Kissat

Makkonen

Guest
On, kissat sitten kyllä tuppaavat suolestamaan ne ensitöikseen. Faunattaresta niitä pakasteita löytyy.

Hiirtä ei ole tehnyt mieli maistaa, mutta pakastemarsu laittoi vähän mietityttämään, pitäisikö kokeilla jotain eteläamerikkalaista reseptiä. :rolleyes:
Tästäpä tämä tuli mieleen. Jossain tv-ohjelmassa näin jonkun aikaa sitten.

McRäkä

Banned
Jaa-a.

Haluaisko joku ihanan energisen killinuorukaisen?
Eikö vanhemmasta kisusta ole leikkiseuraa nuorukaiselle? Meidän vanhempi kisu alkoi olla aika villi siinä puolen vuoden ikäisenä. Tilanne rauhoittui huomattavasti kun otettiin sille toinen katti seuraksi.

Örfil

Guest
Tilanne rauhoittui huomattavasti kun otettiin sille toinen katti seuraksi.
Kyllä siinä menee kaksi lemmikkiä samassa kuin yksi ja niille on tosiaan seuraa toisistaan.
Meillä välillä nahistelevat, mutta sellaista leikkimielistä painimista tytöt vääntää keskenään.
Ikinä ei jaksaisi yhtä koiraa niin paljon leikittää, mitä nuo kaksi puuhailevat keskenään.

Sijainti
Oslo
Niin. Varsin kissavastainen esitys. Teennäinen ja videopelimäinen. Ei jatkoon.
En itse luonnehtisi esitystä kissavastaiseksi. En myöskään löytänyt kommentistasi perusteluja sille miksi niin itse ajattelet.
Mitä jatkoonpääsemiseen tulee, näyttää siltä että miljoonat Cyriakin teoksia YouTubesta katselleet ajattelevat asiasta toisin.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

En itse luonnehtisi esitystä kissavastaiseksi. En myöskään löytänyt kommentistasi perusteluja sille miksi niin itse ajattelet.
Mitä jatkoonpääsemiseen tulee, näyttää siltä että miljoonat Cyriakin teoksia YouTubesta katselleet ajattelevat asiasta toisin.
Videon kissavastaisuus on ihan oma mielipiteeni. En vaan pidä tuosta aluksi raajattoman ja kärmesmäisen kissan videovaelluksesta. Vaikkakin kissa saa videon myöhemmässä vaiheessa Robocop-tyyliset raajat moneenkin kertaan. Ei jatkoon edellenkään. 80-luvun lopun tapainen videopelimusiikikin ärsytti.

Mitä tulee kommenttiini videon jatkoonpääsystä, niin saanen mainita, että hyvin harvoin olen samaa mieltä ns. mainstream-ilmiöstä isossa porukassa. Yritän kulkea omia polkujani välittämättä enemmistöstä. Joskus onnistuu, joskus taas ei. Ei se minua haittaa, jos vaikka miljoonat viittaamasi (videon katsoneet) ihmiset ovat kanssani eri mieltä tästä kissavideosta.