Jeps. Espanjan lehdistön kanssa tulee kyllä sota jos Ferrari ei pärjää.Voi voi. Joko se liitto alkaa rakoilemaan?
Sehän se pahin pelko onkin tässä.Voi olla että Kimi lopettaa tämän kauden jälkeen
Samantapaiset fiilikset. Hienoa kuitenkin, että Kimi ehti voittaa Ferrarilla mestaruuden, onhan se talleista legendaarisin ja halutuin. Ehkä Ferrarin ja Kimin liitto ei ollut vaan niin toimiva, mitä molemmat osapuolet odottivat. Luulen, että Alonso "istahtaa" Ferrarille paljon paremmin jo persoonansa puolesta, puhumattakaan siitä, että auto tulee olemaan ajettavuudeltaan juuri sitä mitä Fernando odottaa.Hieman haikea olo, sillä tuskin tulemme näkemään suomalaista Ferrarin puikoissa ihan hetkeen. Silti oli itselleni unohtumaton hetki se kun voitti Ferrarilla sen MM:n
Miksi sopimus sitten purettiin? olishan se voinu istuskella kotona niinku sumiki ja olla palkkalistoilla.Sehän se pahin pelko onkin tässä.
Luca Di MontezemoloMikä se käänne sitte oli että sopimus tehtiin heti ensi vuodelle eikä 2011?
santander?
Hei, miksen mä löydä tätä uutista vai onko tää joku sisäpiiriläppä/juoru?noh.. kimihän sanoi v.2007 että ferrari tulee olemaan sen viimeinen talli f-ykkösis.. saa nyt nähdä.. olisihan se ihan kiva nähdä kimi vaikkapa wrc-auton ratis.. loebin tilalle citikalle, sillä lööppihän ajaa ens kaudel toro rossol
Briatoren poistuminen kuvioista?Mikä se käänne sitte oli että sopimus tehtiin heti ensi vuodelle eikä 2011?
santander?
Satander & 100MeMikä se käänne sitte oli että sopimus tehtiin heti ensi vuodelle eikä 2011?
santander?
Kimikin on tän jälkeen jo muuttanut lausuntoaan, ja maapallo pyörähtänyt muutamankin kerran.Hei, miksen mä löydä tätä uutista vai onko tää joku sisäpiiriläppä/juoru?
Santander tai ilmoitus Kimin suunnalta että sopimuksen purkuun löytyisi haluja. Noi nyt itsellä päälimmäisenä tulisi mieleen.Mikä se käänne sitte oli että sopimus tehtiin heti ensi vuodelle eikä 2011?
santander?
Tämä on kyllä yksi sattumusten kausi. Massa, Piquet. Keissejä on riittänyt. Plus kaikki muu vemputus vielä päälle.Santander tai ilmoitus Kimin suunnalta että sopimuksen purkuun löytyisi haluja. Noi nyt itsellä päälimmäisenä tulisi mieleen.
Edit: Jaa, tietysti voihan sekin olla tekijänä, että Briatore ei ole enää pelaamassa peliä. Ehkä Flavio oli ollut pitämässä suojattiaan vielä ensi kauden Rellulla.
Niin luulen minäkin. Whitmarsin ilme Singaporessa oli paljon puhuva.Vaikka Kimi tosiaan 2007 kertoi, että Ferrari tulee olemaan hänen viimeinen talli, niin viimeaikaiset kommentit, että paikka löytyy, jos on tarvetta kertovat ihan muuta.
Kyllä mä luulen, että ajot jatkuu vielä jonkin aikaa.