formulastara
Well-known member
Oberfeldwebel sanoi:Tarkoitan sitä, että mikä tekee Hamiltonista nopeamman kuin Kovalaisesta, vaikka Lewis saisikin virheettömän kisan alle?
Ja samalla tavalla voidaan siis ajatella, että jos Massa saa virheettömän kisan alle niin hänkin on Kimiä parempi siinä missä Lewis Heikkiä..
Eli eiköhän ne virheet oo nopeutta nekin. Mää ainakin olisin mieluummin maailmanmestari ku yhdellä kaudella hetkittäin nopein kuski..
Menee jo hieman aiheen sivuun, joten antaa olla..
PS: Siis tän kauden suorituksista mikään ei anna olettaa, että Lewis olisi Heikkiä parempi. Tai jos näin silti tuntuu, niin varmaan voit ajatella myös että Massa voisi olla Kimiä parempi. Tän kauden suoritukset huom.
Mä vaan en voi käsittää, miten Mclaren muka olisi niin HIDAS mitä se on Heikin suhaamana. Tunnepuolen seikkojahan nämä on, mutta sellainen tunne mulla on, että Hamilton saa itseään niskasta kiinni, ja näyttää, että Larenilla ajellaan paremmista sijoista kuin 5. Kun näin käy, uskon vahvasti Heikin olevan altavastaajana. Minua Heikin kisasuoritukset eivät ole kertakaikkiaan vakuuttaneet lainkaan.