Kimin juhlimistavoista!

Pugittaja

Well-known member
Liittynyt
5.8.2004
Viestit
55
Sijainti
Vaasa määrää
Miksi mun perhe-elämään sitten ei vaikuttanut vaikka kännissä "örvelsin" strippibaarissa ja sen jälkeen soitin vaimokkeelleni?
:thumbup: ei mennyt minunkaan perhe elämä fituiksi vaikka strppi paikasta ulos lensinkin, tanssija vonkas rahaa ja minä taas yritin tukkia marianne karkkia sen :D no lähdöthän siitä sai..... mutta vaimo ei onneksi ole sitä tiukkapipo mallia. toisella kertaa joutui tekemään sitten gearstikit, mutta olin ilmeisesti vähemmän kännissä kuin kimi, koska tein sen siellä privatissa. tämä toki unohtui mainita kotona.

terveisiä vaan vaasan pink ladyyn:thumbup:
 

Pugittaja

Well-known member
Liittynyt
5.8.2004
Viestit
55
Sijainti
Vaasa määrää
Suosittelen muuten vaimokkeellesikin samanlaisia rentouttavia reissuja kuin itselläsi, siellähän voisi oppia jopa uusi "temppuja"!
sinäkö se olet joka soittaa aina ylelle, kun tissi tv:sä vilahtaa? :D

ja kimin puollustukseksi: Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon?
 

miika

Well-known member
Liittynyt
14.10.1999
Viestit
1141
Pugittaja sanoi:
:thumbup: toisella kertaa joutui tekemään sitten gearstikit, mutta olin ilmeisesti vähemmän kännissä kuin kimi, koska tein sen siellä privatissa. tämä toki unohtui mainita kotona.

terveisiä vaan vaasan pink ladyyn:thumbup:

Ymmärsinköhän ihan oikein, gearstikit? No toivottavasti antoivat talouspaperia ;)
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17751
Sijainti
East of Eden
Hyvähän on "vähän" irrotella ennen kauden alkua ja päästellä paineita. Kausi kun alkaa niin sekoiluihin ei ole varaa ja Kimin tähtäimessä lienee mestaruus tänä vuonna. Mikäli mestaruus tulee, niin vuoden kuluttua saamme varautua "superNykäsiin" Kimin taholta.:D
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Nopeahuoli sanoi:
Mulle ainakin tulis useempikin asia mieleen, mutta en lahde niita ruotimaan F1-Vapaassa :rolleyes: :rolleyes:
Siis kun pointti on tässä se että me emme voi tietää minkälainen perhe-elämä tai seksielämä Kimillä ja Jennillä on. Kaikki on mahdollista. Silloin ollaan vaarallisilla vesillä kun osataan kertoa varmaa tietoa jonkun pariskunnan onnellisuusasteesta, vaikkei me tiedetä vaikka Kimillä ja Jenskalla ois aina kolmas strippipyörä seksileikeissä mukana...
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
KnowHow sanoi:
Siitähän mä olen kuulu. Mutta oikein kateeksi käy tuollainen perhe-elämä. Kertakaikkiaan hienoa.

Suosittelen muuten vaimokkeellesikin samanlaisia rentouttavia reissuja kuin itselläsi, siellähän voisi oppia jopa uusi "temppuja"! .

Ilmeisesti olette mahtavan avarakatseinen ja vapaa-ajattelijapari.
Naulan kantaan.:)
 

Pugittaja

Well-known member
Liittynyt
5.8.2004
Viestit
55
Sijainti
Vaasa määrää
Ymmärsinköhän ihan oikein, gearstikit? No toivottavasti antoivat talouspaperia
no eipä ehtinyt viron tyttö ojentelemaan mitään paperia, ei siihen sohva:D no mun puollustukseksi vaimo oli silloin 8kk raskaana ja ajatus seksistä silloin vaimon kanssa ei oikein miellyttänyt, ymmärrät varmaan ja ymmärsit oikein!

