Uuh. En tiedä, pitäisikö olla iloinen vai kauhuissaan Räikkösen mahdollisesta paluusta.
Minustakin tuntuu vahvasti siltä, että hän on palaamassa.
Jaa-a. Minua jo etukäteen hirvittää se bullshitin määrä, jonka Räikkönen tulee saamaan silmilleen. Selväähän on, että Williamsilla ei varsinaiseen menestymiseen ole mitään saumaa, mutta suomalaisyleisön tuntien se johtuu sitten yksin Räikkösen kädettömyydestä ja menetetystä touchista, kun ei tule paalupaikkoja ja palkintopallisijoja. Tai oikeastaan yleisö ympäri maailmaa tulee ajattelemaan niin. Onhan se nähty miten esimerkiksi Schumia kommentoidaan.
Paikat paremmissa talleissa tulevina vuosina ovat mielestäni haihattelua. Williamsilla eväät näyttämiseen ovat heikot, ja vaikka tietysti siellä asiantuntevammat tarkkailijat osaavat erottaa olennaisen epäolennaisesta, on tosi vaikea uskoa että Räikkönen pystyisi sellaisia ihmeitä tekemään, että paikkoja huipputalleista aukeaisi.
Jotenkin en haluaisi nähdä Räikköstä nöyryytettynä köröttelemässä sijoista 10-15 muutaman vuoden. Vaikkei hän itse siitä varmaan välitä.
Jos olen rehellinen, niin luulen, että loppu viimeksi toivon tämän Williams-uutisen olevan ankka, eikä Räikkönen palaa koskaan F1:iin.