Tarkoitin että se on legendaarista, kun luin tuon sinun mielipiteesi 17:n kerran.Kunhan vain kerroin oman mielipiteeni näistä *legendaarisista* Turrinin kirjoituksista. Sekavaa tekstiä. Ja siis selvennys, minulla ei ole mitään Nicolea vastaan, ilman hänen käännöksiäänhän noita ei voisi kovin moni edes lukea. Hieno työtä.
Tuo 'korjaamani' olisi varmaan vielä hämmentävämpää ollut jos olisi mennyt väittämään 2005.Kukapa olisi vaikka 2005 arvannut, että seitsemän vuoden päästä Schumi, Alonso ja Räikkönen ovat edelleen touhussa mukana. No sen ehkä vielä olisi, mutta että Alonso ajaisi Ferrarilla, Schumi Mercedeksellä ja Kimi Lotuksella. Ja että siinä välissä Kimi on ajanut 3 vuotta Ferraria, Alonso vuoden McLarenia ja Schumi sekä Kimi pitänyt muutaman vuoden taukoa. Paljon on asioita tapahtunut.
Saako tuota alkosta? Ei ole ikinä osunut silmään, mutta en ole ennen etsinytkään.Kerrankin voi olla mielellään piilomainonnan uhri ja hommata Lotuksen sponssivodkaa joka kisaan yksi puteli :alppu:
Heikkihän se oli edellinen suomalainen tämän tallin auton ratissa. Häntä ennen JJ kaudella 1994. Muita legendaarisia nimiä Senna, Piquet Sr, Schumacher M, Alonso, Alesi, Berger, Boutsen, Martini, Moreno, Johansson, Patrese yms yms.Minä oikeastaan nautin eniten seurata tätä forumia, sen mukaan, mitä ykkösissä tapahtuilee. Kun inhokit voittaa tai häviää jne.
Oisko Kimi nyt sitten neljäs suomalainen Lotuksen F1:ssä...
Ei oo JJ ajanu Lotusta, se oli Mika Salo.Heikkihän se oli edellinen suomalainen tämän tallin auton ratissa. Häntä ennen JJ kaudella 1994.
Joo varmasti hyvin peloissaan, kun joutuu Kimin Lotusta vastaan taistelemaan. Itse olen Vettelin kanssa eri mieltä, mutta ei tuo nyt täyttä puppua ollut.Ja vähemmän yllättäen Vettel peloissaan Kimin paluusta. Tosiystävästä tulikin ihan samanlainen kuin Schumista heti parin tittelin napsahdettua taskuun.
Ainahan niitä löytyy, mutta samaa paskaa ne edelleen jauhavat. Juoppo, ei motivaatiota, ei osaa kehittää autoa ym.Onko kukaan muuten kuullu mitään negatiivista sanaa Kimin paluusta? Mä en ole, mutta en o joitain ulkomaisia foorumeita hirveesti lukenukkaan. Löytyykö "hatereita"?
Ilmeisesti uutuuden viehätystä, kun lähinnä tulee ylistystä muidenkin kuskien faneilta. Lukuunottamatta legendaarista Scuderianetia. :dunno:Onko kukaan muuten kuullu mitään negatiivista sanaa Kimin paluusta? Mä en ole, mutta en o joitain ulkomaisia foorumeita hirveesti lukenukkaan. Löytyykö "hatereita"?
Eikös tuo Häkkinen ois ihan hyvä mainita.Ei oo JJ ajanu Lotusta, se oli Mika Salo.
Siellä on alkanut jo itkeminen pollista. I love it!!Ilmeisesti uutuuden viehätystä, kun lähinnä tulee ylistystä muidenkin kuskien faneilta. Lukuunottamatta legendaarista Scuderianetia. :dunno:
Kimi-fanit ovat näköjään kaivautuneet ylös poteroistaan Atlaksen pollissa suosikkikuskista 2012...
http://forums.autosport.com/index.php?showtopic=158145
Samoin täällä, Vetteli ollu ihan hyvä "korvike-kimi" vaikka hölmöileekin radalla välillä :alppu:kyllä tämä on hienoa!
innolla jo odottaa ensi kautta kun kaks on mennyt vaan Fetteliä sympatessa