Kimin juhlimistavoista!

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Viinan juonti ei ole mikään kansallisuuskysymys.Ihmeellisintä on että jotkut odottavat F1-kuskien olevan siviilissä jonkinlaisia pyhimyksiä ja käytökseltään täysin muitten yläpuolella ja jos ja kun tämä itse mielessä kehitetty illuusio rikkoutuu, aletaan henkilöä kohdella kuin rikollista.

Mikäli nyt en väärin muista tai tulkinnut, niin ei esim, David Coulthardia useista viina ja naisjutuistaan ole kotimaassaan pystyyn haukuttu verraten Kimin saamaan kohteluun koti-suomessa :rolleyes:
 

de rong

Banned
Liittynyt
17.1.2005
Viestit
3194
En kyllä muista että Häkkinen ois temppuillu samallalailla,vaikka meriittejä kertyi tasaisesti 92 vuodesta aina supermenestykseen saakka.Sen kyllä arvaan hyvin että Mikallekin kuppi maistui aina sillontällön.
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
pmv sanoi:
Jos Kimillä ei vielä viime viikolla ollut parisuhdeongelmaa, niin aivan varmasti sillä on nyt semmoinen käsissään.
No siinä tapauksessa kantsis valkata akat paremmin jos ei saa ulkona. Tissejä kattomassa tai muuten.
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Mossi Superstar sanoi:
Hallitsematon alkoholin käyttö??? Hanki jo elämä.... Etkö itse ole kussut kännipäissäsi arveluttaviin paikkoihin... Remunnut kebabbi jonossa... Vittuillut taxi-kuskille.....
Melkeen joka kerta:eek!:
 
Liittynyt
21.2.2003
Viestit
785
Sijainti
Lapinlahti
Pugittaja sanoi:
en ole varma, mutta olen muistaakseni nähnyt häkkisestä kuvan jossa hillui sukkahousut päässä. korjatkaa, jos meni aivan metsään?
Jeps tais olla 94 vai 95 Seiskassa oli juttua Häkästä + kaverista (varmaan entinen) + kasasta Monacolais tyttöjä. Olivat menneet baarin jälkeen Mikan kämpille jatkoille... Mika oli viellä "junaillut" baarista kopankaljaa kotiin viemisiksi. Oli muuten kuvat ja pelit.
 

Pugittaja

Well-known member
Liittynyt
5.8.2004
Viestit
55
Sijainti
Vaasa määrää
vielä, kun tuo kuva jostain löytyis niin:D mutta niin vain mikastakin kehittyi miellyttävä maailmankansalainen vaikka vähän :alppu: ottikin
 

Pugittaja

Well-known member
Liittynyt
5.8.2004
Viestit
55
Sijainti
Vaasa määrää
on tekijänä sitten joku paikallinen äo<90 -amis
Amislaisia mekin

* Mika Häkkinen, formulakuski
* Jere Karalahti, jääkiekkoilija
* Ilpo Larha, palkkamurhaaja
* Mika Strömberg, jääkiekkoilija
* Pate Mustajärvi, laulaja
* Mika Salo, formulakuski
* Janne Hänninen, pikaluistelija
* Lasse Virén, kansanedustaja
* Maukka Perusjätkä, muusikko
* Matti Ahde, kansanedustaja
* Sedu Koskinen, ravintoloitsija
* Jope Ruonansuu, viihdetaiteilja
* Raimo Helminen, jääkiekkoilija
* Kimi Räikkönen, formulakuski

kyllä ammattikoulustakin näköjään voi päästä ihan kumpaan suuntaan tahansa:thumbup:

ammattikoulu näköjään valmistaa hyvin formulakuskin ja jääkiekkoilijan ammattiin:eek: ei ole oppi mennyt hukkaan......
 
Viimeksi muokattu:

Spam

Well-known member
Liittynyt
7.6.2003
Viestit
638
Mossi Superstar sanoi:
Hallitsematon alkoholin käyttö??? Hanki jo elämä.... Etkö itse ole kussut kännipäissäsi arveluttaviin paikkoihin... Remunnut kebabbi jonossa... Vittuillut taxi-kuskille.....

a) kyllä (riippuu tosin mikä on arvelluttava, mutta pusikkoon kyllä)

b) en (tosin en kovin useesti ole kepappijonossa ollutkaan)

c) en, tää on mun mielestä kyllä jo aika törkeetä. Mennä toisen työpaikalle vittuilemaan sille siitä hyvästä kun se palvelee sua.

