Kimi Räikkönen ja Matti Nykänen Tampereen yössä

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Mikkoz84 sanoi:
Kaikki täällä on yhtä tietämättömiä mistään, kaikki heittelee mutuja sinne tänne, joskus vielä ajattelin että täällä on porukkaa joilla on jopa yli vuosikymmenien kokemus formula jutuista ja he tietäisivätkin jotain, mutta luulin väärin :nope:
Hih, hih! :D Onko joku luullut, että täällä olisi ihan oikeata tietoa F1:stä. :doubtful:

Ne, joita olet pitänyt ns. asiantuntijoina ovat vain keskustelijoita, jotka osaavat pukea MUTUnsa paremmin kuin toiset. Täällä esiintyvät "faktat" ovat siis lähinnä mutua. Eikä siinä ole sinällään mitään pahaa...tai huonoa. Pitää vaan itsekin osata tulkita oikealla tavalla ja heittää lusikka samaan soppaan. :)

Sen verta itse asiasta, että itseäni ärsyttää mikäli Kimmeli alkaa enemmänkin "seurustella" Nykäs-Matin kanssa. Ei kovin hyvää seuraa huippu-urheilijalle tai kenelle tahansa muullekaan.
 
Viimeksi muokattu:

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Tämän olen jo postannut aiemmin, mutta kerrataan: DC:ltä kysyttiin vuosi sitten, mikä on muuttunut kun enää ei ole suomalaista tallikaveria. Vastaus: joutuu itse ostamaan vodkan! Tämä oli MSa:n haastattelussa.

Ehkä DC vaan katselee niitä pulloja tai juottaa kavereilleen? Schumikin on tiettävästi rentoutunut kunnolla kauden päätöskisojen jälkeen. Että eiköhän kuskitkin ole vain ihmisiä?

Mutta Räikköselle pitää nostaa hattua pelottomuudesta. Nykäsen seurassa heilumiseen nähden saaminen tallikaveriksi ensi kaudella Alonson tai Schumin "pelottaa" aiiika vähän...
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Vilperi sanoi:
MotorSport aktuell. Oikein hyvä saksankielinen lehti (ei nettiversiota), joka tulee kerran viikossa. Auto- ja moottoripyöräpuoli on sopivasti tasapainossa.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Mikkoz84 sanoi:
Mistäs sinä tiedät ryyppäävätkö he?? Epäilen. Jos jonkun mielestä on OK, että henkilö joka yrittää mestaruutta todella herkässä lajissa ryyppää Nykäsen kanssa ja rellestää muutoinkin niin OK, laittaa vain hiukan miettimään kyseisien henkilöiden elämää.

Niin ja siitä Nico jutusta, aika hyvin jos Häkä ei ole niin sanonut kun Nico kumminkin sanoo samaisessa jutussa miten hienoa on kun Mika ajattelee niin.

Se täytyy myöntää, että näitä juttuja nyt enemmän seuranneena tietyt henkilöt täällä foorumilla joita olen pitänyt aika ns. "asiantuntijoina" ovat kyllä laskeneet arvostustaan. Kaikki täällä on yhtä tietämättömiä mistään, kaikki heittelee mutuja sinne tänne, joskus vielä ajattelin että täällä on porukkaa joilla on jopa yli vuosikymmenien kokemus formula jutuista ja he tietäisivätkin jotain, mutta luulin väärin :nope:
No tähän otsikkoon ei formuloista mitään kokemusta kyllä kaivata! :D En mä sitä varmasti tiedäkkään. Toisaalta mitä sinä tiedät varmasti? Seiskan jutut on hiukkasen väritettyjä usein! :thumbup: Kyllähän noi kaverit aika viinaan meneviä on. Laittihan Schumacherin veljeksetkin Toyotan varikkotilat paskaksi kun kausi päättyi muutama vuosi sitten.
 

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
Törni sanoi:
Mitä tarkoitat "julkisesti ryyppäämisellä"?

Onko se, että paparazzit näkevät sinut terassilla drinkki edessäsi, julkisesti ryyppäämistä? Vai onko julkisesti ryyppäämistä vasta se että heiluttaa kikkeliä tai oksentaa päälleen?
Paparazzi kertoo totuuden. :rolleyes:
 

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Liittynyt
10.2.2005
Viestit
1496
Sijainti
Lahtix
patriot sanoi:
No tähän otsikkoon ei formuloista mitään kokemusta kyllä kaivata! :D En mä sitä varmasti tiedäkkään. Toisaalta mitä sinä tiedät varmasti? Seiskan jutut on hiukkasen väritettyjä usein! :thumbup: Kyllähän noi kaverit aika viinaan meneviä on. Laittihan Schumacherin veljeksetkin Toyotan varikkotilat paskaksi kun kausi päättyi muutama vuosi sitten.

Saatanan vandaalit :mad_old: Ja toinen perkele ajaa viela ko. tallisssa. Ja se toinen meni varmaan taas riehumaan sinne pilttuuseen albert oil-kisan jalkeen :mad_old:
 
Ylös