TIMOMIES
Well-known member
- Liittynyt
- 8.5.2006
- Viestit
- 1189
Mersu odottanee Renaultin päätöstä jatkosta, eli tuleeko Kubica vapaille markkinoilleBy the way, heidi on varmaankin sitten mersu kuski?
Mersu odottanee Renaultin päätöstä jatkosta, eli tuleeko Kubica vapaille markkinoilleBy the way, heidi on varmaankin sitten mersu kuski?
Vattuako sillä on väliä, jos kerran kalusto on sama? KR tuo sen verran mediahuomiota tallille/rallille lisää, ettei liene pelkoa siitä, että palvelut ja kalusto jäisivät jälkeen ykköstiimiläisistä. Itse asiassa tämä siirto on parasta mainosta koko rallisarjalle pitkään aikaan.jep, tätä pointtia en ymmärrä itsekään... :nope:
Jep, moni hyväkin F1-kuljettaja on keskittynyt enemmän verbaaliseen itsensä korostamiseen ja uhoamiseen. Kimi hoitaa hommat ratin takaa :thumbup:Moneltako nykyiseltä tai menneeltä F1-suuruudelta olisi onnistunut samanlainen siirto?
Kalusto ei ole sama. Tehdastiimit pysyy aina askeleen edellä kehitysosissa yms, puhumattakaan resursseista yms.Vattuako sillä on väliä, jos kerran kalusto on sama?
Tulosten valossa heikot, mutta ei se nopeus mihinkään kadonnut. 3 voittoa kuitenkin näinä heikkoina ja vielä heikompina vuosina.Niin, sanotaan että ura oli hieno Brasiliaan 2007 asti.
Sen jälkeen tuli heikko kausi, ja vielä heikompi kausi jonka päälle potkut Ferrarilta ensimmäisenä Mestarina joka saa siitä tallista kenkää... :thumbfh:.
Eiköhän taustalla ole Ferraripotkujen lisäksi miehen vittuuntuneisuus nykyisiin ratoihin joilla ei enää rohkeutta tarvita. Lisäksi kaikki turhanpäiväinen show lajin ympärillä. Siksi F1 ei enää nappaa kuin aivan huipputallissa ja kun McLarenin kanssa ei sopparia syntynyt niin se oli siinä sitten.Olisin kyllä odottanut kaverin sisuuntuneen niin paljon että olisi siirtynyt MB:lle vaikka ilmaiseksi ja alkanut paukutteleen Ferrareita pataan kunnolla...
mutta kun ei niin ei... kai se raha sitten vaan ratkaisee, tai sponssihommat tmv...
Noh, ohi on F1 jokatapauksessa, toivottavastion itse tyytyväinen.
Tai sitten tavoittelee tehdastiimiin siirtymistä vuoden jälkeen.Olisi kiva tietää mihin Kimin f1-neuvottelut kariutuivat, minusta voi olettaa että hän haluaa vielä(kin) jatkaa siellä kun kerran teki vain yksivuotisen sopparin.
Eikö pelkkä Grönholm riittäisi? Sen lisäksi vanhat todelliset starat alkavat olla aika vähissä, kun McRae ja Burns ovat molemmat poistuneet taivaallisille erikoiskokeille joten Grönholmin jälkeen nuorin sarjan ulkopuolinen stara taitaa olla 45v Mäkinen.Rallin MM-sarja sai uutta nostetta F1:n kustannuksella. Toivottavasti Rallin alamäki päättyy ja uusi nousu alkaa. Joku vanha stara Grönholmin lisäksi vielä mukaan niin eiköhän se siitä.
Tai toiselta kantilta: kuka tekisi heti monivuotisen sopimuksen noin kokemattoman kuljettajan kanssa?Tai sitten tavoittelee tehdastiimiin siirtymistä vuoden jälkeen.
