Kimi Räikkösen hehkutustopicci

Tomacu

Well-known member
Liittynyt
11.3.2006
Viestit
2760
Sijainti
Jyväskylä
Kimin uran 14 voitto nosti hänet kaikkien aikojen voittotilastossa jaetulle 14. sijalle yhdessä Jack Brabhamin, Graham Hillin ja Emerson Fittipaldin kanssa. Kimi on nyt kovassa seurassa. :thumbup:
 

Mikkonen

Well-known member
Liittynyt
29.12.2006
Viestit
658
Räikkönen teki tänään myös oman ennätyksensä peräkkäisissä podium-sijoituksissa, 6 kpl. Edellinen ennätys, 5 kpl, ajoittui kausien 2005 loppuun ja 2006 alkuun.
 

Kimika_

Well-known member
Liittynyt
23.10.2006
Viestit
1028
Sijainti
Larkwater
Mahtavaa Kimi! Hyvä, Ferrarille 200. voitto ja vielä mukana mm taistelussa.
Tästä on hyvä jatkaa toiselle mantereelle. :D
 

Anna

Well-known member
Liittynyt
7.12.2001
Viestit
49
Hamilton nauttii Kimin huumorista

F1-sähkeet 6.10.

McLarenin uusi supertähti Lewis Hamilton ei peittele samanhenkisyyttään edeltäjänsä Kimi Räikkösen kanssa.

- Minä puhun enemmän kuin Kimi, koska minulla on ehkä enemmän puhuttavaa kuin mitä Kimillä on halua puhua, Hamilton pohtii.

- Kimiä väitetään jääkylmäksi ja kuin kuolleeksi ruumiiksi ja kieltämättä hänestä voi saada sellaisen vaikutelman. Mutta minun mielestäni me tulemme mainiosti toimeen. Joka kerta istuessani hänen vierellään lehdistötilaisuuksissa minun on vaikea olla nauramatta, kun Kimi niin nokkelasti pelaa alas tyhmät kysymykset, Hamilton kiitteli.


Turunsanomat
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8257
Sijainti
Helsinki
Niin no sitähän minä olen sanonut, että ihan järki sälli tuo Hamilton!

Iltasanomissa oli aikanaan myös tällainen kommentti Hamiltonilta:

Hamilton kertoi pitävänsä Kimi Räikköstä esikuvanaan.

- Kimi on täydellisen cool. Hän ei koskaan suostu kommentoimaan mitään kenellekään. Totaalisen cool, Hamilton huokaili.
Heh:alppu:

edit: tässä vielä linnki kyseiseen uutiseen:
http://www.***************/urheilu/uutinen.asp?id=1352717
edit2: kylläpä toimii kätevästi tämä urlin lisääminen ?
 
Viimeksi muokattu:

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
Heh, Hämis :eek:

Räikkönen on kyllä persoonana meikäläisen makuun.
 

Coni

Well-known member
Liittynyt
8.10.2007
Viestit
1044
J.Hunt sanoi:
Heh, Hämis :eek:

Räikkönen on kyllä persoonana meikäläisen makuun.
Persoona myös minun makuuni. Enemmän jopa kuin Häkkinen, Kekeen tjsp en voi verrata kun en tuolloin vormulaa seurannut.

Kimi:
-Persoonallinen
-Rehellinen
-Ei hae hyväksyntää teoilleen mediasta(lue kuten muutamilla muilla tuppaa olla halu selittelemään miksi mikin tapahtui)
-Tykkään ajotyylistä
-Tekee parhaansa radalla ja käsittelee tappiotkin turhia murehtimatta.

KIMIÄ EI KIINNOSTA, mutta Kimi on kiinnostava ja persoonallinen F1-kuljettaja
 

kuttero

Haisulinäätä
Liittynyt
3.4.2007
Viestit
170
Juuri näin. :thumbup: Monilta kuljettajilta keskeytyksen jälkeen kuullaan kaiken maailman selityksiä, Kimi puolestaan ottaa keskeytykset vastaan "tyynesti". Se on minusta oikea asenne. :alppu:
 

Rip3

Well-known member
Liittynyt
25.12.2005
Viestit
611
Sijainti
Vaasa
Onnittelut!!

Onnittelut Kimille syntymä päivän johdosta, 28 mittariin:alppu:
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
kuttero sanoi:
Juuri näin. :thumbup: Monilta kuljettajilta keskeytyksen jälkeen kuullaan kaiken maailman selityksiä, Kimi puolestaan ottaa keskeytykset vastaan "tyynesti".
Täytyy kuitenkin muistaa, että ne kansainväliseen lehdistöön leviävät kommentit ovat useimmiten vastauksia toimittajien kysymyksiin. Mistään oma-aloitteisesta selittelyntarpeesta ei siis välttämättä ole kyse. Kimi toki jättää lähinnä kokonaan vastaamatta. ;)
 

Polar

Well-known member
Liittynyt
15.1.2007
Viestit
757
Nyt kaikki peukut pystyyn ja positiivisia ajatuksia, että maailman tämän hetken paras ja rehellisin formulakuski Kimi Räikkönen ajaisi tänään ensimmäiseen mestaruutensa!:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Kimin mestaruus vaatisi melkeinpä Hamiltonin keskeytystä ja niinpä minä toivonkin vilpittömästi Hamiltonille oikein kovasti epäonnea, tietenkin niin ettei hän kuitenkaan loukkaa itseään.
Minulle Kimi on ykkönen, kävi miten kävi!
 

de rong

Banned
Liittynyt
17.1.2005
Viestit
3194
Joidenki mielestä Kimi on Häkkistä parempi kuski, yksinkertasesti monella alueella vaan hiukan edellä.
 

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Formula Ykkösten Maailmanmestari vuonna 2007: Kimi Räikkönen - Ferrari

Nyt se on totta, maailmanmestaruus on tosiasia :thumbup: :) :ahem:














 

R.Rosset

Well-known member
Liittynyt
1.2.2006
Viestit
1048
Alonso on melkein onnellisemman näköinen, kuin Kimi.:D Onnellinen loppu!:thumbup:
 
Ylös