Pitäis varmaan lähtee kans vittuilemaan lääkärille sen työpaikalle siitä hyvästä kun laittaa maksua vastaan mun katkenneen sääriluun kuntoon.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mä olisin huolissani alkoholin vaikutuksista Kimin suorituksiin:

Raju alkoholin käyttö tuhoaa hermosoluja, jonka seurauksena reaktiokyky ja motoriikka huononee.

Pitkään jatkuva juominen tuhoaa lihasten hienorakenteita, alkaen sydämen toiminnasta aina kaikkiin keho lihaksiin. Alkoholi tuhoaa erityisesti nopeita lihassyitä- niillä joilla Kimi ottaa sen kuulun pers'tuntumansa autoon ja rataan.

Alkoholi polttaa erittäin tehokkaasti elimistön glykogeenivarastot, normaalin energiatasapainon saavuttaminen kestää vuorokausia. Huippukuntoon ei yhden rajun juopottelun jälkeen pääse viikossakaan.

Juopottelu heikentää immuniteettikykyä, Kimin sairaspäivät on eittämättä aivan helvetin kalliita.

Tuollainen juopottelu ja erityisesti käytös aiheuttaa takuulla perheongelmia. Stressi, masennus, huoli ja epävakaa psyykkinen tila heikentää takuulla niinkin vaativaa psykofyysistä suoritusta kuin formulan ajaminen.
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
KnowHow sanoi:
Mä olisin huolissani alkoholin vaikutuksista Kimin suorituksiin:

Raju alkoholin käyttö tuhoaa hermosoluja, jonka seurauksena reaktiokyky ja motoriikka huononee.

Pitkään jatkuva juominen tuhoaa lihasten hienorakenteita, alkaen sydämen toiminnasta aina kaikkiin keho lihaksiin. Alkoholi tuhoaa erityisesti nopeita lihassyitä- niillä joilla Kimi ottaa sen kuulun pers'tuntumansa autoon ja rataan.

Alkoholi polttaa erittäin tehokkaasti elimistön glykogeenivarastot, normaalin energiatasapainon saavuttaminen kestää vuorokausia. Huippukuntoon ei yhden rajun juopottelun jälkeen pääse viikossakaan.

Juopottelu heikentää immuniteettikykyä, Kimin sairaspäivät on eittämättä aivan helvetin kalliita.

Tuollainen juopottelu ja erityisesti käytös aiheuttaa takuulla perheongelmia. Stressi, masennus, huoli ja epävakaa psyykkinen tila heikentää takuulla niinkin vaativaa psykofyysistä suoritusta kuin formulan ajaminen.
Nyt järki siihen käteen. Kimi käyttää alkoholia niin harvoin että sillä ei ole mitään vaikutusta hänen terveyteen tai suoritustasoon formuloissa. (Ellei hän sitten ole kaappijuoppo). Huippukuntoon pääsee kyllä viikossa, varsinkin jos on niin kova pohjakunto mitä Kimillä on.

"stressi, masennus ja epävakaa psyykkinen tila... :D Tohon nyt ei varmaan tarvii sanoa enää mitään.

Allekirjoittanut ryyppää joka viikonloppu, joskus "rajustikin", käyn joskus jopa KESKIVIIKKONA kaljalla, eikä sillä ole mitään vaikutusta ollut mun stressitasoihin eikä varsinkaan "epävakaisiin psyykkisiin tiloihin", koska ihan hyvin on mennyt noin mentaalisella kannalla. Ja kuntokin on ihan ok, töissä sujuu ja nainenkin on, niin että nyt pientä rajaa noihin kauhuskenaarioihin.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Toivotaan, että Räikkönen ottaa tapauksesta opikseen - vähän vain pelkään, ettei ota. Kimi tietänee todennäköisesti kohtuullisen hyvin itsekin, että hänen odotetaan käyttäytyvän asiallisesti myös siviilipuolella; silti holtittomaan alkoholinkäyttöön liittyviä skandaalinpoikasia tipahtelee vähän väliä. Harmi vain, että syyt kontrollin menettämiseen juopotellessa voivat olla hyvinkin syvällä eikä niitä välttämättä ihan helposti korjata.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
formulastara sanoi:
Nyt järki siihen käteen. Kimi käyttää alkoholia niin harvoin että sillä ei ole mitään vaikutusta hänen terveyteen tai suoritustasoon formuloissa. (Ellei hän sitten ole kaappijuoppo). Huippukuntoon pääsee kyllä viikossa, varsinkin jos on niin kova pohjakunto mitä Kimillä on.

"stressi, masennus ja epävakaa psyykkinen tila... :D Tohon nyt ei varmaan tarvii sanoa enää mitään.

