Kirpputori

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Hokasin, että täällä ei ole toiccia yleishyödyllisten esineiden uusiokäyttöön jakelusta. Perustin sen.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Toivottavasti tämä asiallinen toikki ei mene heti hassutteluksi kuten on tapana. Tissit.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Lahjoitetaan vähän käytettyä festivaalia

Nappaako Thirty seconds to Mars, uppoaako Rammstein?

Lahjoitetaan kaksi vähän käytettyä, taiten riisuttua, helposti uusiokäyttöön soveltuvia kolmen päivän Guest-ranneketta Rock The Beach-festareille Hesan Stadin Hietsussa. Rannekkeiden mukana pieni extralahja. Rannekkeet noudettavissa Helsingin ydinkeskustassa sijaitsevasta paikasta (minua ei tarvitse tavata, etkä voi tavata :) ). Ohjeet rannekkeiden noutoon saa yksityisviestillä ensimmäinen, joka todella käyttää ne ja huutaa HEP!
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
En aio käyttää itse, enkä voi suositella kenellekään rannekkeita, joilla tuetaan tuollaista saatanallista räminää, huumehuuruista nuorisotapahtumaa ja jolla kannustetaan maamme toivoja epähillittyyn käytökseen.
Pois se minusta! Ettäs kehtaat vihjailla tollasia ihan päin pläsiä!

Nyt aion kutoa lämpimät ja harmaat sukat pojalle talveksi.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
En aio käyttää itse, enkä voi suositella kenellekään rannekkeita, joilla tuetaan tuollaista saatanallista räminää, huumehuuruista nuorisotapahtumaa ja jolla kannustetaan maamme toivoja epähillittyyn käytökseen.
Pois se minusta! Ettäs kehtaat vihjailla tollasia ihan päin pläsiä!

Nyt aion kutoa lämpimät ja harmaat sukat pojalle talveksi.
Pois moinen saatanan pelko. Kiitos kumminkin notta pidät toicin ylläällä, että saamma ehdat piletit käyttöön :ahem:
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Kirppistarjous #1 voimassa torstai-iltaan saakka. Silloin pakenee tarjoaja reissun päälle pariksi päiväksi. Rock anybody?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mulla olis polkupyörän hiilikuiturunko ja -etuhaarukka, kokoa L, myynnissä hintaan 250€. Väri on valkoinen ja sillä on kahlattu mm. Ironman-kisa läpitte.

Siitä saa rakentamalla soivan pelin. Syy myyntiin on se, että hommasin XL-kokoisen rungon joka sopii mun torsolle paremmin.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Nappaako Thirty seconds to Mars, uppoaako Rammstein?

Lahjoitetaan kaksi vähän käytettyä, taiten riisuttua, helposti uusiokäyttöön soveltuvia kolmen päivän Guest-ranneketta Rock The Beach-festareille Hesan Stadin Hietsussa. Rannekkeiden mukana pieni extralahja. Rannekkeet noudettavissa Helsingin ydinkeskustassa sijaitsevasta paikasta (minua ei tarvitse tavata, etkä voi tavata :) ). Ohjeet rannekkeiden noutoon saa yksityisviestillä ensimmäinen, joka todella käyttää ne ja huutaa HEP!
Siis hei tämä olis nyt niinkuin tosissaan. Jos aiot mennä näitä katsomaan, niin ne rannekkeet todella olisivat käytössäsi. This is not humor. Vauhtia nyt "heppiin" :mad_old: perkele oikeasti!!!
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Siis hei tämä olis nyt niinkuin tosissaan. Jos aiot mennä näitä katsomaan, niin ne rannekkeet todella olisivat käytössäsi. This is not humor. Vauhtia nyt "heppiin" :mad_old: perkele oikeasti!!!
Voisitko siirtää festarit Tampereelle, kun Ramsteen kuitenkin olis kiva nähdä? Jos et, niin pidä tunkkis.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Voisitko siirtää festarit Tampereelle, kun Ramsteen kuitenkin olis kiva nähdä? Jos et, niin pidä tunkkis.
Jollet kykene siirtään fyysistä olemustas puoltatoistatuntiaetelämmäksiniin, tunkita keskenäs.

Hyvää hyvyyttäni pilettejä tarjoan ja vittuilua vaan saa niskaansa. Elämäni eka (ja vittu vika) kirpparipöytä, jollei sitä HEPPIÄ ala kohtsillään kuulumaan :(
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Liput noudettu, välitetty edelleen ja nuoripari kiittää.

:ahem:
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Kaksi lahjakorttia Koli Relax Spa

"Saunapolku Kolilla kutsuu! Tällä lahjakortilla pääset rentoutumaan Koli Relax Spa-hemmottelu- ja maisemakylpylään. Mukaasi saat vierailun ajaksi Kolin Kylpykiulun, josta löydät Lumene-tuotteita raikkaaseen oloon. Lahjakortti on voimassa 10/2014 asti."
Lahjoitetaan kaksi kuvaillun kaltaista lahjakorttia. Osoite tai vaikkapa Poste Restante privana niin sujautan postiin.

SOLD: Puolipöhkölle
 
Viimeksi muokattu:
Ylös