Kimi Räikkönen - Aikansa paras?

  • Viestiketjun aloittaja mjk
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

eepy

Well-known member
Liittynyt
10.6.2008
Viestit
384
Mikä se käänne sitte oli että sopimus tehtiin heti ensi vuodelle eikä 2011?
santander?
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Hetken piti sulatella uutista, mutta ihan hyvä fiilis tällä hetkellä.

Toivottavasti tuhlaajapoika palaa ensi vuonna Mäkille.
 

Polar

Well-known member
Liittynyt
15.1.2007
Viestit
757
Hieman haikea olo, sillä tuskin tulemme näkemään suomalaista Ferrarin puikoissa ihan hetkeen. Silti oli itselleni unohtumaton hetki se kun voitti Ferrarilla sen MM:n :)
Samantapaiset fiilikset. Hienoa kuitenkin, että Kimi ehti voittaa Ferrarilla mestaruuden, onhan se talleista legendaarisin ja halutuin. Ehkä Ferrarin ja Kimin liitto ei ollut vaan niin toimiva, mitä molemmat osapuolet odottivat. Luulen, että Alonso "istahtaa" Ferrarille paljon paremmin jo persoonansa puolesta, puhumattakaan siitä, että auto tulee olemaan ajettavuudeltaan juuri sitä mitä Fernando odottaa.
Toivon todella, että Kimi jatkaisi F1-uraa, ei jäisi tästä niin huono maku. Vaikka mediassa toitotetaan Kimin varmaa McLaren siirtoa ja itsekin siihen jo uskoin, niin nyt pessimistinä tuntuu, että jokin siinäkin menee pieleen. Kaikki tallit kelpaa, kuhan ajamistaan formuloissa vaan jatkaisi, rallihommiin ehtii myöhemminkin.
 

junnu146

Well-known member
Liittynyt
23.9.2009
Viestit
203
noh.. kimihän sanoi v.2007 että ferrari tulee olemaan sen viimeinen talli f-ykkösis.. saa nyt nähdä.. olisihan se ihan kiva nähdä kimi vaikkapa wrc-auton ratis.. loebin tilalle citikalle, sillä lööppihän ajaa ens kaudel toro rossol :p
 

mikæl

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
6949
Sijainti
Tampere
Onhan se totta, että macille siirtyminen on niin hyvää, että pelkää ettei se ole totta. Ja nyt tarttis vaan malttaa ja odotella tyynenä
 

arzipuppy

Well-known member
Liittynyt
18.2.2004
Viestit
1460
Sijainti
Helsinki
REPESIN TODELLA PAHASTI TÄLLE :D

"- On myös varsin huvittavaa lukea teknikoiden saapumisesta, ikään kuin Maranellossa ei olisi ketään ammattilaisia, jotka pystyisivät suunnittelemaan ja johtamaan voitokkaita F1-autoja ja kuljettajia. On syytä muistaa, huolimatta siitä miten tämä kausi meni, että Ferrari on voittanut 50 prosenttia - ja ehkä jopa enemmän, kun ottaa huomioon Singaporen 2008 - maailmanmestaruuksista viimeksi kuluneen 30 vuoden aikana. Mikään toinen talli ei ole pystynyt samaan, Ferrarin tiedotteessa korostettiin.

(MTV3)
"

Ja nyt ottivat sen mestaruuden vieneen kuljettajan talliinsa! :D Hei! Myös TIMO GLOCK on vapaalla! Ja olen kuullut puhuttavan, ettei Hamiltonilla ole ollut McLarenilla liegatejen aikoihin niin hauskaa!
 

arzipuppy

Well-known member
Liittynyt
18.2.2004
Viestit
1460
Sijainti
Helsinki
noh.. kimihän sanoi v.2007 että ferrari tulee olemaan sen viimeinen talli f-ykkösis.. saa nyt nähdä.. olisihan se ihan kiva nähdä kimi vaikkapa wrc-auton ratis.. loebin tilalle citikalle, sillä lööppihän ajaa ens kaudel toro rossol :p
Hei, miksen mä löydä tätä uutista vai onko tää joku sisäpiiriläppä/juoru?
 

osku

Well-known member
Liittynyt
25.5.2008
Viestit
75
Se, ketuttaako tämä uutinen mua vai ei, riippuu totaalisesti siitä, mitä tulee tapahtumaan seuraavaksi. Jos Kimi siirtyy Mäkille ja voittaa ensi vuonna MM:n Lyyiksen, Alonson ja Massan nokan edestä, niin se kyl voittaa mun kaikki kosteet päiväunetkin. Paljon paremmalta se tuntuu kuin jos Kimi voittas sen ensi vuonna Ferkulla. Ferrarillahan tuo MM jo tuli. Olisi coolimpaa saada potkut tallista, jossa voitti mestaruuden, siirtyä toiseen tiimiin sponsoreiden maksaessa palkan ja voittaa siellä mestaruus, joka jäi aikaisemmin luotettavuuden uupuessa saavuttamatta. :alppu:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Mikä se käänne sitte oli että sopimus tehtiin heti ensi vuodelle eikä 2011?
santander?
Santander tai ilmoitus Kimin suunnalta että sopimuksen purkuun löytyisi haluja. Noi nyt itsellä päälimmäisenä tulisi mieleen.

Edit: Jaa, tietysti voihan sekin olla tekijänä, että Briatore ei ole enää pelaamassa peliä. Ehkä Flavio oli ollut pitämässä suojattiaan vielä ensi kauden Rellulla.
 
Viimeksi muokattu:

Pecca

Well-known member
Liittynyt
9.6.2009
Viestit
2004
Sijainti
Suomi
Santander tai ilmoitus Kimin suunnalta että sopimuksen purkuun löytyisi haluja. Noi nyt itsellä päälimmäisenä tulisi mieleen.

Edit: Jaa, tietysti voihan sekin olla tekijänä, että Briatore ei ole enää pelaamassa peliä. Ehkä Flavio oli ollut pitämässä suojattiaan vielä ensi kauden Rellulla.
Tämä on kyllä yksi sattumusten kausi. Massa, Piquet. Keissejä on riittänyt. Plus kaikki muu vemputus vielä päälle.:confused:

Aikansa parhaalle, kaikkien aikojen kovin lopetus tiimissään.
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Vaikka Kimi tosiaan 2007 kertoi, että Ferrari tulee olemaan hänen viimeinen talli, niin viimeaikaiset kommentit, että paikka löytyy, jos on tarvetta kertovat ihan muuta.
Kyllä mä luulen, että ajot jatkuu vielä jonkin aikaa.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Vaikka Kimi tosiaan 2007 kertoi, että Ferrari tulee olemaan hänen viimeinen talli, niin viimeaikaiset kommentit, että paikka löytyy, jos on tarvetta kertovat ihan muuta.
Kyllä mä luulen, että ajot jatkuu vielä jonkin aikaa.
Niin luulen minäkin. Whitmarsin ilme Singaporessa oli paljon puhuva.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös