Joo Kohilleen se ei ole osunut vielä kertaakaan, paitti Tallinnassa. Hyvinkäällä tuntui aika-ajojen jälkeen etten jaksa autosta noustaAndyltä kannattaa kysyä vinkkejä nestetankkaukseen.
Joo Kohilleen se ei ole osunut vielä kertaakaan, paitti Tallinnassa. Hyvinkäällä tuntui aika-ajojen jälkeen etten jaksa autosta noustaAndyltä kannattaa kysyä vinkkejä nestetankkaukseen.
Mulla on usein ollut sellainen olo, mutta ei ole johtunut epäonnistuneesta tankkauksesta vaan suorituksesta.Joo Kohilleen se ei ole osunut vielä kertaakaan, paitti Tallinnassa. Hyvinkäällä tuntui aika-ajojen jälkeen etten jaksa autosta nousta.
Voisin hypätä tähän kyytiin, jos vielä on tilaa ja tarjous voimassa?Mun kyydillä pääsis taas joskus 3:n paikkeilla pitskusta
Kyllä tuotakin vastaan ajaminen hiukan jännittää (71-72 edelleen)...Plöh. Kävin puntarilla aamulla, paino on 66,5 kg. Ei lupaa kovin hyvää. Mulla oisi pituuteni puolesta mahdollisuus saada kunnollinen painoetu, mutta juhannusruoat eivät näköjään auttaneet asiaa.
Voi jumankekkuli. Niinpä saakin!Kyllä tuotakin vastaan ajaminen hiukan jännittää (71-72 edelleen)...
Ja edelleen saa säätäkin jännätä.
Herranen aika. Vituiks män.Voi jumankekkuli. Niinpä saakin!
Nyt aletaan naputella Cmoneylle privalla ajoryhmänvaihtopyyntöjä sitä mukaa, kun sääennuste päivittyy.Herranen aika. Vituiks män.
Eipä ole tullut. Ja tuon takia ryhmät tehtiinkin ajoissa, ja pyydettiin avauspostissa infoa viime viikolla radallesaapumisajoistanne :thumbup:Nyt aletaan naputella Cmoneylle privalla ajoryhmänvaihtopyyntöjä sitä mukaa, kun sääennuste päivittyy.
Mä olin 67,0kg, kun Hyvinkäällä olin vielä noin 70,5kg. Tavoitteena olisi saada paino pysymään näissä lukemissa.Plöh. Kävin puntarilla aamulla, paino on 66,5 kg. Ei lupaa kovin hyvää. Mulla oisi pituuteni puolesta mahdollisuus saada kunnollinen painoetu, mutta juhannusruoat eivät näköjään auttaneet asiaa.
Siitä vaan Haikkia haastamaan :alppu:56,9kg toissapäiväisessä punnituksessa.
lfb, JNF ja Jonkki ovat ainoat jotka pystyn painon puolesta jotenkin haastamaan Forssassa.Siitä vaan Haikkia haastamaan :alppu:
Eiku, numerot pomppi...
Kaikki mahdollisuudet sään puolesta epätasaisiin olosuhteisiin. Hyvässä lykyssä vielä niin keli muuttuu kesken aika-ajojen.Voi jumankekkuli. Niinpä saakin!