KIMI RÄIKKÖSEN FERRARI-BIISI 2007

Liittynyt
10.2.2012
Viestit
8
Hei kaikki F1-fanit.
Käydään kaikki lämmittelemässä renkaita ennen kauden alkua Kimin mestaruusvuonna 2007 julkaistun Kimi Räikkönen-biisin tahdissa. Toivotaan shampanjan roiskuvan Lotuksen valtakaudellakin. Fiilistelemään pääsee alla olevasta linkistä. Sävellys, T.H.AHO, sanoitus Markku Koskinen ja Esittäjä, T.H.AHO & Rockierre
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=PIi6QEvLYdY
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
No ei toi mun mielestä kovin paska ollu. Johtuneeko siitä että olen yleensäkin positiivinen ihminen - ja vielä hyvien yöunien jälkeen - vai mistä?
 

ikuinen kakkonen

Foorumin konkari
Liittynyt
5.11.2011
Viestit
1966
Sijainti
Vyborg
Vaikka tää laulu kertoo Räikkösestä niin silti tämä ei muuta sitä että tämä on täyttä paskaa.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13751
No ei toi mun mielestä kovin paska ollu. Johtuneeko siitä että olen yleensäkin positiivinen ihminen - ja vielä hyvien yöunien jälkeen - vai mistä?
Se on hyvä. Perusnegatiivisuus niin tavallista. Biisi ei paska, ei eksy mp3:eeni. Aiheeltaan harvinaisempi (formulaa) :thumbup:
 

mjs

Long easy right sumppuun
Liittynyt
10.7.2007
Viestit
8259
Makin ja Kurren kynästä tämäkin?
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
Jotenkin sellaisen geneerisen "soitetaan rokkia" -kappaleen kuuloinen. Sopisi ihan hyvin "Parhaat urheilupiisit" -kokoelmalle, jossa ekana kappaleena Sakari Kuosmanen laulaisi Maamme laulun ja sitten tulisi sekalaisessa järjestyksessä jääkiekkojoukkueiden tunnuskappaleita sekä näitä yksittäisistä eri alojen urheilijoista tehtyjä lauluja (Lennä Nykäsen Matti, Häkkisen Mika ja mitä niitä nyt onkaan) ja levyn lopussa tulisi J Karjalaisen "Me ollaan sankareita kaikki". Kokoelma menisi listaykköseksi kun hiukan miettisi, että mihin vuodenaikaan sen julkaisisi.

Asiansa osaavat soittajat varmaan tekee tuollaisia ihan improvisoiden noin kolme kolmen minuuttin kappaletta vajaassa kymmenessä minuutissa. Sanoitukset ja laulut siihen sitten päälle vielä. Ei nyt varsinaisesti ärsytä kautta mene negatiivisella tavalla ihon alle eli sellainen 7 - 7½ perinteisellä kouluarvosanalla. Ei mun matskua silleen kuitenkaan.
 

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Kertsistä tuli vahvasti mieleen eräs laulu Kekekekekekekekeruusbäriruusbäriruusbäristä - joka muuten oli oikeasti mainio ralli.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Hehkutusbiiseistä on hankala tehdä ei-naurettavia. Oikeastaan vain valmiiksi itseironiset biisit saattavat onnistua. Kansa kyllä osaa poimia hehkutus- ja kannustusbiiseiksi ihan muin ajatuksin tehtyjä kappaleita, pakkosyöttämällä se harvemmin onnistuu (vrt. YLE:n MM-lätkäbiisikilpailu).
Asiansa osaavat soittajat varmaan tekee tuollaisia ihan improvisoiden noin kolme kolmen minuuttin kappaletta vajaassa kymmenessä minuutissa.
Vähän samat ajatukset. Jotenkin vaikea uskoa, että tekijällä olisi ollut ns. sydän mukana biisiä tehdessä, sen verran vähän on hommaan panostettu (tai siis siltä lopputulos ainakin kuulostaa).

Musiikintekoa sinänsä toki kannustan, mutta rohkeasti rima korkeammalle!
 
Liittynyt
10.2.2012
Viestit
8
:D

Tuli fiilis, että olen kuullut tämän jossain ennenkin. Mutta tämähän on vakiokappale Radio Helsingin Paskalista-ohjelmassa.
Oikeassa olet. Paskalistallakin on soinut ahkerasti aikoinaan ja muillakin radioaalloilla aikoinaan. Radio Helsinki haluaa Kimi Räikkösen-biisin myös tulevalle 10-vuotis juhlakokoelma-levylleen ja tekijöillä ei mitään sitä vastaan. " Alemmas ei pääse, eikä toisaalta ylemmäksikään. Toivotaan jatkossa jännittäviä kisoja ja Suomen poikien menestystä.
 

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
Tunsin vähän myötähäpeää, en kehtaisi edes läpällä soittaa bileissä.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
Huonommaksi menevät vain nämä formulalaulut. Hieman laimeaksi jäi tämä. Itse tykkään kovastikin noista vanhemmista. Keke Rosbergista ja Mika Häkkisestä kerovat laulut olivat ihan kivoja.
Mulla menee tuo Häkkis-laulukin aika pitkälti tuohon "Geneeriseen soitetaan rokkia" -osastoon, josta aikaisemmin tässä ketjussa olen avautunut:
Jotenkin sellaisen geneerisen "soitetaan rokkia" -kappaleen kuuloinen. ... ...

Asiansa osaavat soittajat varmaan tekee tuollaisia ihan improvisoiden noin kolme kolmen minuuttin kappaletta vajaassa kymmenessä minuutissa. Sanoitukset ja laulut siihen sitten päälle vielä. Ei nyt varsinaisesti ärsytä kautta mene negatiivisella tavalla ihon alle eli sellainen 7 - 7½ perinteisellä kouluarvosanalla. Ei mun matskua silleen kuitenkaan.
Kekekekekeke -kappale on enemmän mun korvan mukainen, mutta ei sitäkään kovin montaa kertaa/usein viitsi kuunnella.
 
Ylös