Ohjauksen tuntuma on tärkeä ja sen raskauden, nopeuden ja renkaista antaman palautteen säätämiseen mielestäni kannattaa käyttää aikaa.
Räikkönen kun ajaa mielellään yliohjaavaa autoa, jonka takapään hallitseminen on tärkeintä, saattaa haluta vähemmän palautetta etupyöriltä. Etupyörien pitoa ei arvitse tuntea käsissä, koska jo säädöissä haetaan hyvää kääntyvyyttä. Turhat tärinät ja vaihtelut ohjauksen jäykkyydessä(esim hitaat mutkat) saattavat vain häiritä, kun rattia käännetään lähinnä silmien ja tasapainoaistin varassa.
Ohjauksen säätäminen näyttää olevan yllättävän hidasta, ja säätöjen tekeminen jäykkyyden ja rengaspalautteen välillä vaikuttavat vielä toisiinsa. Toivottavasti ongelma saadaan ratkaistuksi jo Malesiassa.
OT/ Kokemukseni perustuvat lähinnä simulaattorilla kilpailemiseen, mutta toki ohjaustuntumalla on yhtä suuri vaikutus kuljettajalle. /OT