Allekirjoittanut ryyppää joka viikonloppu, joskus "rajustikin", käyn joskus jopa KESKIVIIKKONA kaljalla, eikä sillä ole mitään vaikutusta ollut mun stressitasoihin eikä varsinkaan "epävakaisiin psyykkisiin tiloihin", koska ihan hyvin on mennyt noin mentaalisella kannalla. Ja kuntokin on ihan ok, töissä sujuu ja nainenkin on, niin että nyt pientä rajaa noihin kauhuskenaarioihin.
Sä et olekaan, tietääkseni, huippu-urheilija. Siellä ollaan kuule erittäin pienillä marginaaleilla liikeellä. Ei edes Kimin ole varaa antaa mitään tasoituksia.

Ja aivan helvetin varmasti tuollainen käytös tuo perhe-elämään vaikeuksia ja kun mennään kysymään huippu-urheilijoilta heidän menestyksensä suurimpia syitä niin liki aina on kärjessä vakaat ja tukevat perheolot.

Mä en aina oikein ymmärrä tätä suomalaista (?) vähättelevää suhtautumista alkoholin aivan kiistattomiin vaaroihin?
 

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Mitenkään erityisesti vanhoja muistelematta täytyy kirjoittaa omat muistikuvat em Mika H:n seikkailusta.Tuohan tapahtui vuonna 1996 Monacossa ennen kauden alkua, 7 päivää -lehti yllättäen otti tapauksen pääotsikoksi.Baarista alkanut juhlinta oli jatkunut Häkän asunnolla, seurueen mukana oli ollut tuolloin myös H-H Frentzen ja myös hän olisi halunnut lähteä jatkoille muiden tapaan, mutta mies oli Mikan pyynnöstä eksytetty ennen määränpäätä :D

Mukana oli Häkän kaveriporukassa myös poppari Haddaway sekä useita naiskauneuden edustajia.Jutussa oli mukana kuvia Mikasta tanssimassa, sukkahousut päässä sekä haistelemassa tennissukkia :D Alkoholin kulutus oli ollut mitä ilmeisemmin melko runsasta :wink: :cool:
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
KnowHow sanoi:
Sä et olekaan, tietääkseni, huippu-urheilija. Siellä ollaan kuule erittäin pienillä marginaaleilla liikeellä. Ei edes Kimin ole varaa antaa mitään tasoituksia.

Ja aivan helvetin varmasti tuollainen käytös tuo perhe-elämään vaikeuksia ja kun mennään kysymään huippu-urheilijoilta heidän menestyksensä suurimpia syitä niin liki aina on kärjessä vakaat ja tukevat perheolot.

Mä en aina oikein ymmärrä tätä suomalaista (?) vähättelevää suhtautumista alkoholin aivan kiistattomiin vaaroihin?
Miksi mun perhe-elämään sitten ei vaikuttanut vaikka kännissä "örvelsin" strippibaarissa ja sen jälkeen soitin vaimokkeelleni? Mistä tuo sinun aivan varmasti tulee? Ilmeisesti olet kiihkouskovainen kaksinaismoralistinen rebuplikaani?
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
formulastara sanoi:
Miksi mun perhe-elämään sitten ei vaikuttanut vaikka kännissä "örvelsin" strippibaarissa ja sen jälkeen soitin vaimokkeelleni?
Mulle ainakin tulis useempikin asia mieleen, mutta en lahde niita ruotimaan F1-Vapaassa :rolleyes: :rolleyes:
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Se jäi vielä sanomatta, että kieltämättä vähän tuon helikopteriepisodin uskottavuutta nakertaa se, että lähteenä on käytetty ko. tissiklubin (nimeltämainitsematonta) manageria. Siis kertoisiko joku vastaavassa asemassa oleva juorulehdille ketä hänellä on asiakkainaan ja mitä nämä ovat klubilla tehneet?
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
formulastara sanoi:
Miksi mun perhe-elämään sitten ei vaikuttanut vaikka kännissä "örvelsin" strippibaarissa ja sen jälkeen soitin vaimokkeelleni? Mistä tuo sinun aivan varmasti tulee? Ilmeisesti olet kiihkouskovainen kaksinaismoralistinen rebuplikaani?
Siitähän mä olen kuulu. Mutta oikein kateeksi käy tuollainen perhe-elämä. Kertakaikkiaan hienoa.

Suosittelen muuten vaimokkeellesikin samanlaisia rentouttavia reissuja kuin itselläsi, siellähän voisi oppia jopa uusi "temppuja"! .

Ilmeisesti olette mahtavan avarakatseinen ja vapaa-ajattelijapari.
 
Ylös