JVR
Banned
Haluutko nähdä ruman kypärän? Tässä Di Restan ensi kauden kypärä.
![]()
:yuck:
Hyi helvetti, pitääkö noita eri värejä yrjötä noin paljon pintaan :yuck:
![]()
![]()
Mä epäilen että tuo on jo lopullinen, ellei lasketa mahd. lisäsponssien laittoa tuohon vielä.Testiväritykseksi kyllä vähän epäilen, eiköhän lopulliseen tule vielä vähän enemmän Lotus-vaikutteita.
![]()
Törmäsin tällaiseen.Muistetaanhan että Kimillähän ei ole koskaan ollut ns. testiväritystä, vaan joka vuodelle omansa joka on pysynyt kauden ekoista testeistä viimeseen kisaan asti....
Törmäsin tällaiseen.
Minä ainakin pääsen.Autosportin foorumeille ei pääse. Mikäköhän on syynä servereiden ylikuormittumiseen?![]()
Minä ainakin pääsen.
"After few laps Kimi Raikkonen was 8 seconds slower that "regular" time of the track for F1 car..."
http://twitter.com/f1talks
Kirveet kaivoon, Kimi on menettänyt nopeutensa...
Not sure if serious.:doubtful: Demo renkaat.
![]()
![]()
No en ehkä kuitenkaan tosissani... Onkos nämä demorenkaat nyt sitten lähellä niitä nykysiä Pirellin renkaita, vai mitenkä? Että pystyykö Kimi jo vähäsen saamaan kuvaa ensi kauden renkaista?
Ei. Auto jolla ajaa on ensinnäkin suunniteltu bridgestonen renkaille ja demorenkaat ovat kovat kuin kivi.
eipä noita aikoja kannata verrata mitenkään....
Tämä lie edustavampi otos:
![]()
Muistetaanhan että Kimillähän ei ole koskaan ollut ns. testiväritystä, vaan joka vuodelle omansa joka on pysynyt kauden ekoista testeistä viimeseen kisaan asti....