Kirjallisuuden Finlandia vuonna 2014: poll

Olen lukenut ehdokaskirjoista seuraavat

• Äänestäjiä yhteensä
    23

Trullinkaasu

Well-known member
Olen huono lukemaan kirjoja, täytyy myöntää. Nykyisin kun aloitan lukea kirjaa, niin kyllästyn hyvin nopeasti ennen puoltaväliä, sitten väsähdän ja lopulta nukahdan.

Örfil

Guest
Albert Oilin tämän vuoden kirjallinen tuotanto on uber.

12 pistettä Albertille.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kaunokirjallisuus on mulle hepreaa. Elämänkertoja ehkä voisi, vaan EÄÄH.

Kattelen elämänkertoja filmatisoinnin muodossa ja sivistän itseäni esimerkiksi mielenkiintoisilla Youtube-videoilla.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth

Kattelen elämänkertoja filmatisoinnin muodossa ja sivistän itseäni esimerkiksi mielenkiintoisilla Youtube-videoilla.
Omasta mielestä paras Finlandia-voittaja on ollut Hotakaisen Juoksuhaudantie. Luulen että se kelpaisi sullekin.

Lunssila

Well-known member
Itsehän en ollut kuullutkaan yhdestäkään ehdolla olevasta kirjailijasta ennen tätä päivää. Ainoat finlandia-voittajat jotka olen lukenut ovat Uuni ja Puhdistus. Ehdokkaana olleista Pyhiesi yhteyteen, Klassikko, Minun sukuni tarina ja Ihmisen osa.

Että niin.

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Itsehän en ollut kuullutkaan yhdestäkään ehdolla olevista kirjailijasta ennen tätä päivää.
Näin aamu-tvssä debattia asiasta ja tuo Anni Kytömäki vaikutti olevan heille mieleen. Esikoiskirjailijakin vielä, joten toivotaan että sinne menee.

Lunssila

Well-known member
Ja tuo Anne Kyllönen on se formulaselostaja ja Jussi Vatanen sketsihahmo. Ja Kinnunen on vissiin se Viljo.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Enpä ole lukenu noita.
Tällä hetkellä kahlauksessa James Clavellin Pyörretuuli. Siinä onkin kahlaamista, 1200 sivua, vaan eipä ole vielä ehtinyt pitkästyä.

Lunssila

Well-known member

Aika pehmeet touhuu!