Kimin paskallakäyntiletkautus ja kollektiivinen onni

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Miss Piggy sanoi:
No ei täälläkään porukka näköjään huumoria kestä, vaikka viime sunnuntaina oli muka niin hauskaa ja humoristista! :D

(Anteeksi, oli vaan pakko sanoa...):eek:
Nauroin Kimin kommentille, Pietarinkadun Oilers go goulle ja olisin varmaan nauranut Uutisvuodollekin (jos olisin sen nähnyt), sillä se on loisto-ohjelma!

mh_84

Well-known member
Miss Piggy sanoi:
No ei täälläkään porukka näköjään huumoria kestä, vaikka viime sunnuntaina oli muka niin hauskaa ja humoristista! :D

(Anteeksi, oli vaan pakko sanoa...):eek:
Pidän kyllä Uutisvuodosta. Mutta olihan tuo toisen puhetyylistä pilaa tekeminen hiukan lapsellista.

En näe miten tämä liittyy nyt siihen mitä Kimi sanoi viikko sitten. Ei Kimi loukannut toisia ihmisiä, tai tehnyt heistä ala-arvoista pilaa.

kode

Unregistered User
Sijainti
Häme
Pieru- ja kakkahuumorihan on aina saanut suomalaiset nauramaan.

Mutta mitä tulee Kimin kommenttiin, niin olis hän voinut asiansa ilmaista muullakin tavalla. Ei minun ala naurattamaan jonkun paskalla käynnit. Kommentti olisi voinut naurattaa silloin kun olin 12-vuotias, mutta ei kyllä näin aikuisiällä. Ja jos paska-kommentit tekevät ihmisestä suuren persoonan niin jossan kyllä mättää ja pahasti.

patriot

Foorumin senaattori
kode sanoi:

Mutta mitä tulee Kimin kommenttiin, niin olis hän voinut asiansa ilmaista muullakin tavalla. Ei minun ala naurattamaan jonkun paskalla käynnit. Kommentti olisi voinut naurattaa silloin kun olin 12-vuotias, mutta ei kyllä näin aikuisiällä. Ja jos paska-kommentit tekevät ihmisestä suuren persoonan niin jossan kyllä mättää ja pahasti.
Joo... Ei suurta persoonaa, mutta ehkä tämä asia saanut kohtuuttomat mittasuhteet. Kyllä nyt on kansa järkyttynyt. Eikös se Schumikin huudellut menevänsä kuselle aikoinaan Saksan tv:ssä. :)

Törni

Well-known member
patriot sanoi:
Joo... Ei suurta persoonaa, mutta ehkä tämä asia saanut kohtuuttomat mittasuhteet. Kyllä nyt on kansa järkyttynyt. Eikös se Schumikin huudellut menevänsä kuselle aikoinaan Saksan tv:ssä. :)
Mittasuhteet ovat varmasti paisuneet. Mutta vielä tämä näkyy sinuakin kiinnostavan...

Minä en tiedä, ovatko kaikki asiaan kantaa ottaneet edes nähneet tuon Kimin haastattelun (luulen että eivät). Minä olen nähnyt sen ja myös nuo Schumista otetut pätkät, joilla Kimin sutkautusta ikäänkuin pyritään puolustulemaan. Niillä ei -ikävä kyllä- ole juuri tekemistä toistensa kanssa.

patriot

Foorumin senaattori
Törni sanoi:
Mittasuhteet ovat varmasti paisuneet. Mutta vielä tämä näkyy sinuakin kiinnostavan...

Minä en tiedä, ovatko kaikki asiaan kantaa ottaneet edes nähneet tuon Kimin haastattelun (luulen että eivät). Minä olen nähnyt sen ja myös nuo Schumista otetut pätkät, joilla Kimin sutkautusta ikäänkuin pyritään puolustulemaan. Niillä ei -ikävä kyllä- ole juuri tekemistä toistensa kanssa.
Ajattelinkin, että Törni puuttuu asiaan. Mies tykkää kovasti arvostella Kimiä ja hänellä on tarvetta tuoda "objektiivista" näkökantaa asioihin. Valitettavasti aika selvät on herran motiivit. Ei tää mua kiinnosta. Kunhan täällä yritän hiukan puolustella Kimin ehkä harkitsematonta, mutta ei nyt niin järkyttävää lausuntoa.

