Kit Car ralliautot

delorean

Well-known member
Liittynyt
30.1.2009
Viestit
3610
Sijainti
JKL
R4 on Orecan tekemä moottori ja tekniikkapaketti. Saa asentaa mihin koriin tahansa käytännössä. N5 Subarun tekniikka (?) missä hytissä tahansa. R4 on tulevaisuuden junnu-mm luokka ja korvaa N ryhmän. N5 on harraste luokka ja saa suomessa ajaa muttei kerätä sm-pisteitä...
 

RTP

Keskimääräistä mulkumpi runkkari
Liittynyt
2.9.2012
Viestit
604
Sijainti
Tallissa
Boldaus minun.

N5 on espanjalainen luokka, joka perustuu Argentiinan Maxi Rally -autoihin. Idealtaan sama kuin tämä uusi R4 ja esim. Dytko-protot.

Tässä videota kyseisistä autoista: https://www.youtube.com/watch?v=MXgP0PWCLKY

Viisaammat korjatkoon:

R4: PSA:n 1,6 l turbo, neliveto ilmeisesti oma?

Dytko protot: Mitsun 2,0 turbo, Mitsun neliveto

N5/MR: 1,6 l turbo (joko PSA:n tai Mitsun 2,0:sta pienenetty)/2,4 l Honda Maxi Rallyssa, Mitsun tai Subarun neliveto
R4:n neliveto on Orecan tekele, R4 kori pitää myös hyväksyttää Orecalla jotta tekevät siihen sopivat osat. Dytkon proton = R-lite voi tehdä myös Subarun pohjalevystä ja tekniikasta. Suurin ero R-liten ja N5/MR lienee se, että R-litessä otetaan se kanta-auton pohjalevy jonka päälle hitsataan uudemman kori ja N5/MR muokataan alkuperäinen kori/pohja johon sovitetaan nelivetotekniikka?
 
Ylös