Oberfeldwebel
Ylivääpeli
Joo en itsekään pidä Webberiä suinkaan huonona, mutta Toro Rosso kauden jäkeen Vettelistä puhuttiin uutena Schumacherina. Sitä hän ei kyllä ole ollut.Webber on kyllä ollut aikalailla mainio aika-ajomies aina, jotta sanoisin ennemmin juuri toisinpäin. En ole missään vaiheessa ainakaan itse pitänyt tilannetta RB:llä sellaisena, että Webber olisi Vettelille pelkkä heittopussi.
Webberhän räväytteli aikoinaan umpisurkealla Jaguarillakin mainioita aika-ajotuloksia, kuin Trulli konsanaan.
Ja omat odotukseni oli että Vettel peittoaa Webberin, siis selkeämmin kuin mitä nyt on tapahtunut. Tämä ei ehkä ole yllätys (että ei peitonnut), mutta jos Vettelistä piti tulla uusi Schumi niin olis kyllä voinu odottaa parempia tuloksia suhteessa tallikaveriin. Ja koska näin ei ole käynyt niin koen että Vettel ei olekaan uusi "Schumi".
Odotukset meidän välillä Webber - Vettel taistosta oli siis hieman erilaiset. Olin kaiketi väärässä, mutta se "arvon" muutos tapahtui mun silmissä enemmänkin Vettelin laskuna kuin Webberin nousuna. Tämähän on mielipide kysymys (arvojen nousu/lasku) ja siihen vaikuttaa odotukset jotka nekin ovat jokaisella omansa. Yksinkertaisesti odotin Vetteliltä parempaa suoritusta.
En siis missään nimessä sano, että oisit väärässä. Tämähän on näkemysero. Olit kylläkin odotuksissasi lähempänä oikeaa kuin minä.
Oho, tämähän lienee off topicia. Tai no, Kimin siirtoon Red Bullille tämä liittyy.
Viimeksi muokattu: