Kimi Räikkönen ja Matti Nykänen Tampereen yössä

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
aiai ai ai nyt kyllä sohaisi Kimi (todennäköisesti harkitusti) nukkuvaa ampiaspesää kun itse Matin ovelle koputti. Kimi on kiva mies. Olen muutaman kerran juhlinut hänen kanssaan ja täytyy myöntää, että kyllä siihen mieheen valitettavasti aika paljon alkoholia uppoaa :/ Mutta se olkoon hänen oma asiansa, en nyt siitä hirveästi moiti. Kimi juo kuitenkin kohtalaisen harvoin.
Lähden kohta ryyppäämään, mutta aika-ajoja ei jätetä!

"Vapaa-aikansa kullakin, Jotkut juo joskus, toiset harjoittelee Gay-hyppyjä ja jotkut kasvattelee kulmakarvoja ja jakelee tyhmiä kommentteja."
Ei paha :D

Sue_me

Well-known member
Kimi tekee juuri niin kuin nuori suomalainen tekee. Eli juhlii.

Pointseja tulee siitä, että Kimi bilettää suomessa suomalaisten kanssa. Tulee vähän niitä "veropakolaisen" veromarkkoja kiertoon tänne.

Mikäli itse olisin Kimin asemassa, asuisin myös jossain kevyen verotuksen maassa. Mitä sitä maksamaan sikaveroja siitä ettei edes asu kuin osan vuodesta Suomessa. Siellä asutaan, missä se on halvempaa.

Masa

Well-known member
Kyl Kimin kannattais vähän rajottaa näin kauden aikana rellestämistä. Kännissä voi aina satuttaa itsensä, tai sitten joku muu humallikko saattaa aiheuttaa vahinkoa.

Jotenkin vaikuttaa siltä, että Kimi ei ehkä ihan paneudu sillä intensiteetillä työhönsä kuin (tulevan) maailmanmestarin kuuluisi.

Törni

Well-known member
Mikkoz84 sanoi:
No helposti kun Suomen vankilat on aika "vapaita" eli siellä viikot pelaillaan pleikkaa ja tottakai viikonloppusin vankienkin on päästävä bilettää :alppu:
Ja seuraavalla kerrallahan Kimi voi sitten mennä sinne kiven sisään ottaan huikkaa Matin kanssa. Turvallista parivaljakolle itselleen ja myös ympäristölle :thumbup:

Mikkoz84

Schufosi
Törni sanoi:
Ja seuraavalla kerrallahan Kimi voi sitten mennä sinne kiven sisään ottaan huikkaa Matin kanssa. Turvallista parivaljakolle itselleen ja myös ympäristölle :thumbup:
Kyllä, mutta ei taida Kimi sentään niin viisas olla

Mikkoz84

Schufosi
Masa sanoi:
Kyl Kimin kannattais vähän rajottaa näin kauden aikana rellestämistä. Kännissä voi aina satuttaa itsensä, tai sitten joku muu humallikko saattaa aiheuttaa vahinkoa.

Jotenkin vaikuttaa siltä, että Kimi ei ehkä ihan paneudu sillä intensiteetillä työhönsä kuin (tulevan) maailmanmestarin kuuluisi.
Täysin samaa mieltä

Observer

Well-known member
Sue_me sanoi:
Mikäli itse olisin Kimin asemassa, asuisin myös jossain kevyen verotuksen maassa. Mitä sitä maksamaan sikaveroja siitä ettei edes asu kuin osan vuodesta Suomessa. Siellä asutaan, missä se on halvempaa.
Saatikka että työpaikka on lähempänä kuin jos täällä asuisi.

HÖYNÄ

Well-known member
Sijainti
Bunkerland
"Tanssii tähtien kanssa"-kisan innoittamana MTV on päättänyt lanseerata uuden formaatin: Ryyppää Nykäsen kanssa! Kilpailijoiksi haalitaan sekä nykyisiä että entisiä urheilijoita; Räikkönen ja Myllylä ovat jo ilmoittautuneet ja myös selvittäneet karsintarajan. :D

patriot

Foorumin senaattori
Täytyy kyllä ihmetellä tämän Mikoz84 hahmon argumentteja. Ei oo hahmo tainnut paljon tätäkään otsikkoa lueskella. Ainut synti minkä Kimi on tehnyt on se, että se ryyppää julkisesti. Muut ryypiskelee ja rellestää salaa.

Mikkoz84

Schufosi
patriot sanoi:
Täytyy kyllä ihmetellä tämän Mikoz84 hahmon argumentteja. Ei oo hahmo tainnut paljon tätäkään otsikkoa lueskella. Ainut synti minkä Kimi on tehnyt on se, että se ryyppää julkisesti. Muut ryypiskelee ja rellestää salaa.

