Kimin juhlimistavoista!

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Oikein Kimi, oikein.

Kerrankin Märänello Redin kans samaa mieltä. Paitsi että mä kayttäydyn EDELLEEN juuri noin, vaikkei niitä miljoonia(vielä ainakaan) tilillä ole joo.

Sitä en ymmärrä et miks kaikki puhuu jostain kontrollin menettämisestä. Asia on nääs niin että kun siinä sylissä pyörii nättiä brunettea ja blondia, niin mikäs sen mukavampaa...

Nooh, jeesustelijat ja moraalinvartijat lienevät jälleen innoissaan. Ei siinä mitään, niin oon minäkin.

Skool, Kimi Räikkönen.:alppu:
 

Hurmurisija

Well-known member
Liittynyt
3.3.2002
Viestit
3307
formulastara sanoi:
Nooh, jeesustelijat ja moraalinvartijat lienevät jälleen innoissaan.
Rupeaa kyrpimään, kun tällaisessä yhteydessä puhutaan jeesustelijoista. Onko kaikki alkoholin kohtuukäyttöä ja yleistä järjellistä käyttäytymistä puolustava puhe jeesustelua?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Hurmurisija sanoi:
Rupeaa kyrpimään, kun tällaisessä yhteydessä puhutaan jeesustelijoista. Onko kaikki alkoholin kohtuukäyttöä ja yleistä järjellistä käyttäytymistä puolustava puhe jeesustelua?
On. Koska se, juopotteleeko Kimi tahi ei, ei kuulu hevonvittuakaan yhdellekään meistä. Se on täysin hänen oma asiansa ja siihen puuttuminen on...no...jokainen saa itse sanoa sitä miks haluaa.

Kenellekään ei tule mieleen arvostella noita juorulehtiä, jotka jaksavat heittää lokaa Kimin niskaan tässä(kin) asiassa ja repivät lisääntyneen myynnin ja rahan toivossa näitä asioita julkisuuteen?
Lainkaan välittämättä siitä, mitä sellaiset rankasti väritetyt, jopa osittain täysin valheellisetkin jutut, kuten Kimin oletettu "riehuminen Kanarialla vaikuttavat Kimiin itseensä.

_edit_ Pari typoa jotka vaikutti asiasisältöön
 
Viimeksi muokattu:

pmv

Well-known member
Liittynyt
22.8.2000
Viestit
5787
Sijainti
Perä-Pohjola
Median arvostelu on loputon suo, johon ei juuri kannata ryhtyä. Varsinkaan silloin kuin on itse juttujen kohteena. Todella v-mäistähän se kirjoittelu on, mutta jos siellä aivan puhdasta paskaa kirjoitetaan, niin voihan jutun viedä aina oikeuteen. Silloin on kyllä turha toivoa että kaveri unohdettaisiin.

Julkisuudessa elämiseen kuuluu se, että lehdet kirjoittelee. Kyllä siitä käypä korvaus maksetaan. Voihan siitä julkisuudesta heittäytyä pois, samalla kyllä pitää heittää hyvästit makealle elämälle. F1-kuskin palkka tulee lopunperin näkyvyydestä. Kuinka paljon sponsorit ovat valmiita maksamaan äijän ajamisesta on vain seurausta siitä, kuinka paljon näkyvyyttä kuski onnistuu samaaan. Voittajat näkyvät useimmin, siksi niille maksetaan enemmän. Tästä medianäkyvyydestä ei vain voi valita päältä parhaita paloja. Se on koko paska tai ei mitään.
 

Hurmurisija

Well-known member
Liittynyt
3.3.2002
Viestit
3307
Runar ja Kyllikki sanoi:
On. Koska se, juopotteleeko Kimi tahi ei, ei kuulu hevonvittuakaan yhdellekään meistä.
Olen jyrkästi eri mieltä. Kimi on paitsi kilpa-autoilija niin myös näyttelyesine, jolle maksetaan paljon siitä, että hän pitää julkisuusarvonsa ja nostaa julkisuusarvoaan. Sponsorit haluavat, että ihmisten katseet pysyvät Kimissä ja odottavat tältä edustavaa käytöstä.