Autoja ei kehitetä enää ensi kaudella, koska luokka vaihtuu vuoden päästä. Erot satelliitti ja tehdasauton välillä tulevat olemaan pienempiä kuin koskaan juurikin tämän seikan takia. Aikaisemmin ns. Junior tiimien huonous on tullut varsinkin siitä, että he eivät ole tehneet testausta juuri ollenkaan ja puolet rallista on mennyt säätöjen hakuun. Todennäköisesti Kimi on kyllä neuvotellut laajan testiohjelman itselleen, koska testiä hän tarvitsee todella kipeästi. Enpä ihmettelisi jos Kimi testaisi WRC autoa eniten sarjaa kiertävistä kuskeista ensi kaudella.Kalusto ei ole sama. Tehdastiimit pysyy aina askeleen edellä kehitysosissa yms, puhumattakaan resursseista yms.
Hyvä paikka noin pienellä rallikokemuksellahan tuo on, en kiellä sitä.
Mutta voittoihin ei tuon tiimin kalustolla ajeta ellei 2 Citikkaa ja 2 Fordia keskeytä edeltä.
Asvaltilla voi päästä kolmen joukkoon ilman tekn. murheita kuten Ogier osoitti viime vuonna asvalttipätkillä vauhtiansa...
Olisi kiva tietää mihin Kimin f1-neuvottelut kariutuivat
Olisikohan tuo Ferrarin/Santaderin maksama sopimuksen purkuraha se suurin syy? Kuinka moni meistä ottaisi vastaan sellaisen sopimuksen, jossa sinulle maksetaan vähemmän työteosta kuin siitä, että jäät kotiin? Tälläinen sopimus Ladan tai Mersun kanssa olisi kai ollut.Eiköhän taustalla ole Ferraripotkujen lisäksi miehen vittuuntuneisuus nykyisiin ratoihin joilla ei enää rohkeutta tarvita.
Jos tämän vuoden silly seasonista on jotain oppia otettavissa, niin näiden kokemusten perusteella taidan vastaisuudessa jättää nämä huhut kokonaan lukematta. Kyllä sitä seuraavan kauden avauskisaa katsoessa selviää, että kuka siellä ajaa. Pelkkää ärtymystä ja verenpaineen nousua aiheuttavat nämä, olivat oikeassa tai ei.Tähän voisi vielä todeta että kaikkien aikojen kaikkein surkein lähde, eli Veikkaajan ja Iltasanomien Aittoniemi tiesi oikein sekä Kimin potkut Ferrarilta että siirron ralliin. :thumbup:
Taisi potkujen takana olla ne legendaariset Santanderin rahat ja säällittävä tunteilu Massan kolarista. En todellakaan ymmärrä, miksi Ferrari otti riskin ja ajattaa ensi kaudella Massaa jonka toipumisesta ennalleen ei ole mitään varmuutta. Paitsi tietysti, jos Santander edellytti, että Räikkönen ei aja Alonsoa vastaan ainakaan samassa tallissa. Jo toinen tappio tallitoverille olisi ollut aikamoinen kolhu Alonson imagoon.Niin, sanotaan että ura oli hieno Brasiliaan 2007 asti.
Sen jälkeen tuli heikko kausi, ja vielä heikompi kausi jonka päälle potkut Ferrarilta ensimmäisenä Mestarina joka saa siitä tallista kenkää... :thumbfh:
Olisin kyllä odottanut kaverin sisuuntuneen niin paljon että olisi siirtynyt MB:lle vaikka ilmaiseksi ja alkanut paukutteleen Ferrareita pataan kunnolla...
mutta kun ei niin ei... kai se raha sitten vaan ratkaisee, tai sponssihommat tmv...
Noh, ohi on F1 jokatapauksessa, toivottavastion itse tyytyväinen.
Täh? Ensin Räikkönen sanoo, että ajaa formulaa tai rallia vain, jos saa ajaa sellaisessa tallissa, jossa on mahdollisuus taistella voitoista.
Sitten se torjuu huipputalli-Mercedeksen tarjouksen ja menee ralliin junioritalliin!?