ja nopeaa. MUTTA kuvitelkaapa oisko massa pystynyt lähtöruudusta kuusi tähän? Itse en näe millään massaa samassa tilanteessa vaikka pirullisen nopea se on.
Heikki kans..Kyllä ja vielä sellainen juttu,että Kimi ja Nico ovat ainoita jotka ovat keränneet pisteitä kolmessa viimeisessä kisassa:thumbup:
Kappas, enpä olekaan tullut huomanneeksi...äännetäänkö nimimerkkisi "schumi"? :doubtful: :idea:
Minäkin huomasin ihan vasta tuossa ennen asian mainitsemista. Sori silti, tai jotain.Kappas, enpä olekaan tullut huomanneeksi
Puhuukohan Kimi oman kisatiiminsä puolesta vai koko tallin? Kimihän puhuu aina meistä, tarkoittaen itseään ja omaa kisatiimiään.mtv3.fi sanoi:Ferrari keskittyy kehitystyönsä suhteen jo ensi kauteen.
- Emme saa enää tällä kaudella uusia osia autoihimme, ja meidän on vain tultava toimeen tällä. En jaksa uskoa lisävoittoihin, mutta palkintosijoja voimme vielä saavuttaa, Kimi totesi.
No ei ne uudet osat ainakaan näytä auttavanPuhuukohan Kimi oman kisatiiminsä puolesta vai koko tallin? Kimihän puhuu aina meistä, tarkoittaen itseään ja omaa kisatiimiään.
Eli oliko Badoerilla uudet osat ja Kimillä vanhat?
Kyllä vain, ehkäpä Kimille on tosiaan aina paikka avoinna Mclarenilla.Korjatkaa jos oon väärässä mutta eikö Todt ja kumppanit aikoinaan ennen Ferrari-sopimuksen julkaisua antaneet Kimistä aika samanlaisia "lausuntoja"?
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2009/08/942951
Tarkoittanee koko tiimiä. Tämän vuoden kehitystyöhän on tosiaan jo lopetettu ja tuskin Ferkullakaan niin vihoviimisiä idiootteja on, että laittavat parhaat palikat Badoerin fiiattiin..Puhuukohan Kimi oman kisatiiminsä puolesta vai koko tallin? Kimihän puhuu aina meistä, tarkoittaen itseään ja omaa kisatiimiään.
Eli oliko Badoerilla uudet osat ja Kimillä vanhat?