Kimi siirtyy parta-Bransonin firmaan lentämään kuurakettia.Veikkaan, että tapahtuu jotain todella odottamatonta. Toivottavasti ei liity Kimiin sillä tavalla, että hän lopettaisi
Uutinen voisi olla tyyliin: "Hamilton Ferrarille seuraavaksi viideksi kaudeksi "
Kyllä minä ainakin ymmärrän tuon Noblen jutun vähän isommaksi kuin jonkun spekuleeratun asian varmistus.Mikä tuossa Noblef1 jutussa on nyt niin ihmeellistä?
Kukahan sen määrittelee mikä on ihmeellinen tai yllätyksellinen uutinen, kai Kimin McLareni siirtokin sitä olisi. Tai Nicon Brawn siirto varmaan myös, tai Heikin siirto jonnekin. Ja mitä tuo Noblef1 oikiasti voisi tietää? Ja jos tietää niin varmaan mikä tahansa "varmistus" olisi shock.
joo, mun täytyy kans tulla Bobakin jonoon. SorrySamoin. Ja pitää pyytää Bobakilta anteeksi, kun menin kovasti kyseenalaistamaan Pino Allievi -lähteitään.
Nykyajan espanja-italia journalismin akselia pitää näköjään alkaa kunnioittaa.
Höh, mää en tiiä tuosta Noblesta mitään, nopealla tonkimisella näyttää että joku Jon Noble ois twitteriin kirjottanu jonku shokin, ja täällä on älämölö pystyssä.Kyllä minä ainakin ymmärrän tuon Noblen jutun vähän isommaksi kuin jonkun spekuleeratun asian varmistus.
Olen sanaton.Samoin. Ja pitää pyytää Bobakilta anteeksi, kun menin kovasti kyseenalaistamaan Pino Allievi -lähteitään.
Nykyajan espanja-italia journalismin akselia pitää näköjään alkaa kunnioittaa.
Jonathan Noble on Autosportin F1-vastaava. Jos pitää arvata, niin uutinen liittyy Buttoniin ja hänen ensi vuoden talliinsa.Höh, mää en tiiä tuosta Noblesta mitään, nopealla tonkimisella näyttää että joku Jon Noble ois twitteriin kirjottanu jonku shokin, ja täällä on älämölö pystyssä.
Mikä mies tuo on?
Tuossa on varmaan typo.Mikä mies tuo on? Ja mitähän tuo lainattu lause suomeksi tarkoittaa, esim tuo "too early to say if it is a bum streer" tms.. En ymmärrä.
Ainakin luotettavasta lähteestä olisi tulossa tietoa. En tiedä minkälainen merkitys englannin kielessä on sanalla shock, mutta itse ajattelin heti että sieltä olisi tulossa todellinen pommi.Jonathan Noble on Autosportin F1-vastaava.
"We needed a team player, and I think Alonso is that..."hei, jos jotakuta ei jo harmita Ferrarin touhut niistä tästä lisää, yäk:yuck::
http://www.autosport.com/news/report.php/id/79096
Montezemolo: Alonso better fit for team
Joo tosi hyvä team player, sen haluun nähä kun Alonso varmistelemassa Massalle mestaruutta... Never gonna happen"We needed a team player, and I think Alonso is that..."
Alonso nähdään Renaultilla 2011Joo tosi hyvä team player, sen haluun nähä kun Alonso varmistelemassa Massalle mestaruutta... Never gonna happen
F1 piireissä pidetään "varmana" että Kubica on Renaultin mies ensikaudella.Eikös Kubicakin ole ilman varmaa paikkaa ensi vuodelle? Voiskohan se olla menossa McLarenille?