Haluatko varmasti sammuttaa moottorin [ kyllä ] [ en ]Kiitos tästä!
Ei ihme että menee nappien kanssa sekaisin kun rattiin tulee vielä lisäksi crtl, alt ja delete
Haluatko varmasti sammuttaa moottorin [ kyllä ] [ en ]Kiitos tästä!
Ei ihme että menee nappien kanssa sekaisin kun rattiin tulee vielä lisäksi crtl, alt ja delete
kankel puuttu.Haluatko varmasti sammuttaa moottorin [ kyllä ] [ en ]
Joo, sorry. Mulla on mac.kankel puuttu.
Auttaako tuo enää juuri koskaan? Virtajohtoa itse vedellyt irti, sama kuin linuzin jumittaessa.Ei ihme että menee nappien kanssa sekaisin kun rattiin tulee vielä lisäksi crtl, alt ja delete
Juuri näin, hard reset toimii aina. Akku irti ja nollataan sähkölaitteet. Äkkiäkös ne katteet siellä bussipysäkin turva-alueella irroittaa.Auttaako tuo enää juuri koskaan? Virtajohtoa itse vedellyt irti, sama kuin linuzin jumittaessa.
Pysyy onneksi jalat maassa, tosin niinhän Kimsterillä aina.Viimein tulevana viikonloppuna selviää, kuinka korkealle Lotuksen ja tallin suomalaistähden Kimi Räikkösen vauhti riittää.
Räikkönen ajoi lupaavia aikoja talven testeissä. Hurjimmissa spekulaatioissa Räikkösen on povattu taistelevan jopa osakilpailuvoitoista paluukaudellaan. Räikkönen itse toppuuttelee kovimpia odotuksia ennen kauden avauskisaa.
- Totta kai sä aina yrität menestyä niin hyvin kuin mahdollista ja voittaa kisoja. Mutta onko se realistista, sitä on vaikea sanoa, Räikkönen kertoi MTV3:lle Melbournessa.
Räikkönen painottaa, että tallien voimasuhteet ovat selvillä vasta kauden ensimmäisten kisojen jälkeen.
- Eiköhän se hype lopu tasan tarkkaa siinä kohtaa, kun ajelet viimeisenä, tai lisääntyy, jos ajat ekana.
Räikkönen ei paljon piittaa siitä, mitä muut ajattelevat ja kirjoittavat hänen otteistaan.
- Mulle ei ole mitään väliä sen kanssa niin kauan kuin tietää, että oot ajanut hyvin. Kyllä sä itse viikonlopun jälkeen tiedät, että ootko ajanut hyvin vai et.
Räikkösen paluukisa koittaa sunnuntaina Melbournessa Albert Parkin radalla. Suomalaisässä toivoo välttävänsä suuremmat virheet kauden ensimmäisessä GP:ssä.
- Toivottavasti päästäisiin ajamaan suhteellisen vahva viikonloppu ja ei olisi mitään ongelmia, Räikkönen sanoi.
Mun mielestä Kimi on aikasemmin sanonut että olisi voinut jatkaa vielä 2010, mutta ei ollut ideaa jatkaa tallissa, joka halusi päästä hänestä eroon.Taitaa olla ensimmäinen kerta, kun Kimi itse suoraan myöntää, että oli pakko lähteä Ferrarilta. Eli vahvistui se, että Santander (Ferrari) maksoi, että kaveri ei jatka. Ja 'investoinnin' tuloksen näemme nyt.
http://www.iltasanomat.fi/formula1/raikkonen-ei-olisi-halunnut-lopettaa/art-1288455239046.html?ref=rss
Taitaa olla eka kerta myös, kun sanoo, että olisi halunnut jatkaa. 2009 "virallinen" kantahan oli, että median takia halusi pois kuvioista, joka oli toki puoliksi totta...Taitaa olla ensimmäinen kerta, kun Kimi itse suoraan myöntää, että oli pakko lähteä Ferrarilta. Eli vahvistui se, että Santander (Ferrari) maksoi, että kaveri ei jatka. Ja 'investoinnin' tuloksen näemme nyt.
http://www.iltasanomat.fi/formula1/raikkonen-ei-olisi-halunnut-lopettaa/art-1288455239046.html?ref=rss
Ei, kyllä Kimi sanoi, niin kuin edellä kerrottiin. Että ei ole mieltä jatkaa jos talli ei halua. Sillä, että olisi voinut jatkaa Kimi tietenkin viittasi sopimukseen. Näin Ferrari maksoi sopimusrikkomuksesta mutta tavallaan piti Kimin palkkalistoillaan. Tämä tarkoitti, ettei Kimi voinut ajaa kilpailevissa talleissa jos halusi sopimusrikkomuksen rahat Ferrarilta. Jos ajaisi niin silloin eroraha pienenisi - ilmeisen reilusti koska esim McLarenin ei kannattanut tuota erotusta maksaa.Taitaa olla eka kerta myös, kun sanoo, että olisi halunnut jatkaa. 2009 "virallinen" kantahan oli, että median takia halusi pois kuvioista, joka oli toki puoliksi totta...
