Eihän siinä mitään jos Kimi McLarenille takaisin menis mutta mitä jakoa siellä nyt enää on kun Hamilton on selvä ykköskuski?Vähän tuntuis siltä että vain nolaisi itsensä Alonson tyyliin.Mun mielestä jos lähteen Ferrarilta niin johonkin jossa saa olla selvä ykköskuski.Vaikka Toyotalle jos ei muuta.Onhan se nytkin nähty kun Massa on pois pelistä niin heti kulkee.
Tätä asennetta mä en oikein ymmärrä. Eli on parempi mennä paska-Toyotalle nostamaan isoa tilinauhaa ja ajamaan sijoista 6-10 "ykköskuskina" kuin mennä McLarenille taistelemaan mestaruuksista, vaikka olisikin lähtökohdiltaan ehkä vähän Hamiltonia jäljessä? Ei se Lewis niin ylivoimainen ole, etteikö Kimi sitä ruotuun saisi. Ja kun Macista on kyse, tulee talliin muodostumaan omat klikkinsä Hamille ja Kimille. Hamiltonhan ei ole koko tallin varauksetonta tukea koskaan lunastanut, ja Heikkikin on ollut kohtuu suosittu työntekijöiden keskuudessa. Kimin etuina toimivat vieläpä viisi vuotta palkkalistoilla ja vanhat kontaktit sekä hyvät, ellei erinomaiset välit Whitmarshiin ja Dennisiin.
Ruutulippumies sanoi:
Mulla tuli aamulla uutisesta "Lehti: Kimillä esisopimus McLarenin kanssa" semmonen fiilis heti, että olispa vain ja sinne sais mennäkki, Mäkki kuitenki Aina ollu se "ykköstalli" mulle, kunnes tuli tuo kusetushomma 2007, 2008 meni vielä mutta alkaa se jo nyt unohtuun
Sanasta sanaan samaa mieltä. McLaren on aina ollut se suomalaistalli ja suomalaisten kantapaikka ajanjaksoon katsomatta. Kaikkihan hehkuttivat, että kannattaa jättää McLaren ja siirtyä Ferrarille 2006 kun siellä ollaan ennenkin pärjätty. Karu fakta oli se, että Mac onnistui autonkehittelyssä paremmin, oli ne paperit kaivettu Ferrarin roskiksesta tai mistä hyvänsä. Ferrarin maaginen menestys perustui Schumin ja tämän luottohenkilöiden saumattomaan yhteispeliin - Tuota ei olla Kimin Ferrari-aikana nähty. Domenicali on tiimipomona pelkkä mammanpoika verrattuna rautakansleri Todtiin. Faktaa on myös se, että McLaren on yhtälailla mahtitalli kuin Ferrarikin.
Mersun moottoripuolellakin ollaan koettu niin iso ryhtiliike, että siirto todellakin kannattaa. Turha venailla sitä, kun Scuderia ilmoittaa Alonson kisakuskiksi ja Kimi saa lähteä häntä koipien välissä. Mieluummin jätetään uppoava laiva ja sivalletaan samalla vanhaa työnantajaa.