Kimi Räikkönen kaudella 2010 - yksi teoria

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

copersucar

Well-known member
Liittynyt
30.9.2001
Viestit
123
Minusta on todella outoa, että aikansa parhaalle kuljettaja Kimille ei löydy tallipaikkaa. Ei luulisi McLadaa paljon kiinnostavan muutaman milli sinne tänne, jos tarjolla on aikakautensa paras kuski. Minä en ainakaan välittäisi pätkääkään mistään pr touhusta ym. jos tarjolla olisi aikansa paras kuski.

Toistaalta voisi myös spekuloida sillä, että Kimi ei vastoin olettaamaani olekkaan aikansa paras vaan ehkä vain keskinkertainen kuski, jolle ei millejä kannata edes maksaa.
No viimeisten kolmen vuoden perusteella Kimi on nopeudeltaan suurinpiirtein samaa tasoa kuin Felipe Massa. Ei varmaan Massallekaan McLaren mitään kovia palkkasummia olisi valmis maksamaan.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Pakko ihmetellä tota Maikkarin tapaa uutisoida. MTV:n uutiset tuntuu värittävän uutisia siihen malliin että Kimi olis oikeesti siirtymässä ralliin, ja että tallipaikkaa ei olisi.
Miksi?
Olishan se maikkarinkin etu että F1:ssä ajaisi 2 suomalaista, toinen jopa huipputiimissä kuin että molemmilta katoo duunipaikat...
Ihme tomintaa kyllä taas, ton maikkarin F1-puolen hekilöstön vois pikkuhiljaa vaihtaa kyllä...
 

Ron Jeremy

Active member
Liittynyt
26.8.2007
Viestit
39
Sijainti
Deekulandia
Itse tulkitsin tuon niin, et ensisijaisesti kai muutamista ralleista olis kyse näin alkuun ainakin.
Avasin kuukausi sitten uuden aiheen "Kimi ajaa ensi vuonna citroenillä", mut laitettiin jäähylle!

Mites nyt suut laitetaan, taisin olla oikeassa!:D:wink::ahem:

Ja hyvä niin, formulat on vitun tylsää katsottavaa.

Jos Kimble ajaa ens vuonna rallia niin hyvä!
 
Viimeksi muokattu:

APaksu

Well-known member
Liittynyt
19.1.2008
Viestit
1362
Avasin kuukausi sitten uuden aiheen "Kimi ajaa ensi vuonna citroenillä", mut laitettiin jäähylle!

Mites nyt suut laitetaan, taisin olla oikeassa!:D:wink::ahem:
foorumin moderaattorien tuomiolinjan vuoristoratamaisuuden tuntien en ole lainkaan yllättynyt
 

lahill

Well-known member
Liittynyt
14.4.2007
Viestit
452
Olen yrittänyt kaivaa samanlaisen luoton tulevaan, kun kaudella 2007. Silloin ainakaan optimismi ei mennyt hukkaan. Älkäämme vaipuko epätoivoon:thumbup:

Itse uskon vielä (tuntuu, että on pakko uskoa) siihen, että tämä Button-juttu on vain vedätystä. Kimi, jatka vielä F1:ssä, jatka vielä... jatka vielä... jatka vielä...

Täytyy muuten se sanoa, että tämä pyörittely on tuonut esille Kimin yllättävänkin laajan fanipohjan ympäri maailmaa. Monissa foorumeissa on Kimi-fanit tulleet jotenkin esiin ja heitä on paljon. Toivotaan, että Kimi palkitsee meidät uskolliset kannattajat vielä kerran.
 

Ron Jeremy

Active member
Liittynyt
26.8.2007
Viestit
39
Sijainti
Deekulandia
Olen yrittänyt kaivaa samanlaisen luoton tulevaan, kun kaudella 2007. Silloin ainakin optimismi ei mennyt hukkaan. Älkäämme vaipuko epätoivoon:thumbup:

Itse uskon vielä (tuntuu, että on pakko uskoa) siihen, että tämä Button-juttu on vain vedätystä. Kimi, jatka vielä F1:ssä, jatka vielä... jatka vielä... jatka vielä...

Täytyy muuten se sanoa, että tämä pyörittely on tuonut esille Kimin yllättävänkin laajan fanipohjan ympäri maailmaa. Monissa foorumeissa on Kimi-fanit tulleet jotenkin esiin ja heitä on paljon. Toivotaan, että Kimi palkitsee meidät uskolliset kannattajat vielä kerran.

Toivon myös niin ja että:thumbup::ahem::wink::D:alppu: näemme taas nopean Kimin wrc ohjuksen ratissa! Go Kimi!!
 

DexDexter

Formuloita vuodesta 1982
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
1022
Sijainti
Helsinki
Joo, Allenkin on niin pihalla Kimistä, että selittää Ferraricasen sulkeutumista Kimin suoritustason vaihtelulla. Tallin suoritustason vaihtelusta ei sanaakaan. Muuten mukana asiaakin.
MInusta tuo James Allenin kirjoitus oli hyvä, ja hän korosti myös siinä että nämä arvelut eivät olleet vain hänen mielipiteitään. Muista nyt että tää Allen (ja Saward) ovat aivan toisen kaliiberin miehiä kuin tämä Aittoniemi.
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
MInusta tuo James Allenin kirjoitus oli hyvä, ja hän korosti myös siinä että nämä arvelut eivät olleet vain hänen mielipiteitään. Muista nyt että tää Allen (ja Saward) ovat aivan toisen kaliiberin miehiä kuin tämä Aittoniemi.
Sama. Minusta täysin asiallinen ja suhteellisen puolueeton näkemys.
 

NiPzyyZ

Well-known member
Liittynyt
3.12.2004
Viestit
663
Tää on koko kausi ollut sellasta huhumyllyä, että olisi kiva saada kausi siltäkin osin pakettiin, jotta voisi oikeasti odottaa ensi kauden alkua. Jos Kimi ei aja, niin faktahan se on, että tulee oudoin silly season minun "f1-urani" aikana.
 

Ron Jeremy

Active member
Liittynyt
26.8.2007
Viestit
39
Sijainti
Deekulandia
Onkohan F1-forum sulle varmasti ihan oikea paikka? Minäkään en kirjoittele futisfoorumeille, koska futis on "vitun tylsää"
Olin formulafani siihen saakka kun santander osti Kimin pihalle, Se oli viimeinen niitti jo ryvettyneelle "kuninkuusluokalle".

Formula 1 pilaa itse itsensä, tulevaisuus on maksukuskeissa ja maksimaalisessa rahastamisessa.

Nykyiset F1-kuskit näyttävät tuttia imeviltä oidibus-kompleksia kärsiviltä pikkupojilta jotka ruokkivat itseään rintamaidolla.

Kimi, Eddie Irvine ja James hunt ovat ainoita aitoja F1 kuskeja.:ahem::alppu:

P.S. En häritse enään teitä pitkään, odotan vain Kimin ratkaisua.

Yleisön pyynnöstä Senna kuuluu koviksiin vetihän se Irvineä lättyyn!
 
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös