JPP
as Quo as possible
Just noin ne haluaakin ihmisten ajattelevan...Jos jotain olis tekeillä, tuskin vetäis päälle tallin vaatteita...
Just noin ne haluaakin ihmisten ajattelevan...Jos jotain olis tekeillä, tuskin vetäis päälle tallin vaatteita...
Käykö Kimikin hiukan vajaalla kun vihjailee? Tyyliin Boullier.Just noin ne haluaakin ihmisten ajattelevan...
Minä vuonna?Semmosta huhua kuullut että Kimi nähty Ruotsissa Red Bullin vaatteissa...
Tänä vuonna kuulemma, Red Bullin pipo ynm.Minä vuonna?
Ai niinku tähän tyyliin?Tänä vuonna kuulemma, Red Bullin pipo ynm.
Mutta nämä on huhuja, paha lähtee sanoon.
Joo, tai sitten Kimi on niin PA ettei ole varaa kulkea kuin vanhoissa kuteissa. Kumpi vai kampi?Pitää pistää johtopäätöstä liikkeelle, että Webber korvaa Kubican ja Kimi RB:lle. Näinhän se menee! :tongue:
Itse olen nähnyt ihmisiä Helsingin kaduilla Red Bullin vaatteisiin pukeutuneena. Myös baseballseurojen lippiksiä näkyy katukuvassa. New York Yankees värväämässä puolta Suomen nuorisosta riveihinsä ensi kaudeksi?Semmosta huhua kuullut että Kimi nähty Ruotsissa Red Bullin vaatteissa...
Tästä nyt varmaan tullaan repimään hirveät otsikot taas Maikkarien ja muiden toimesta. Uskoisin että Kimi on lähinnä kommentoinut tuota "joskus uransa aikana" kohtaa, eikä tätä kautta.Kimi ei tyrmää paluuta formuloihin
Torstai 10.2.2011 klo 12.32 (päivitetty klo 13.20)
Vaikka Renault jo ilmoitti vaihtoehtonsa Kubican tilalle ja Räikkösen asiainhoitaja Riku Kuvaja kiisti Iltalehdelle mahdollisen paluun F1-sarjaan, Kimi ei itse tyrmännyt ajatusta hypätä takaisin moottoriurheilun kuninkuusluokkaan.
Kun MTV3:n rallitoimittaja Anette Latva-Piikkilä kysyi Räikköseltä Ruotsin rallin huoltoalueella, nähdäänkö Kimi tällä kaudella tai vielä joskus uransa aikana formuloissa, vastaus tuli kahdella sanalla.
- Vaikea sanoa.
No en nyt tiedä. Jos sieltä nyt tulisi joku voittajatalli tarjoamaan kaudesta 2012 50 miljoonaa niin uskon että Kimi harkitsisi pari kertaa tarjousta.Uskoisin, että Kimi vain kettuilee.
Tämä, paitsi että en ole samaa mieltä huipputallista..No en nyt tiedä. Jos sieltä nyt tulisi joku voittajatalli tarjoamaan kaudesta 2012 50 miljoonaa niin uskon että Kimi harkitsisi pari kertaa tarjousta.
Pari vuotta kun harjoittelee vielä, niin sitten voi jo kovaa tulostakin odottaa. F1-haihattelut voi unohtaa, vaikka ihan mukavaahan se on että spekuloidaan, verrattuna F1-lopettamispekulointeihin. Kerkee sinne ykkösiin myöhemminkin palata, jos sen ottaa tosissaan ja talli on oikea. Schumi osoitti että se on mahdollista yli nelikymppisenäkin. Nyt ei kannata soutaa edes takasi, vaan katsoa ensin kunnolla tämä rallikortti. Ja selkeesti Kimi on niin päättänyt tehdä.Kimillä oli törkeän hyvä vauhti Bulgariassa ennen kämmiä. Hirvonenkin jäi ihan puhtaasti ajamalla
Aha , katsoppas en ehtiny huomaan , kun siirty sillä välin kun luin sen täältä ja menin rallipuolelle niin sama teksti niin oletin provoksi.Eipäs, kun minä siirsin sen sinne. Pelkkää ralliuraahan se käsitteli. Ja siirrän nämä vastauksetkin ihan just.
Olisi mukava tietää Kimin palkkavaatimuksen ja Jensonille tehdyn tarjouksen eroMartin Whitmarsh puhui Kimistä ja toissavuotisista sopimusneuvotteluista Motorsport Magazinen podcastissa. Hänen mukaansa neuvottelut eivät katkenneet Kimin kieltäytymiseen vaan siihen, että McLarenilla tajuttiin Buttonin olevan mahdollisesti vapaana. Jensonille tehtiin tarjous, jonka hän hyväksyi, ja tämä lopetti neuvottelut Räikkösen leirin kanssa.
Itsekin ajattelin jo silloin tämänsuuntaista, ettei sopimus kariutunut pelkästään Kimin tahdosta. Tämä vahvisti sen....Martin Whitmarsh puhui Kimistä ja toissavuotisista sopimusneuvotteluista Motorsport Magazinen podcastissa. Hänen mukaansa neuvottelut eivät katkenneet Kimin kieltäytymiseen vaan siihen, että McLarenilla tajuttiin Buttonin olevan mahdollisesti vapaana. Jensonille tehtiin tarjous, jonka hän hyväksyi, ja tämä lopetti neuvottelut Räikkösen leirin kanssa.
Whitmarsh tunnusti jälleen olevansa Kimi-fani ja sanoi tämän myös olevan aliarvostettu teknisen palautteensa suhteen.