Ei julkisuuden henkilö voi vedota loputtomiin yksityisyyden suojaan. Minusta edes opettaja ei voi puolustella oppilaiden edessä tapahtunutta typerää käytöstä, vaikka olisikin ollut vapaalla. Työtä ja vapaa-aikaa ei voi aina erottaa, ei etenkään tuollaisessa ammatissa missä Kimi on.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Hurmurisija sanoi:
Olen jyrkästi eri mieltä. Kimi on paitsi kilpa-autoilija niin myös näyttelyesine, jolle maksetaan paljon siitä, että hän pitää julkisuusarvonsa ja nostaa julkisuusarvoaan. Sponsorit haluavat, että ihmisten katseet pysyvät Kimissä ja odottavat tältä edustavaa käytöstä.

Ei julkisuuden henkilö voi vedota loputtomiin yksityisyyden suojaan. Minusta edes opettaja ei voi puolustella oppilaiden edessä tapahtunutta typerää käytöstä, vaikka olisikin ollut vapaalla. Työtä ja vapaa-aikaa ei voi aina erottaa, ei etenkään tuollaisessa ammatissa missä Kimi on.
Sä saat vapaasti olla eri mieltä. Oman mielipiteeni olen jo tuonut julki melko selkeäsanaisesti. Mitä sillä väliä. Ihmiset on tässä maailmassa hyvinkin usein eri mieltä asioista. :thumbup:
 

JT

Well-known member
Liittynyt
24.11.2003
Viestit
386
Hurmurisijan kanssa samaa mieltä. Mitähän esimerkiksi McLarenin uusi mahdollinen viskisponsori pitää siitä, että tallin kuljettaja on toistuvasti julkisuudessa tällaisten tempausten takia? Haluaako Johnnie Walker mannekiinikseen miehen, jolla näyttää olevan vaikeuksia hallita alkoholinkäyttöään?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
JT sanoi:
Hurmurisijan kanssa samaa mieltä. Mitähän esimerkiksi McLarenin uusi mahdollinen viskisponsori pitää siitä, että tallin kuljettaja on toistuvasti julkisuudessa tällaisten tempausten takia? Haluaako Johnnie Walker mannekiinikseen miehen, jolla näyttää olevan vaikeuksia hallita alkoholinkäyttöään?
Kimi ei tietääkseni kuitenkaan ole myynyt yksityiselämäänsä yhdellekään viskitehtaalle tai ole edes kirjoittanut ensimmäistkään sopimuspaperia viskitehtaan kanssa. Jos jos viskitehtaalla on jotain asiasta sanomista, se ei millään tavalla ole meidän murheemme.
 

vanha

Well-known member
Liittynyt
13.6.2004
Viestit
85
Sijainti
keski-suomi
Kyllähän Kimillä tuntuu olevan paremmin edellytyksiä Koskenkorva-mannekiiniksi. "....koska olen sen arvoinen...":rolleyes:
 

vanha

Well-known member
Liittynyt
13.6.2004
Viestit
85
Sijainti
keski-suomi
Runar ja Kyllikki sanoi:
On. Koska se, juopotteleeko Kimi tahi ei, ei kuulu hevonvittuakaan yhdellekään meistä. Se on täysin hänen oma asiansa ja siihen puuttuminen on...no...jokainen saa itse sanoa sitä miks haluaa.

Kenellekään ei tule mieleen arvostella noita juorulehtiä, jotka jaksavat heittää lokaa Kimin niskaan tässä(kin) asiassa ja repivät lisääntyneen myynnin ja rahan toivossa näitä asioita julkisuuteen?
Lainkaan välittämättä siitä, mitä sellaiset rankasti väritetyt, jopa osittain täysin valheellisetkin jutut, kuten Kimin oletettu "riehuminen Kanarialla vaikuttavat Kimiin itseensä.

