Skenejeesus
Viihdekäyttäjä
Kertoiko äänet pään sisällä vai mistä kuulit?Kimi totesi että oli oma moka ja Fernando vahvisti
Kertoiko äänet pään sisällä vai mistä kuulit?Kimi totesi että oli oma moka ja Fernando vahvisti
On muitakin lähteitä kuin Pulkkisen huumorinurkkaus.Kertoiko äänet pään sisällä vai mistä kuulit?
Shots fired!On muitakin lähteitä kuin Pulkkisen huumorinurkkaus.
Kompkomp, ei ole tullut maikkaria yhtään kyllä katsottua sen jälkeen kun Skyltä olen itsekin tottunut seuraamaan kisat.Shots fired!
Skylla tosiaan haastattelivat Kimiä ja tuosta puhui silloin. OT sen verran että en mistään hinnasta vaihtaisi vuosien Skyn seuraamisen jälkeen enää ikinä Maikkarin hassutteluun, suosittelen lämpimästi muillekin.
ei kyllä minun seuraamassani skyn lähetyksessä kuultu skvi:n väittämää.Shots fired!
Skylla tosiaan haastattelivat Kimiä ja tuosta puhui silloin. OT sen verran että en mistään hinnasta vaihtaisi vuosien Skyn seuraamisen jälkeen enää ikinä Maikkarin hassutteluun, suosittelen lämpimästi muillekin.
alonso ja kimi sanoivat itse asiassa lähes samat asiat. renkaat suti, auto lähti hallinnasta, mutta omituisella tavalla ottaen huomioon vauhdin ja käytössä olleen vaihteen.Kimin nykytila on kyllä surullista katsottavaa. Alonso sanoi että Kimi menetti auton hallinnan ja siitä kolari johtui. Kimi itse on selittänyt että ei tiedä mitä tapahtui.
Niin aika outoa että kiihdytyksessä suoralla vaihdettaessa vitosvaihteelle auto lähtee käsistä. Jotain häikkää voisi elektroniikkassa kyllä olla. Aika näyttää.Kimin nykytila on kyllä surullista katsottavaa. Alonso sanoi että Kimi menetti auton hallinnan ja siitä kolari johtui. Kimi itse on selittänyt että ei tiedä mitä tapahtui.
Ferrari otti edellisessä kisassa uuden moottoriversion käyttöön ja ilmeisesti hieman aiemmin mitä oli suunniteltu. Ehkä softat uuteen versioon eivät vielä ole kohdillaan ja nimenomaan starttimoodin kohdalla.alonso ja kimi sanoivat itse asiassa lähes samat asiat. renkaat suti, auto lähti hallinnasta, mutta omituisella tavalla ottaen huomioon vauhdin ja käytössä olleen vaihteen.
No näinhän se tietenkin on, tolloja ne on siellä Ferrarin tiimissäkin, kun tutkivat turhaa auton dataa, että mitä tapahtui, kun oli noin selvä tapaus.Räkä itse sanoi että auto alkoi sutimaan ja auto lähti käsistä.
Alonso ei voinut väistää muualle kun Kimi tuli päälle. Miksi sitä pitää aina epäillä jotain teknistä syytä.
Aika säälittävää kun on pakko syytellä jotain moottorikarttoja jos ei vaan kyvyt riitä tai autot ei sovi ajotyylille.
Eikös joku Ferrarin henkilö sanonut tänään haastattelussa ennen kisaa, että moottorikartat oli identtiset Kanadassa tänä ja viime vuonna. Itsekkin mietin mitä hän sillä tarkoitti, kun uusi moottori on käytössä. Luulisi, että olisi uusia moottorikarttoja käytössä. Eli Kanadan ongelma toistui tänä ja viime vuonna eikä liittyisi mitenkään tähän uuteen versioon.Ferrari otti edellisessä kisassa uuden moottoriversion käyttöön ja ilmeisesti hieman aiemmin mitä oli suunniteltu. Ehkä softat uuteen versioon eivät vielä ole kohdillaan ja nimenomaan starttimoodin kohdalla.
Kartat voi olla samoja mutta se miten eri vuoden ja version moottorit reagoi, onkin toinen juttu.Eikös joku Ferrarin henkilö sanonut tänään haastattelussa ennen kisaa, että moottorikartat oli identtiset Kanadassa tänä ja viime vuonna. Itsekkin mietin mitä hän sillä tarkoitti, kun uusi moottori on käytössä. Luulisi, että olisi uusia moottorikarttoja käytössä. Eli Kanadan ongelma toistui tänä ja viime vuonna eikä liittyisi mitenkään tähän uuteen versioon.
On käsittämätöntä jos nykyään kaikki ulosajot johtuvat jostain elektroniikkabugeista tai virheellisistä asetuksista. En yhtään ihmettele miksi Alonso vertasi F1-autolla ajoa lentokoneen ohjaamiseksi. Eihän tällä ole nykään tekemistä mitään autourheilun kanssa.Kattelin huvikseen tuon kolarivideon muutamaan otteseen, niin se vähän pistää silmään, että nuo ratissa näkyvät moottorin kierrosvalot on tapissa koko tapahtuman ajan. Vielä kun auto on ryystänyt aitaa vasten Alonson auto päällä niin kierrokset on tapissa tuon ratin mukaan, sitten kääntyy ratti sellaiseen asentoon, ettei valoja enää näe. No, se on Kimi niin vetomies, ettei löysää kaasua ollenkaan, tai sitten jotain muuta..
Eikös Kimi Silverstonessakin tehnyt viime vuonna niin, että turva-alueelta nurmen kautta vaan kaasu pohjassa "all or nothing" takaisin radalle? Ja kaikkihan näki, miten siinä kävi.Kattelin huvikseen tuon kolarivideon muutamaan otteseen, niin se vähän pistää silmään, että nuo ratissa näkyvät moottorin kierrosvalot on tapissa koko tapahtuman ajan. Vielä kun auto on ryystänyt aitaa vasten Alonson auto päällä niin kierrokset on tapissa tuon ratin mukaan, sitten kääntyy ratti sellaiseen asentoon, ettei valoja enää näe. No, se on Kimi niin vetomies, ettei löysää kaasua ollenkaan, tai sitten jotain muuta..