Albert Oil
Hippi ja juntti
Mä sulle plurautukset näytän.
Kaverin enolla oli jynkkyä V2000 kasetilla. Ei muuten, mutta kun tämä näköhavainto on jostain 90-luvun puolivälin tienoilta.Elämäni 2. katsomani porkkari oli juurikin Betamax-kasetilla.
Eiköhän plurautusten suhteen riitä yhä se, kun viet tikapuut autotalliin ja nostat postilaatikon puoleentoista metriin.Ai taas.
Onko aihe vaihtunut?
Lähtisin muuten mutta A) en jaksa B) oon jo nähnyt ton C) oon kaukanahkona D) Hksqposkn sqisVittu. Ostin vahingossa kaksi leffalippua väärälle päivälle. Virheen korjaaminen maksaisi lähes saman verran kuin itse virhe maksoi ja korjauksen voi suorittaa ainoastaan Finnkinon leffadeaddereissa, joten ensimmäinen, joka huutaa HEP! vastaanottaa privaansa kaksi mobiililippua elokuvaan;
Päivystän täällä max tunnin ennen golfrangelle lähtöä, joten nopsaan nyt!!!
Mielensäpahoittaja
Tennispalatsi, Helsinki
Tänään 30.9.
Kello 20:25
Rivi 15, paikat 33, 34
E) Mä lähden nyt rangelle, joten 14 egeä meni nyt Kankkulan kaivoon. Ja lipuissa oli mun nimi, joten olisi pitänyt olla joku luotettava, niinku Burb tai Joni esmeks, että olisin privaillut ne.Lähtisin muuten mutta A) en jaksa B) oon jo nähnyt ton C) oon kaukanahkona D) Hksqposkn sqis
Varaosiksi? Eikö sulla ole niitä Opel Corsiakin tms. siksi niin monta?Me saatiin ties miksi Afrikan tähti-lautapeli joululahjaksi, vaikka yksi löytyy jo entuudestaan. Katsoo minne päätyy.
Komp. Tosin kera twistin.Me saatiin ties miksi Afrikan tähti-lautapeli joululahjaksi, vaikka yksi löytyy jo entuudestaan. Katsoo minne päätyy.
Teillä on siis jälkikasvua sittenkin maailmaan törähtänyt?Komp. Tosin kera twistin.
Tuon sääntöjen tavaamisessa meni aikuisiltakin noin tunti joten.Teillä on siis jälkikasvua sittenkin maailmaan törähtänyt?
MJAHA! Tilanne kehittyy.Tuon sääntöjen tavaamisessa meni aikuisiltakin noin tunti joten.
Vai oliko se sittenkin oiva keino varmistaa, että saa viettää pyhät ilman sukulaisia?Lautapelit on oiva keino häätää porukka pois läppäreiltä ja kännyköiden kimpuista pyhisin, viikonloppuisin ja muutenkin tavatessa.
Toisaalla jo varattiin.Annan hyvään (tai vähän huonompaankin...) kotiin Afrikan tähti -korttipelin. Kyllä, joululahja, mutta ei tämän vuoden. Siivous käynnissä...