Törni

Well-known member
patriot sanoi:
Ajattelinkin, että Törni puuttuu asiaan. Mies tykkää kovasti arvostella Kimiä ja hänellä on tarvetta tuoda "objektiivista" näkökantaa asioihin. Valitettavasti aika selvät on herran motiivit. Ei tää mua kiinnosta. Kunhan täällä yritän hiukan puolustella Kimin ehkä harkitsematonta, mutta ei nyt niin järkyttävää lausuntoa.
Vedit porot nenään ja sorruit asian sijasta kommentoimaan kirjoittajaa. Ei tullut yllätyksenä kumpainenkaan :wink:

patriot

Foorumin senaattori
Törni sanoi:
Vedit porot nenään ja sorruit asian sijasta kommentoimaan kirjoittajaa. Ei tullut yllätyksenä kumpainenkaan :wink:
Ehkä näin... Mutta osuin oikeaan kaiketi? :)

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Uutisvuodossa on kautta ohjelman historian lyöty sanan säilällä lähestulkoon kaikkea ja kaikkia mahdollista oikein olan takaa. Mukaanlukien kolme perusjäsentä - itseään ja muita säästämättä :ahem:

Ohjelmien parhaimmistoa :thumbup:

Ferrari 4ever

Well-known member
Sijainti
Saarimaa
Räikkösen asteittaiselle avautumiselle ja persoonan kehittymiselle peukku ylöspäin. On hyvä nähdä, että Kimi ei jännitä näitä haastatteluita entiseen tapaan.

Pel(l)en seremonioille suosittelen jatkossakin vessahuumoria. Mies kun on vanhentunut vitsi, jota FIFA lypsää ylimääräisten ropojen vuoksi. Saavutuksia jalkapallossakin on räikeästi vääristetty.

patriot

Foorumin senaattori
Ferrari 4ever sanoi:
Pel(l)en seremonioille suosittelen jatkossakin vessahuumoria. Mies kun on vanhentunut vitsi, jota FIFA lypsää ylimääräisten ropojen vuoksi. Saavutuksia jalkapallossakin on räikeästi vääristetty.
Suosittelisin kunnioittamaan vanhoja ihmisiä! Adolf Enrothiakin tölvit! :nope:

sooda

Alan Parsa
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Observer sanoi:
. Eikä tuon ylen juontajanaikkosenkaan kannata kovin ylpeä suorituksestaan olla. Helvetin kateelliset mulkut. :yuck:
Eilen kyseinen juontaja floppasi täydellisesti. MOT:ta kuuluttaessaan sekoili aivan eri ohjelmasta. Onneksi ohjaaja oli ajan tasalla ja katkaisi lähetyksen.

Muuten Kimi tarvitsee yhdellä Monzan kierroksella enemmän aivoja kuin tv-kuuluttaja koko urallaan.

forti

custom user
Sijainti
strosmobylschtok
Observer sanoi:
Uutisvuoto nimisessä tv-ohjelman irvikuvassa käsiteltiin tätä aihetta. Vittu miten katkeria ja säälittäviä kommentteja tuli tältä paskoja "runoja" kirjoittavalta käkkäräpäältä ja "juontaja" nyholmilta tai mikä sen omasta mielestään nokkelan kääkän nimi onkaan. Eikä tuon ylen juontajanaikkosenkaan kannata kovin ylpeä suorituksestaan olla. Helvetin kateelliset mulkut. :yuck:
.

observer on oikeassa kateelisia pikku mulkkuja koko kolmikko

Viimeksi muokattu:

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
kode sanoi:

Voi kun asiat olisikin aina laitettavissa halki-poikki-ja-pinoon yhden nimittäjän perusteella. Tässähän tämä nimittäjä on pieru- ja kakkahuumori. Hieman kypsempää henkistä osaamista toisi esiin puheenvuorot, joissa asioita vähemmän niputettaisiin ja sen sijaan liitettäisiin enemmän konteksteihinsa.

Oletkohan nähnyt videon tästä Kimi-tapauksesta? Ei muakaan pieru- ja kakkahuumori yleensä naurata, mutta tässä on mielestäni kyse paljon muustakin kuin siitä, että Kimi käy paskalla. Huumoriksi- ja vieläpä hauskaksi sellaiseksi tämän asian vääntää tilanteeseen liittyvät muut asiat, Pelen Sumille antamat palkinnot, Kimin ja selostajan yhteinen repeily jne.

Törni

Well-known member
formulastara sanoi:
Oletkohan nähnyt videon tästä Kimi-tapauksesta? Ei muakaan pieru- ja kakkahuumori yleensä naurata, mutta tässä on mielestäni kyse paljon muustakin kuin siitä, että Kimi käy paskalla. Huumoriksi- ja vieläpä hauskaksi sellaiseksi tämän asian vääntää tilanteeseen liittyvät muut asiat, Pelen Sumille antamat palkinnot, Kimin ja selostajan yhteinen repeily jne.
Pidin tätä harmittomana nimenomaan ennen kuin näin videon. Selostajan "repeily" oli minusta melko vaivautunutta. Siis juuri sitä, että kun formulastara kertoo kakkajutun, niin selostajan on oltava kohtelias ja pakko hieman naurahtaa. Tuo "thanks for that" kertoi minusta kaiken.