Kannattaa ehkä lukea se Mikan kommentti. Hän ei itse puhu mitään mistään manttelinperijästä, mainitsee vain, että Nicosta voi tulla maailmanmestari. Loppu on toimittajan omaa päätelmää.
Mistäs sinä tiedät ryyppäävätkö he?? Epäilen. Jos jonkun mielestä on OK, että henkilö joka yrittää mestaruutta todella herkässä lajissa ryyppää Nykäsen kanssa ja rellestää muutoinkin niin OK, laittaa vain hiukan miettimään kyseisien henkilöiden elämää.

Niin ja siitä Nico jutusta, aika hyvin jos Häkä ei ole niin sanonut kun Nico kumminkin sanoo samaisessa jutussa miten hienoa on kun Mika ajattelee niin.

Se täytyy myöntää, että näitä juttuja nyt enemmän seuranneena tietyt henkilöt täällä foorumilla joita olen pitänyt aika ns. "asiantuntijoina" ovat kyllä laskeneet arvostustaan. Kaikki täällä on yhtä tietämättömiä mistään, kaikki heittelee mutuja sinne tänne, joskus vielä ajattelin että täällä on porukkaa joilla on jopa yli vuosikymmenien kokemus formula jutuista ja he tietäisivätkin jotain, mutta luulin väärin :nope:

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Sijainti
Lahtix
Mikkoz84 sanoi:
Mistäs sinä tiedät ryyppäävätkö he?? Epäilen. Jos jonkun mielestä on OK, että henkilö joka yrittää mestaruutta todella herkässä lajissa ryyppää Nykäsen kanssa ja rellestää muutoinkin niin OK, laittaa vain hiukan miettimään kyseisien henkilöiden elämää.

Niin ja siitä Nico jutusta, aika hyvin jos Häkä ei ole niin sanonut kun Nico kumminkin sanoo samaisessa jutussa miten hienoa on kun Mika ajattelee niin.

Se täytyy myöntää, että näitä juttuja nyt enemmän seuranneena tietyt henkilöt täällä foorumilla joita olen pitänyt aika ns. "asiantuntijoina" ovat kyllä laskeneet arvostustaan. Kaikki täällä on yhtä tietämättömiä mistään, kaikki heittelee mutuja sinne tänne, joskus vielä ajattelin että täällä on porukkaa joilla on jopa yli vuosikymmenien kokemus formula jutuista ja he tietäisivätkin jotain, mutta luulin väärin :nope:
No hyvat sulle. :D Voiko kukaan olla niin naiivi etta luulee etta esim alonso ei rellesta ja ryyppaa kauden aikana joka kestaa 8 kuukautta tai sillein!!??

Törni

Well-known member
patriot sanoi:
Ainut synti minkä Kimi on tehnyt on se, että se ryyppää julkisesti. Muut ryypiskelee ja rellestää salaa.
Mitä tarkoitat "julkisesti ryyppäämisellä"?

Onko se, että paparazzit näkevät sinut terassilla drinkki edessäsi, julkisesti ryyppäämistä? Vai onko julkisesti ryyppäämistä vasta se että heiluttaa kikkeliä tai oksentaa päälleen?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Törni sanoi:
Mitä tarkoitat "julkisesti ryyppäämisellä"?

Onko se, että paparazzit näkevät sinut terassilla drinkki edessäsi, julkisesti ryyppäämistä? Vai onko julkisesti ryyppäämistä vasta se että heiluttaa kikkeliä tai oksentaa päälleen?
Ja vaikka mä tekisin kumpaakin, niin en pääse lööppeihin :jaska: :jaska: :nope: :thumbfh:

HÖYNÄ

Well-known member
Sijainti
Bunkerland
Moe Szyslak sanoi:
Ja vaikka mä tekisin kumpaakin, niin en pääse lööppeihin :jaska: :jaska: :nope: :thumbfh:
Enkä minä. Vaikka lopetin ryyppäämisen vuisikymmen sitten. :thumbfh:

Warwick

Well-known member
Mikkoz84 sanoi:

Niin... Mutta kun se ei kuulu sinulle, ei minulle eikä kenellekkään mitä Kimi tekee vapaa aikanaan. Antaa ihmisen olla. Täytyy muistaa että lehdet tekevät ja värittävät juttujaan aina mahd. "herkullisiksi", ja jotkut vielä uskovat mitä ne sanovat...
Vaikka en uskontoihin perusta, niin eikös se jessekin sanonut "Se joka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven." -tai jotenkin tuolleen. On Tekopyhyyttä vouhottaa sanon minä.