Huomenna huomenna.... :thumbup:
Tervetuloa takaisin.Räikkösen tiiviit vastaukset herättävät pientä naurunremakkaa yleisössä, mutta vastaajan naama pystyy peruslukemilla.
Kun toimittaja kysyy kuskien esikuvista, hän tekee Räikköselle pyynnön: Jos et aio nimetä ketään, voitko kertoa, kenen ajotyyliä ihailet.
Hallitseva maailmanmestari Sebastian Vettel kertoo vuolaasti maanmiehestään Michael Schumacherista ja siitä, kuinka piti tämän kuvia seinällään nuorempana.
Toinen mestari Jenson Button nostaa esiin Ayrton Sennan ja Alain Prostin.
Ja mitä sanoo Räikkönen?
"Toki toivoin hyviä tuloksia suomalaisille, mutta ei sillä ollut mitään merkitystä, kuka voitti, se oli samantekevää. Ei ollut ketään yhtä tyyppiä, kenen toivoin voittavan."
Yleisö nauraa, Kimi Räikkönen ei.
http://www.hs.fi/urheilu/Räikkönen+esikuvistaan+Minulle+oli+samantekevää+kuka+voitti/a1305557850395
En tiedä onko asialla mitään väliä, mutta olivathan nämä molemmat tiedossa jo kauan aikaa sitten. Se että Kimin oli pakko lähteä, kun Ferrari ei halunnut enää pitää, sekä se, että Santander maksoi tuon siirron.Taitaa olla ensimmäinen kerta, kun Kimi itse suoraan myöntää, että oli pakko lähteä Ferrarilta. Eli vahvistui se, että Santander (Ferrari) maksoi, että kaveri ei jatka. Ja 'investoinnin' tuloksen näemme nyt.
Kukas tuolla oli kuudentena?Kyllä vain.
Button.Kukas tuolla oli kuudentena?
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2012/03/1511802/kimi-lyo-jaita-hattuun-hype-loppuu-kun-ajelet-viimeisena
Pysyy onneksi jalat maassa, tosin niinhän Kimsterillä aina.
MIIIIKA!!!!! MIKA!!!! OIIJJJJ MIELLLENTÖNTÄ!!!! MIKA!Viimein tulevana viikonloppuna selviää, kuinka korkealle Lotuksen ja tallin suomalaistähden Kimi Räikkösen vauhti riittää.
Räikkönen ajoi lupaavia aikoja talven testeissä. Hurjimmissa spekulaatioissa Räikkösen on povattu taistelevan jopa osakilpailuvoitoista paluukaudellaan. Räikkönen itse toppuuttelee kovimpia odotuksia ennen kauden avauskisaa.
- Totta kai sä aina yrität menestyä niin hyvin kuin mahdollista ja voittaa kisoja. Mutta onko se realistista, sitä on vaikea sanoa, Räikkönen kertoi MTV3:lle Melbournessa.
Räikkönen painottaa, että tallien voimasuhteet ovat selvillä vasta kauden ensimmäisten kisojen jälkeen.
- Eiköhän se hype lopu tasan tarkkaa siinä kohtaa, kun ajelet viimeisenä, tai lisääntyy, jos ajat ekana.
Räikkönen ei paljon piittaa siitä, mitä muut ajattelevat ja kirjoittavat hänen otteistaan.
- Mulle ei ole mitään väliä sen kanssa niin kauan kuin tietää, että oot ajanut hyvin. Kyllä sä itse viikonlopun jälkeen tiedät, että ootko ajanut hyvin vai et.
Räikkösen paluukisa koittaa sunnuntaina Melbournessa Albert Parkin radalla. Suomalaisässä toivoo välttävänsä suuremmat virheet kauden ensimmäisessä GP:ssä.
- Toivottavasti päästäisiin ajamaan suhteellisen vahva viikonloppu ja ei olisi mitään ongelmia, Räikkönen sanoi.
Aika hyvin tuo Red Bull esillä...Kyllä vain.