JPP
as Quo as possible
Kauden 2007 tapahtumista voidaan onneksi ennemminkin heittää, että KUN KUN JA KUN.JOS JOS JA JOS! ihan hyvä et kimi pääsee pois niin tarvi tota massaa enää katella
Kauden 2007 tapahtumista voidaan onneksi ennemminkin heittää, että KUN KUN JA KUN.JOS JOS JA JOS! ihan hyvä et kimi pääsee pois niin tarvi tota massaa enää katella
Sen verran kommentoin että selvästihän Massa ja Ferrari pelasi sen voiton Brasiliassa 07 Kimille (kuten mikä tahansa järkevä talli ollisi tehnyt):Eli mielestäsi koska Ferrari pelasi tallina Kimille voiton (mistä itse en ole edes varma, onko tästä mitään todisteita sillä Kimi kävi Massan jälkeen varikolla ja ihan hyvin saattoi ajamalla ohittaa Massan, tietysti Massa ei sen jälkeen edes yrittänyt ohittaa Kimiä), kuten mikä tahansa muukin talli olisi tehnyt silloin ja aina, tarkoittaa että Kimin mestaruuden voi laskea onnen piikkiin.
http://www.autotoday.fi/page.php?page_id=18&news_id=200903781&p=17jos Fernando sinne Ferrarille menee.
Veikkaan että lehti on itse lisännyt tuon alimman rivin "varmana tietona". Todennäköistähän tuo on, mutta vielä kuitenkin ennenaikaista uutisointia.http://www.autotoday.fi/page.php?page_id=18&news_id=200903781&p=17
"- Ensi vuonna palaamme vahvoina, mutta totean vielä, ettei tämä vuosi ole päättynyt, lisäsi Montezemolo.
Ensi vuonna Ferrarin autoja ajanevat Felipe Massa ja Fernando Alonso."
Tarkoittaakohan tuo sitä, että Montezemolo sanoi Alonson ajavan, vai että lehti itse on lisännyt oman tulkintansa, ja tuon alimman rivin?
Eikö kouluissa opeteta enää mitään? Viimeinen rivi ei kuulu lainaukseen, minkä lisäksi se on konditionaalissa, eli mitään ei kerrota "varmana tietona".Veikkaan että lehti on itse lisännyt tuon alimman rivin "varmana tietona". Todennäköistähän tuo on, mutta vielä kuitenkin ennenaikaista uutisointia.
Mun mielest tuo sana kertoo olennaisen eli lehti on itse päätellyt Kulmakarvan kuskiksi. Voin olla väärässä mutta siltä se kuulostaa vahvasti.http://www.autotoday.fi/page.php?page_id=18&news_id=200903781&p=17
"- Ensi vuonna palaamme vahvoina, mutta totean vielä, ettei tämä vuosi ole päättynyt, lisäsi Montezemolo.
Ensi vuonna Ferrarin autoja ajanevat Felipe Massa ja Fernando Alonso."
Tarkoittaakohan tuo sitä, että Montezemolo sanoi Alonson ajavan, vai että lehti itse on lisännyt oman tulkintansa, ja tuon alimman rivin?
Aivan huomasin tuon konditonaalin vasta nyt. My bad. Mutta yhtä kaikki, se on lehden oma tulkinta, vahva oletus että näin tullee käymään yhtä varmoja kuin kaikki tiedot ja oletukset ennen virallista varmistusta. Ei Montezemolo ole muuta sanonut kuin että herra kulmakarva tulee joskus ajamaan Ferrarilla ja lehti olettaa että se on jo ensi vuonna.Eikö kouluissa opeteta enää mitään? Viimeinen rivi ei kuulu lainaukseen, minkä lisäksi se on konditionaalissa, eli mitään ei kerrota "varmana tietona".
Offtopic, mutta kun tuosta koulusta tuli puhe, niin "ajanevat" on potentiaali, ei konditionaali ("ajaisivat").Eikö kouluissa opeteta enää mitään? Viimeinen rivi ei kuulu lainaukseen, minkä lisäksi se on konditionaalissa, eli mitään ei kerrota "varmana tietona".
Damn.Offtopic, mutta kun tuosta koulusta tuli puhe, niin "ajanevat" on potentiaali, ei konditionaali ("ajaisivat").
Hitto, pitää lukee lukion äikän kielioppi uudestaanOfftopic, mutta kun tuosta koulusta tuli puhe, niin "ajanevat" on potentiaali, ei konditionaali ("ajaisivat").
Vaikkuttas kansakoulun jorinoilta kun kerta Bobakki ja WebSlave nuista puheloo..Ei tartte ees lukion, eikös noi oo yläasteen juttuja
Heh. Bobakista en tiedä (olen pitänyt häntä itseäni nuorempana), mutta itse kävin koulutieni alkuvuodet peruskoulun kokeilukunnassa, eli nippa nappa vältin kansakoulun.Vaikkuttas kansakoulun jorinoilta kun kerta Bobakki ja WebSlave nuista puheloo..
Olet helposti riittävän vanha olemaan isäni. En siis käynyt kiertävää kyläkoulua, vaikka paatoksestani sellaisen kuvan saisikin.Heh. Bobakista en tiedä (olen pitänyt häntä itseäni nuorempana), mutta itse kävin koulutieni alkuvuodet peruskoulun kokeilukunnassa, eli nippa nappa vältin kansakoulun.
Montezemolon kommentit alkavat kuulostaa turhatuneilta. Varmaankin johtuu siitä että Kimi ei suostu lähtemään tyhjin käsin."Montezemolo kuitenkin kertoi Felipe Massan olevan 2010 Ferrarin kuljettaja numero yksi" @ MSN auto
Kyllä nyt Kimi hittoon sieltä Ferrarilta vaikka suostuisivatkin pitämään tallissa.