_
Mielesi tekisi siis "jeesustella" hieman noista juorulehdistä? Olet muuten väärässä, minulla tuli mieleen "jeesustella" niistä jo. Tällä palstalla aikaa sitten.
Päissään örveltäminen julkisella paikalla - joka strippiklubikin on - ei vaan ole valitettavasti yksityisasia. Vai onko kaiken loukkaavan ja epäsiveellisen käytöksen tuomitseminen vain jeesustelua? Ei varmaan koska olet valmis myös tuomitsemaan sen loukkaavan ja valheellisen toiminnan mihin nuo juorulehdet syyllistyy.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Noni Jättäkääs miehen yksityisasiat rauhaan! :nope:
 
Liittynyt
21.2.2003
Viestit
785
Sijainti
Lapinlahti
Mites tämä Räikkösen kännäys yleensä eroaa tavallisen suomalaisen nuoren miehen viikonlopusta... ei mitenkään.
Käykääs joskus Perjantai iltana katsomassa maailman menoa vaikka lähi pubissa... On "Räikkösiä" pubi pullollaan...
 

Hurmurisija

Well-known member
Liittynyt
3.3.2002
Viestit
3307
Mossi Superstar sanoi:
Mites tämä Räikkösen kännäys yleensä eroaa tavallisen suomalaisen nuoren miehen viikonlopusta...
Aika harvat suomalaiset miehet vilauttelevat piliään julkisesti viikonloppuisin. Lisäksi on huomioitava, että Kimi ei suinkaan ole mikään tavallinen nuori mies vaan sijoituskohde, johon on panostettu miljoonia ja taas miljoonia.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Hurmurisija sanoi:
Aika harvat suomalaiset miehet vilauttelevat piliään julkisesti viikonloppuisin. Lisäksi on huomioitava, että Kimi ei suinkaan ole mikään tavallinen nuori mies vaan sijoituskohde, johon on panostettu miljoonia ja taas miljoonia.
Noni Jättäkääs miehen yksityisasiat rauhaan! :nope:


Ei posteja enään tänne! :nope: :jaska:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
vanha sanoi:
Mielesi tekisi siis "jeesustella" hieman noista juorulehdistä? Olet muuten väärässä, minulla tuli mieleen "jeesustella" niistä jo. Tällä palstalla aikaa sitten.
Päissään örveltäminen julkisella paikalla - joka strippiklubikin on - ei vaan ole valitettavasti yksityisasia. Vai onko kaiken loukkaavan ja epäsiveellisen käytöksen tuomitseminen vain jeesustelua? Ei varmaan koska olet valmis myös tuomitsemaan sen loukkaavan ja valheellisen toiminnan mihin nuo juorulehdet syyllistyy.
Jos mieleni tekisi jeesustella, minä myös jeesustelisin. Nyt esitin vain kysymyksiä. Ne olivat kysymyksiä. Eivät väittämiä.

Missä asiassa olin väärässä? Minulla on oikeus esittää mielipiteeni...vai oletko sinä mielestäsi oikeutettu päättämään mikä mielipiteeni asiasta saa olla? Toistaiseksi lähden siitä, että kukaan forumilainen ei ole siinä asemassa että saisi päättää mikä minun oma mielipiteeni asioihin on.
 

miika

Well-known member
Liittynyt
14.10.1999
Viestit
1141
Mossi Superstar sanoi:
Mites tämä Räikkösen kännäys yleensä eroaa tavallisen suomalaisen nuoren miehen viikonlopusta... ei mitenkään.
Käykääs joskus Perjantai iltana katsomassa maailman menoa vaikka lähi pubissa... On "Räikkösiä" pubi pullollaan...
Näin on. Kaikki +/- 20 vuotiaat tavalliset nuoret ryypiskelevät 7000 € edestä shamppanjaa Lontoolaisen Striptease Clubin yksityistiloissa, ja samalla antautuvat hurjaan tanssiin stripparin kanssa!

;)
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
miika sanoi:
Näin on. Kaikki +/- 20 vuotiaat tavalliset nuoret ryypiskelevät 7000 € edestä shamppanjaa Lontoolaisen Striptease Clubin yksityistiloissa, ja samalla antautuvat hurjaan tanssiin stripparin kanssa!

;)
Kukin varojensa mukaan ja niissä paikoissa joihin heillä on varaa.
 
Ylös