Sinänsä on mielenkiintoista seurata, mikä on homman nimi hamassa tulevaisuudessa; onko kilpa-ajajien tultava yhä enenevissä määrin "edustuskelpoisemmiksi", aina ulkonäköä myöten, vai palataanko vielä joskus asian ytimeen? Jo nyt hyvin suuri, jos ei jopa suurin osa ihmisistä pitää kilvanajon kiinteänä ajatuksena sitä, että tarkoituksena on lisätä tuotteen x myyntiä. Tai ainakin niin, että koko kilvanajaminen olisi tykkänään mahdotonta, jos takana ei olisi tuotteen x markkinointi-idea. Jossain kohtaa sillä tiellä tulee aina seinä vastaan. Kaiken mahdollisen tuotteistaminen kun rupeaa väkisinkin lopulta yrjöttämään lajin harrastajia ja seuraajia. Mikä sitten eteen, tai alle, kun tsydeemin maksajat eivät enää jaksa kiinnostua tuotteestaan, josta on kadonnut kaikki elämänmakuinen karheus ja autenttisuus, ja jäljellä on enää vain tyhjyyttään kumisevat kuoret?
No, tämä nyt ei taida liittyä juuri mihinkään, paitsi siihen, että minä arvostan Kimissä sitä, kuinka hän tykkää ajamisesta. Simple, not stupid.