Kirpputori

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Leffaan nyt joku hei tänään pliis...

Vittu. Ostin vahingossa kaksi leffalippua väärälle päivälle. Virheen korjaaminen maksaisi lähes saman verran kuin itse virhe maksoi ja korjauksen voi suorittaa ainoastaan Finnkinon leffadeaddereissa, joten ensimmäinen, joka huutaa HEP! vastaanottaa privaansa kaksi mobiililippua elokuvaan;

Päivystän täällä max tunnin ennen golfrangelle lähtöä, joten nopsaan nyt!!!

Mielensäpahoittaja
Tennispalatsi, Helsinki
Tänään 30.9.
Kello 20:25
Rivi 15, paikat 33, 34
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Vittu. Ostin vahingossa kaksi leffalippua väärälle päivälle. Virheen korjaaminen maksaisi lähes saman verran kuin itse virhe maksoi ja korjauksen voi suorittaa ainoastaan Finnkinon leffadeaddereissa, joten ensimmäinen, joka huutaa HEP! vastaanottaa privaansa kaksi mobiililippua elokuvaan;

Päivystän täällä max tunnin ennen golfrangelle lähtöä, joten nopsaan nyt!!!

Mielensäpahoittaja
Tennispalatsi, Helsinki
Tänään 30.9.
Kello 20:25
Rivi 15, paikat 33, 34
Lähtisin muuten mutta A) en jaksa B) oon jo nähnyt ton C) oon kaukanahkona D) Hksqposkn sqis
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Lähtisin muuten mutta A) en jaksa B) oon jo nähnyt ton C) oon kaukanahkona D) Hksqposkn sqis
E) Mä lähden nyt rangelle, joten 14 egeä meni nyt Kankkulan kaivoon. Ja lipuissa oli mun nimi, joten olisi pitänyt olla joku luotettava, niinku Burb tai Joni esmeks, että olisin privaillut ne.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Annan hyvään (tai vähän huonompaankin...) kotiin Afrikan tähti -korttipelin. Kyllä, joululahja, mutta ei tämän vuoden. Siivous käynnissä...
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Me saatiin ties miksi Afrikan tähti-lautapeli joululahjaksi, vaikka yksi löytyy jo entuudestaan. Katsoo minne päätyy.
 

Örfil

Guest
Lautapelit on oiva keino häätää porukka pois läppäreiltä ja kännyköiden kimpuista pyhisin, viikonloppuisin ja muutenkin tavatessa.

Vanha kunnon "sosiaalinen kanssakäyminen ihan livenä" tulee olemaan vielä joskus kova sana.

Elämme nyt ihmiskunnan murrosvaihetta, jolloin joulupäivälliselläkin porukka istuu muniinsa tuijottaen, sininen hehku naamalla. Tämä tulee muuttumaan :ahem:
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Lautapelit on oiva keino häätää porukka pois läppäreiltä ja kännyköiden kimpuista pyhisin, viikonloppuisin ja muutenkin tavatessa.
Vai oliko se sittenkin oiva keino varmistaa, että saa viettää pyhät ilman sukulaisia?
 
Ylös