Kokemus on hyvä koulu, mutta lukukausimaksut ovat kalliit. nykyään on kyllä aika hiljaista juhlinnan kanssa, aikansa kutakin!
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Pugittaja sanoi:
Kokemus on hyvä koulu, mutta lukukausimaksut ovat kalliit. nykyään on kyllä aika hiljaista juhlinnan kanssa, aikansa kutakin!
:thumbup: Tässä on juuri se ydin. Joko Kimi on lukukausimaksunsa maksanut vai käykö niin, että kun fyrkkaa on niin maksuja maksellaan vielä pitkään ;) :frown:
 

Pugittaja

Well-known member
Liittynyt
5.8.2004
Viestit
55
Sijainti
Vaasa määrää
Jep näin se vaan menee! kyllä sitä rauhoittui itsekkin vaikka nuorena >20v oli jopa tarkoituksena kumota fyysikan lakeja:D
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
formulastara sanoi:
Siis kun pointti on tässä se että me emme voi tietää minkälainen perhe-elämä tai seksielämä Kimillä ja Jennillä on. Kaikki on mahdollista. Silloin ollaan vaarallisilla vesillä kun osataan kertoa varmaa tietoa jonkun pariskunnan onnellisuusasteesta, vaikkei me tiedetä vaikka Kimillä ja Jenskalla ois aina kolmas strippipyörä seksileikeissä mukana...
Tuota juu, tuo oli sinun pointtisi tassa, mutta ei KnowHown. Ja omassa pontissasi olet taysin oikeassa: jokaisen oma asia mita makuuhuoneessa tehdaan.

Jos uskallan vahankaan tulkita KnowHown pointtia, niin se oli se, etta se ei voi olla hyvaksi avioliitolle eika suhteelle yleensakaan, jos toinen (tassa Kimi) orveltaa jurrissa ties missa, kayttaytyy kuin pikkupoika ja siita tietaa koko kansa. Semminkin jos siihen liittyy hurjat maarat alkoholia ja muita naisia. Ne on meinaan kaksi eri asiaa, etta onko niilla siella petikammarissa kolmaskin pyora ja se etta jokin siihen viittaava tulee julkisuuteen lehdissa ympari Euroopan. Ei niita meinaan ihan hirveasti ole niita ihmisia, jotka tuo omaa seksielamaansa ja sen kiemuroita esiin lehdissa ja julkisuudessa.

Ja nythan ei kyse ollut tuon parin seksielamasta, vaan siita etta mies (Kimi) orveltaa jossain klubissa niin pahasti, etta se nakyy lehdissa. Ja se ei voi olla liitolle hyvaksi, etta nain kay. Ei edes silloin, kun henk koht seksielama on mita on. Paino sanalla henk koht ;)

Muuten tuo strippiklubeissa juhlivien ja siita mekastavien miesten ryhma on aivan oma ryhmansa. Aika harva niista kundeista meinaan soisi vaimolleen samaa, son saletti. Itse en ole ymmartanyt koskaan sen viehatysta.
 
Viimeksi muokattu:

Pugittaja

Well-known member
Liittynyt
5.8.2004
Viestit
55
Sijainti
Vaasa määrää
Muuten tuo strippiklubeissa juhlivien ja siita mekastavien miesten ryhma on aivan oma ryhmansa.
olenkin ajatellut mihinkä ryhmään kuulun, mutta onneksi törmäsin asiantuntijaan täällä F1 foorumilla. kertoisitko luokituksen minulle?:D
 

Pugittaja

Well-known member
Liittynyt
5.8.2004
Viestit
55
Sijainti
Vaasa määrää
juuri näin, mutta loppujen lopuksi ovat kyllä aika tylsiä paikkoja, ihmiset jumittaa naisia tuppisuina ja tälläinen ei sovi puheliaille suomalaislle -> gearstick:D

mutta se mitä en ymmärrä tässä on se, että ihmiset jotka eivät ole strippi klubeilla käynyt tuomitsevat asiantuntijoina ne jotka sellaisessa paikassa ovat käyneet:nope: mutta toisaalta tämän takia nämä foorumit pystyssä pysyvätkin:thumbup:
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Voi voi kuule, yhtalailla kun sina uskallat sanoa, etta mina en olisi niissa kaynyt, niin mina uskallan aika saletisti sanoa, etta olen kaynyt nstrippiklubeissa useammissa maissa kun sina.

