Kimi voittaa Monacossa

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
J.Heldenview sanoi:
Enpä usko että vauhtia peitellään McLarenilla, kun harjoituksissakin vedellään tyhjillä tankeilla :nope:
Ja lähde oli?
 

aito_vale

Well-known member
Liittynyt
4.5.2004
Viestit
60
Sijainti
Suomi
MaranelloRed sanoi:
Ferrari ei voita monacossa ei tarkoita sitä että mclada voittaisi. Siinä on 3-4 tallia välissä.

Ja muuten kossu veikka että Ferrari voittaa monacossa.
Lyön mielelläni kanssasi vetoa,,,ongelmaksi mudostuu vaan se, että lyömme vetoa samalla puolella...???

Noh ostamme eurokossut toisillemme.

se kunnon rehti vale
 

Finn75

Well-known member
Liittynyt
12.12.2001
Viestit
620
Sijainti
Jyväskylä
Taitaa olla Mc ja Ferrari samalla 2 pysähdyksen taktiikalla muun kärjen 3 vastaan. Mielenkiintoinen kisa tulossa, jonka kimi voittaa.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Finn75 sanoi:
Taitaa olla Mc ja Ferrari samalla 2 pysähdyksen taktiikalla muun kärjen 3 vastaan. Mielenkiintoinen kisa tulossa, jonka kimi voittaa.
Juu, kyllä tulee mielenkiintoinen kisa taktiikkanurkkanäkökulmasta. Kimi ei lie sen painavemmalla kuin muutkaan kärkityypit, kyl sielt aikas pian startin jälkeen tullaan tankille. Veikkaisin useimmille kahden stopin taktiikkaa, sillä vaikka nyky tankit ovat pieniä ja eka veto lyhyt, uskon sen onnistuvan Monacon kaltaisella radalla. Kisapituuskin on vain 260km.

Kolme stoppia olis liian riskaapeli trafiikin kannalta.
 

Nasu

Tollona Tollereihin
Liittynyt
12.7.1999
Viestit
984
Sijainti
Keski-suomi
J.Heldenview sanoi:
Juu, kyllä tulee mielenkiintoinen kisa taktiikkanurkkanäkökulmasta. Kimi ei lie sen painavemmalla kuin muutkaan kärkityypit, kyl sielt aikas pian startin jälkeen tullaan tankille. Veikkaisin useimmille kahden stopin taktiikkaa, sillä vaikka nyky tankit ovat pieniä ja eka veto lyhyt, uskon sen onnistuvan Monacon kaltaisella radalla. Kisapituuskin on vain 260km.

Kolme stoppia olis liian riskaapeli trafiikin kannalta.
TAKTIIKKANURKKA
Turun Sanomat, Monte Carlo
PAOLO FILISETTI
Suurin yllätys Monacossa koettiin, kun Michelin oli yhdellä kierroksella nopeampi kuin Bridgestone. Ferrari kokeili pehmeää kumiseosta harjoituksissa, mutta joutui vaihtamaan kovempiin. Se maksoi aika-ajotuloksen.
Monacossa on hyvin luultavaa, että lähes kaikki lähtevät matkaan kolmen varikkokäynnin taktiikalla.
Schumacher voi yrittää tehdä saman kuin Barcelonassa. Jos ja kun Renaultit ovat taas startin jälkeen kärjessä, Ferrari ei saa päästää niitä liikaa karkuun. Jos Schumacher siihen pystyy, hän ajaa muutaman kierroksen pidempään ja voi siten taas kuitata Renaultien ohitse.
Schumacherin suurin ongelma on lähtöhetki. Likaiselta puolelta on hankala päästä liikkeelle, kuten vaikkapa Kimi Räikkösen viime vuoden tahmeasta startista muistetaan.
Siinä missä Renaultien panosta hieman häiritsee keskinäinen kilpailu, BAR:in Jenson Button ja Ferrarin Schumacher voivat keskittyä pelkästään omaan suoritukseen. BAR voisikin olla Renaulteja nopeampi, mutta Schumacherin tapaan lähtöruutu on liukas.
Kimi Räikkönen venyi aika-ajossa siihen, mikä on McLarenin maksimi. Jos auto on myös kisassa luotettava, Kimi voi ottaa kohtuulliset pisteet.

Kirjoittaja on italialainen F1-teknologian asiantuntija
----------------------------

Aika haku ammuntaa näyttää olevan tuo sun pohdiskelu, jos nää 'asiantuntijan' pohdinnat pitää yhtään paikkaansa?!

:dunno:
 

jäämies

Well-known member
Liittynyt
7.3.2004
Viestit
825
Viime vuoden kisassa kaikilla kärkiautoilla oli 2 stoppia.
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
2 stoppia on hyvin mahdollinen myös BARilla ja Rellulla. Taktiikka perustuu hyvään lähtöpaikkaan pienellä bensamäärällä ja lyhyeen ekaan stinttiin. Toka ja kolmas stintti pidempiä ja koska radalla vaikea ohittaa, puolustetaan vain asemia niillä.

Homma ratkeaa aika pitkälle mitä Sumi saa tehtyä siinä vaiheessa kun muut käy aikasemmin varikolla. Jos on vielä Laareni jarruna edessä, niin...:doubtful:
 

Nasu

Tollona Tollereihin
Liittynyt
12.7.1999
Viestit
984
Sijainti
Keski-suomi
Jones sanoi:
2 stoppia on hyvin mahdollinen myös BARilla ja Rellulla. Taktiikka perustuu hyvään lähtöpaikkaan pienellä bensamäärällä ja lyhyeen ekaan stinttiin. Toka ja kolmas stintti pidempiä ja koska radalla vaikea ohittaa, puolustetaan vain asemia niillä.

Homma ratkeaa aika pitkälle mitä Sumi saa tehtyä siinä vaiheessa kun muut käy aikasemmin varikolla. Jos on vielä Laareni jarruna edessä, niin...:doubtful:
Toivon niin:thumbup: todella paljon! Ennustan/toivon Kimille palkintopalli sijoitusta:thumbup:
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Nasu sanoi:
Aika haku ammuntaa näyttää olevan tuo sun pohdiskelu, jos nää 'asiantuntijan' pohdinnat pitää yhtään paikkaansa?!

:dunno:
:eek: asiantuntijatitteli vaihtoi nyt omistajaa :eek:
 
Ylös