Viimeisin ennuste lupailee ukkosta ja sadetta perjantaiaamulle.H-e-l-v-a-t-a-n hyvä ettei sada. "Lottokisat" ei näillä pistemäärillä nyt olis nostanut itsetuntoa kovinkaan suurella todennäköisyydellä, jos muutenkaan.
Eka ryhmä pääsee ajamaan kuitenkin kuivalla Tarttee ottaa kuitenkin sadeasu mukaan varmistamaan tämä :ahem:Viimeisin ennuste lupailee ukkosta ja sadetta perjantaiaamulle.
Yleensä seuraavat "ajelee" liukkaillaEka ryhmä pääsee ajamaan kuitenkin kuivalla Tarttee ottaa kuitenkin sadeasu mukaan varmistamaan tämä :ahem:
pääasia että meillä on mukavaaNyt luvataan sadekuuroja ja ukkoskuuroja iltapäiväksi ja illaksi. :wall:
Mä ainakin toivon että jos sataa, niin mun ajoryhmällä olisi parhaat olosuhteet. Silleen ei olekaan vielä kertaakaan tainnut käydäTasapuoliset olosuhteet vaan aika-ajoon niin on mukavaa! :ahem:
Mä oon arpani jo käyttänyt. Kahdesti.Mä ainakin toivon että jos sataa, niin mun ajoryhmällä olisi parhaat olosuhteet. Silleen ei olekaan vielä kertaakaan tainnut käydä
Ei välttämättä sadekisa mutta aika hyvät mahdollisuudet epätasaisiin ja vaihteleviin olosuhteisiinTaitaa tulla sadekisa . No ainakaan en voi enempää kastua kuin viime vuoden forssa 1:ssä ja pitäis melko lämmintä olla silti.