Pohjaa siis omalle mielipiteelle on, en kai ma tassa nyt lampimikseni vaan puhuis?
 

Pugittaja

Well-known member
Liittynyt
5.8.2004
Viestit
55
Sijainti
Vaasa määrää
löytyykö kokemusta muista kuin skandinavian ja keski-euroopan paikoista? meinaan, että on kyllä tullut niissä käytyä myös niin työn kuin vapaa-ajan puitteissa vähän joka puolella palloa. mutta en kyllä ole näitä ikinä cv maininnut:D mutta loppukoon näistä jauhaminen tai pitää perustaa pian F1 vieläkin vapaampi:D
 
Viimeksi muokattu:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Jatetaan taa isottelu sitte tahan viestiin (ku menee offariksi ;) ), mutta tosiaan kuudessa maassa on tullut elamani aikana asuttua (kolmessa eri maanosassa), 37 maassa kaytya ja opiskeltuakin kahdessa eri maassa.

Yhteenkaan strippiklubiin en ole ehdottanut etta "hei mennaan", vaan kyseessa on lahinna porukassa mukana olemista tai kaverin (joka on just tata "ryhmaa" ;) ) mieliksi sinne menemista.

Taalta tahan.
 

miika

Well-known member
Liittynyt
14.10.1999
Viestit
1141
Pugittaja sanoi:
löytyykö kokemusta muista kuin skandinavian ja keski-euroopan paikoista? meinaan, että on kyllä tullut niissä käytyä myös niin työn kuin vapaa-ajan puitteissa vähän joka puolella palloa. mutta en kyllä ole näitä ikinä cv maininnut:D mutta loppukoon näistä jauhaminen tai pitää perustaa pian F1 vieläkin vapaampi:D
Tai mennä tuonne:

http://www.sihteeriopisto.net/forum/forumdisplay.php?f=63
:eek!:
 

Pugittaja

Well-known member
Liittynyt
5.8.2004
Viestit
55
Sijainti
Vaasa määrää
niinpä, ei olisi tullut ikinä mieleenkään lähteä yksin noihin paikkoihin. aina se on ollut lauma käyttäytymisen seurausta. mennäänkö? johan nyt toki:D huvitti tai ei! kerran olen privatissa käynyt, kun vaimo oli raskaana ja jäi niin hyvä maku hommasta, että ei tarvitse kyllä koskaan enää mennä siis privattiin!

mutta virheist oppii ja kokemust karttuu.
 

Spam

Well-known member
Liittynyt
7.6.2003
Viestit
638
Pugittaja sanoi:
no eipä ehtinyt viron tyttö ojentelemaan mitään paperia, ei siihen sohva:D no mun puollustukseksi vaimo oli silloin 8kk raskaana ja ajatus seksistä silloin vaimon kanssa ei oikein miellyttänyt, ymmärrät varmaan ja ymmärsit oikein!

Kokemus on hyvä koulu, mutta lukukausimaksut ovat kalliit. nykyään on kyllä aika hiljaista juhlinnan kanssa, aikansa kutakin!
No onneks olkoon vaan.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Pugittaja sanoi:
terveisiä vaan vaasan pink ladyyn:thumbup:
Mistäs oot kotoisin? Ite en oo Vaasan Pink Ladyssa koskaan käynyt, tuttu paikka tosin. Kerran olen strippibaarissa käynyt. Kajaanin Titty Twisterissa. Sekin armeija aikoina.
 
Ylös