Kimin ensi vuoden talli?

Timppa

Well-known member
Originally posted by amiraali:
<STRONG>

Kimillä on aikamoinen puolestapuhuja, kun siirtoruletti tulee ajankohtaiseksi.
HYVÄ KIMIII!!! :D</STRONG>
Tuosta Bernie/Räikkönen jutusta en vieä ollut kuullutkaan, mutta jos näin todella on niin puolestapuhujahan on paras mahdollinen, HYVÄ!!!! :p

Irwin

Well-known member
ens vuonna sauber... sitten ferrari...

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Kuulostaa lupaavalta. Ainoa pelkoni tähän liittyy, että nyt kun itse Formulajumala suosii Kimia, niin tämä ei varmasti tuo kaikilta osin positiivista julkisuutta (vrt. Ferrarin ja Schummelin suosiminen).

mìkæl2

Member
No jo on huimaa nostetta Kimillä. Ne siellä Italiassa pitää hommaa jo selvänä, kun kerran Berniekin on puhunut. Ajankohtaa hieman enää spekuloidaan.

Ei sillä, kimppuun vaan. Katotaa ny...

Vielä parempi jos Frank ja Ron myös pistäisivät tarjoukset sisään.

Jere1983

Well-known member
Sijainti
lpR/Hyvinkää
Häkkinen lopettaa vähän turhan myöhään, koska siinä vaiheessa Kimi on jo mennyt muuhun talliin, eikä Mika voi pedata tallipaikkaa Kimille.

Off-Topic

Well-known member
Vai pidettiin Heidfeldia viime vuonna suurena lupauksena? Missä, täälläkö? Muistelen hieman toisenlaisia äänenpainoja viimevuodelta.

Kimi ajaa ihan varmasti Sauberilla sopimuskautensa loppuun. Sen jälkeen Kimi joko jatkaa Sauberilla tai siirtyy toiseen talliin. Tällä hetkellä Sauber on niin hyvä, että tallipaikan vaihdos ei edes toisi Kimille mukanaan mitään hyvää. Veikkaan, että nykykuskit kansoittavat huipputallien paikat vielä vuosiksi eteenpäin, ehkä jotain muutosta saattaa siihen aikaan alkaa tapahtua kun Kimin sopimus Sauberilla päättyy. Se, siirtyykö Kimi Sauberilta parempaan vai huonompaan talliin riippuu pitkälti siitä mikä on Sauberin taso edeltävällä kaudella.

Sen huonontamiseen ei vaadita kun moottorimerkin vaihto ja kukaan ei noteeraa Kimiä enää jatkossa.

amiraali

Super Moderator
Ylläpitäjä
Minä olen Off-Topicin kanssa täysin eri mieltä siitä, että Kimi jatkaisi Sauberilla sopimuskauden loppuun.
Lupaan syödä vanhan lippikseni karvoineen päivineen, jos Kimi jatkaa Sauberin puikoissa 2004 loppuun. Niin kuin sopimuskausi edellyttäisi.

Huh... toivottavasti ei tullut luvattua liikaa. :confused:

Timppa

Well-known member
<STRONG>Minä olen Off-Topicin kanssa täysin eri mieltä siitä, että Kimi jatkaisi Sauberilla sopimuskauden loppuun.
Lupaan syödä vanhan lippikseni karvoineen päivineen, jos Kimi jatkaa Sauberin puikoissa 2004 loppuun. Niin kuin sopimuskausi edellyttäisi.

Huh... toivottavasti ei tullut luvattua liikaa. :confused:</STRONG>
Ei tullut, syödään sitten se Sun karva-lippikses vaikka yhessä jos Kimi keikkuu Sauberilla loppuun asti :D :D :D

abc

DNF
minä voin auttaa Amiraalia syömällä vaikka lipan

amiraali

Super Moderator
Ylläpitäjä
Kiitoksia kaverit!
Täällähän on kaveria ei jätetä meininki. ;)

Timppa

Well-known member
<STRONG>Kiitoksia kaverit!
Täällähän on kaveria ei jätetä meininki. ;)</STRONG>
Anytime. Emmä karva-lippiksistä tykkää, jää karvat kurkkuun, mutta mitä sitä ei suomalainen tekis toisen suomalaisen puolesta :p

Roboo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Olen Off-Topicin kanssa eri mieltä, ainakin siitä millä perusteilla Kimin uusi talli määräytyy. Eiköhän yleensä ensimmäisenä tehdä vertailuja tallikaveriin. Jos Kimi hoitelee Heidfeldin kisassa kuin kisassa, on se melkoinen valttikortti, Nick ei kuitenkaan ole kuski sieltä huonoimmasta päästä. Jos ensi kaudella pistelee Nickiä (joka varmasti myös jatkaa Peterin tallissa) turpaan vaikka suhteessa 75-25 (aika-ajot ja kisat), niin lähtölaskun voi jo lopettaa.

Jere1983

Well-known member
Sijainti
lpR/Hyvinkää
Liityn myös lippistalkoisiin jos Kimi ajaa sopimuskautensa loppuun asti Sauberilla. Ruubeni alkaa olla jo niin syvältä että...

sasa1

Well-known member
Sijainti
Finland
Ensi vuosi Sauberilla ja sitten muualla. Talli voisi olla Williams, Ferrari tai mikäettei McLaren. Huipputiimi kuitenkin. :)

Ratahans

Well-known member
Ferrarilla 2003. Mm erään Tottenham Court Roadin (olikohan senoin...) varrella sijaitsevan pubin baarimikko oli tästä hyvin vakuuttunut. ;)

mìkæl2

Member
Mielestäni moista lippistä ei syö kuin poroksi paistettuna ja pullollisella Lagavuliinia sitä alas huuhdellen. Joten minä tarjoan sitten sen maltaisen jos näin käy. Toisaalta sen voisi sitten harkita juovansa vaikka tuon vedon voittaisikin. Anyway - hengessä ollaan, ja Kimin uusi talli tiedetään jo ensi vuonna

Timppa

Well-known member
Nythän tää näyttää jo hyvältä. Kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta, vanhaa kunnon muskettisoturi meininkii ;) .Amiraali on D´artanjan(miten hitossa toi kirjotetaan) ja me muut Musketöörejä, valmiina syömään vaikka Karvareuhkan hyvän asian puolesta :D :D :D :p :p

Hënkka

Guest
Kyllähän se Barrichellon sopimuksen päättymisajankohta kertoo aika hyvin sen hetken, milloin Kimi siirtyy Ferrarille.