Slimedge
Well-known member
on suorastaan ihme jos räikkönen jonkun muun tallin kuin McLarenin valitsee. Brawnista ei ole takuita tulevaisuuden suhteen vaikka mersu siihen alkaisikin panostaa enemmän, kukaan ei tulevan kauden menestyjiä voi etukäteen tietää mutta olisi ihme jos laareni ja ferkku (pienellä varauksella) ei kärjessä heiluisi.
Luotto on kova varsinkin McLaarenin suuntaan tällä hetkellä kun testaaminen on kielletty, kuten joku jossain topicissa sanoikin, tuntuu että ferrarin menestys on perustunut siihen jatkuvaan testaamiseen. Nyt kun testaaminen on periaatteessa kielletty taitaa McLarenilla olla parhaat laitteet ja osaaminen auton simuloimiseen nopeaksi.
Tämä kausi sen hyvin osoittaa. Ferrari yritti alkukaudesta kopioida muiden ideoita ja saikin auton hieman paremmaksi, mutta loppuiko omat uudet ideat vai todettiinko auton perusteiltaan huonoksi ja keskityttiin tulevan kauden autoon, kuka tietää. Toisaalla laareni jatkaa auton kehittämistä ja on edistynyt siinä huimasti kauden mittaan, tämän on pakko helpottaa suunnittelua ensi kauden auton suhteen vaikka säännöt hieman muuttuukin.
Siis ääni Kimin siirtymisestä laarenille jossa miehen taidot tunnetaan ja jossa miehen oikea nopeus pääsee esiin. Ei siinä Hamiltonin klaanilta kysellä suosikkia tallikaveriksi kun on Kimin tasoinen suhari vapaana, Kimi on tallissa näyttönsä antanut, johan sen Haugin ja Whitmarshin kommenteista paistaa läpi. Kimin markkina arvo ylittää varmasti jokaisen tarjolla olevan saksalaisen kuljettajan nopeudesta puhumattakaan, joten tuskin senkään takia mersulla on intressejä sakemannia talliin saada. Ainut ongelma voi muodostua siinä vaiheessa kun Kop huomaa että hallintopäällikkö (vai mikä se ny olikaan) onkin se nopeampi ja tavallaan ehkä suositumpi kuski tallissa. Mitä siitä sitten seuraa, tietenkin A&L Hamiltonin kitinä ja mustamaalaaminen kimin suuntaan:thumbdown.
Kimin uskon oikeasti pesevän Lewiksen ensi kaudella varsinkin kun tunnetaan kimin renkaille hellä ajotyyli, välitankkaukset poistuu niin kuski joka renkaitaan osaa säästää on varma menestyjä ainakin tallikaveriin verrattuna. Nyt enää odotellaan McLarenin ratkaisua.
Luotto on kova varsinkin McLaarenin suuntaan tällä hetkellä kun testaaminen on kielletty, kuten joku jossain topicissa sanoikin, tuntuu että ferrarin menestys on perustunut siihen jatkuvaan testaamiseen. Nyt kun testaaminen on periaatteessa kielletty taitaa McLarenilla olla parhaat laitteet ja osaaminen auton simuloimiseen nopeaksi.
Tämä kausi sen hyvin osoittaa. Ferrari yritti alkukaudesta kopioida muiden ideoita ja saikin auton hieman paremmaksi, mutta loppuiko omat uudet ideat vai todettiinko auton perusteiltaan huonoksi ja keskityttiin tulevan kauden autoon, kuka tietää. Toisaalla laareni jatkaa auton kehittämistä ja on edistynyt siinä huimasti kauden mittaan, tämän on pakko helpottaa suunnittelua ensi kauden auton suhteen vaikka säännöt hieman muuttuukin.
Siis ääni Kimin siirtymisestä laarenille jossa miehen taidot tunnetaan ja jossa miehen oikea nopeus pääsee esiin. Ei siinä Hamiltonin klaanilta kysellä suosikkia tallikaveriksi kun on Kimin tasoinen suhari vapaana, Kimi on tallissa näyttönsä antanut, johan sen Haugin ja Whitmarshin kommenteista paistaa läpi. Kimin markkina arvo ylittää varmasti jokaisen tarjolla olevan saksalaisen kuljettajan nopeudesta puhumattakaan, joten tuskin senkään takia mersulla on intressejä sakemannia talliin saada. Ainut ongelma voi muodostua siinä vaiheessa kun Kop huomaa että hallintopäällikkö (vai mikä se ny olikaan) onkin se nopeampi ja tavallaan ehkä suositumpi kuski tallissa. Mitä siitä sitten seuraa, tietenkin A&L Hamiltonin kitinä ja mustamaalaaminen kimin suuntaan:thumbdown.
Kimin uskon oikeasti pesevän Lewiksen ensi kaudella varsinkin kun tunnetaan kimin renkaille hellä ajotyyli, välitankkaukset poistuu niin kuski joka renkaitaan osaa säästää on varma menestyjä ainakin tallikaveriin verrattuna. Nyt enää odotellaan McLarenin ratkaisua.