Se, että tähän liittyi jostain seremonioista poisjääminen, ei minusta tuo yhtään lisähauskuutta. Päin vastoin, siinä haistatettiin paskat karakulaatioille ja niiden kohteille. Meitä suomalaisiahan naurattaa kakkajutun lisäksi juuri se kehen se kohdistui (Schumi). Jos vaikkapa Fernando Alonso sanoisi jääneensä Kimille osoitetusta yhteisestä huomionosoituksesta pois koska oli runkulla, luulen ettei sitä täällä kamalan hauskana juttuna pidettäisi.

Mutta kauneus on katsojan silmissä, ei siitä sen enempää :wink:

Ai niin ja meinasi unohtua. Tähän perään kuuluu vielä sanoa, että tämä asia on saanut kohtuuttomat mittasuhteet ja suomalaiset ovat ahdasmielisiä :thumbup:

Viimeksi muokattu:

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Törni sanoi:
Pidin tätä harmittomana nimenomaan ennen kuin näin videon. Selostajan "repeily" oli minusta melko vaivautunutta. Siis juuri sitä, että kun formulastara kertoo kakkajutun, niin selostajan on oltava kohtelias ja pakko hieman naurahtaa. Tuo "thanks for that" kertoi minusta kaiken.

Se, että tähän liittyi jostain seremonioista poisjääminen, ei minusta tuo yhtään lisähauskuutta. Päin vastoin, siinä haistatettiin paskat karakulaatioille ja niiden kohteille. Meitä suomalaisiahan naurattaa kakkajutun lisäksi juuri se kehen se kohdistui (Schumi). Jos vaikkapa Fernando Alonso sanoisi jääneensä Kimille osoitetusta yhteisestä huomionosoituksesta pois koska oli runkulla, luulen ettei sitä täällä kamalan hauskana juttuna pidettäisi.

Mutta kauneus on katsojan silmissä, ei siitä sen enempää :wink:

Ai niin ja meinasi unohtua. Tähän perään kuuluu vielä sanoa, että tämä asia on saanut kohtuuttomat mittasuhteet ja suomalaiset ovat ahdasmielisiä :thumbup:

Hmmhmm. Tulkitsin toisin Brundlen edesottamuksen. Mielestäni herraa alkoi ensin naurattamaan, jonka jälkeen hän ikään kuin teki "GettaGripin" ja vitsaili mukana "thanks for that". En usko, että Brundlekaan ymmärsi sillä hetkellä pelätä maailmanlaajuista skandaalia asian suhteen, vaikka toki vanhan liiton brittinä hieman asiattomana - joskin hauskana - Kimin kommenttia pitikin. Mutta kuten sanoit, tämä on varmasti katsojan silmässä :eek:

Osuva on se kommentti, jonka nimeltämainitsematon nimim. heitti siitä, kuinka kaikki eri kansakuntien edustajat repesivät brittipubissa Kimin kommentille. Jotenkin on sellanen perstuntuma, että täällä Suomessa tosiaan asia on otettu vakavammin kuin missään muualla, noinniinkun yleisön silmissä.

Mutta ei siinä mitään. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Turha meitä on samaan muottiin väkisin tunkea.

Joten jos jätetään tämä, ja jatketaan spekuloimista siitä, että onko punainen kauniimpi väri kuin sininen. Mielestäni riippuu kontekstista. :thumbup:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
formulastara sanoi:
Osuva on se kommentti, jonka nimeltämainitsematon nimim. heitti siitä, kuinka kaikki eri kansakuntien edustajat repesivät brittipubissa Kimin kommentille. Jotenkin on sellanen perstuntuma, että täällä Suomessa tosiaan asia on otettu vakavammin kuin missään muualla, noinniinkun yleisön silmissä.
Iltapäivälehdet ei liene sama asia kuin yleisö?

abc

DNF
Vieläkikö se Kimi on siellä paskalla, vai miksi tämä paskanjauhanta jatkuu?

Observer

Well-known member
Törni sanoi:
Meitä suomalaisiahan naurattaa kakkajutun lisäksi juuri se kehen se kohdistui (Schumi). Jos vaikkapa Fernando Alonso sanoisi jääneensä Kimille osoitetusta yhteisestä huomionosoituksesta pois koska oli runkulla, luulen ettei sitä täällä kamalan hauskana juttuna pidettäisi.
Ylivoimaisesti suurimman määrän pillitystä tuon aiheen tiimoilta on kyllä saanut lukea suomalaisilta foorumeilta joten se siitä teoriasta.
Tässä muuten säie Atlaksen foorumilta: http://forums.autosport.com/showthread.php?threadid=91021 Siellä ilmeisesti lähes kaikki postaajat ovat suomalaisia koska tuota asiaa melkein kaikki pitävät hauskana. :ahem: