Kimi Räikkösen hehkutustopicci

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
Hän muisteli Räikkösen tehneen talliin vaikutuksen jo ensimmäisissä F1-testeissään syksyllä 2000. Räikkönen ajoi Mugellon radalla Sauber-autoa.

- Räikkösen pani merkille kaikkein ensimmäisenä Michael Schumacher, joka kysyi testeissä minulta: "Kuka on tuo poika, joka ajaa kovaa edelläni?" Siitä lähtien Schumacher on ollut hänen tukijansa. Mielestäni Räikkönen on rehti ja mukava kaveri, Montezemolo kehui.


 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Kimin mestaruuspysti



No joo, kuinkahan kauan tuo on toimittanut virkaansa. :rolleyes:

Hieno se kumminkin on! :wink:
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Jason Voorhees sanoi:
No joo, kuinkahan kauan tuo on toimittanut virkaansa. :rolleyes:

Hieno se kumminkin on! :wink:
Kimin suurin huoli lienee se että kuinka paljon tuohon mahtuu Kopperbergiä. :alppu:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Minun mielestä tämä on upein Matrixin tyyliin :thumbup: :

 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24280
Sijainti
lappeen Ranta
Thunder sanoi:
Minun mielestä tämä on upein Matrixin tyyliin :thumbup:
Jännä idea, piti samantien itse kokeilla vastaavan väsäämistä. En nyt kuitenkaan kiusaa teitä foorumilaisia aikaansaannoksillani (ei mulla taida vielä edes olla oikeutta liittää kuvia tai muita liitteitä viesteihini).
 

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Kimi Räikkönen -Mestari

Kimi on poikkeuksellinen lahjakkuus: luonnon lapsi mitä nopeuteen tulee. Mies on kaikkien aikojen nopein rataohjus, talentissa vain sellaiset nimet kuin Häkkinen,Senna,Schumacher vanhempi pääsevät lähelle häntä. Kimillä on uskomaton voitontahto-ja nälkä,niin uskomaton että se vienyt hänet välillä lähes vaikuksiin(osoituksena halu näpäyttää ja paukauttaa kisan nopeimpia kierrosia kuin piruuttaan vikoilla kierroksilla vaikka olisi kyse kuinka tiukasta tilanteesta,jossa riskejä ei tarvitsisi ottaa,viimeisenä esimerkkinä kauden ratkaissut Brazilian kisa),mutta eikai nyt voitonnälästä saa tosikuskia haukkua.
Kimi ei tarvitse harjoituksia,koska hänellä on tämä jo mainittu "lahja": Mieshän nauroi avoimesti sille,kun muut kuskit treenasivat uusia ratoja pleikkarisimulaattoreilla: "mua kiinnostaa oikea ajaminenmei tietokonepelit".Upeaa sarkasmia,jollaista vain tosilahjakkuudella voi oikeutetusti sanoa. Tulee mieleen Häkkinen ja 2000-luvun alun startit: muut käyttivät elekrtonisia starttiapuohjelmia Mikan todetessa "minä en halua ajaa millään tietokoneautolla,vaan haluan ajaa itse,vain minä ja auto",monet naureskelivat ja odottivat että Häkkinen putoaa samantien hännille jo lähdössä,vaan toisin kävi: Mika ortti eräitä f1-historian loistokkaimpia startteja yksi toisensa perään ja epäilijät saivat nokilleen.
Kimin meriitit ajotaitojen osalta ovat kiistattomat: nykykuskeista vähiten omia virheitä kautta uran, vertaansa hakeva menestys kartingista pikkuformuloihin,huomattavasti kokeneempien huipputason tallikaverien peseminen järjestelmällisesti, itsensä 7 kertaisen mestarin Schumacherin suositus jatkajakseen koska kimi oli kuulema "vain mielettömän niin nopea" jnejne..
Luonteena Kimi on uskomaton: ei yhtään haukkua kilpakumppaneita kohtaan vaikka aihetta olisikin ollut. Sarkastinen pottuilu koko fi sirkukselle mediaa myöten linjalla "emmä tiedä,mulle on ihan sama. Mulle riittää että mä saan auton alle kisaan ja sit mun työ loppuu ku ruutulippu heilahtaa" ja "pasxaa on tullu niskaan,ja nyt ku mä oon mestari ni sitä tulee varmaan vaan enemmän",sekä " eihän tähän oikeen muut jaksanu uskoa,mut mä jaksoin". Mieshän on brändinä maailman viiden tunnetuimman henkilöhahmon joukossa koko maailmassa: ollaan ylpeitä meidän maailman nopeimmasta suomalaisesta.
 

juhni

Banned
Liittynyt
26.11.2006
Viestit
474
Kumma, kun avaan tämän Topiccin, niin palvelin pyytää kirjautumista.
 

Mikkonen

Well-known member
Liittynyt
29.12.2006
Viestit
658
Kimin saldo Ferrarilla toistaiseksi: 37% kaikista starteista on päättynyt GP-voittoon.
 
Ylös