KKWCS 2011, 5. kilpailu Forssa II

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Joo :D Kohilleen se ei ole osunut vielä kertaakaan, paitti Tallinnassa. Hyvinkäällä tuntui aika-ajojen jälkeen etten jaksa autosta nousta.
Mulla on usein ollut sellainen olo, mutta ei ole johtunut epäonnistuneesta tankkauksesta vaan suorituksesta.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Mun kyydillä pääsis taas joskus 3:n paikkeilla pitskusta
Voisin hypätä tähän kyytiin, jos vielä on tilaa ja tarjous voimassa?

Niin, ja maksoin kisamaksun vasta nyt kun en ole muutamaan päivään ollut kotosalla, toivottavasti näkyy huomenna.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Plöh. Kävin puntarilla aamulla, paino on 66,5 kg. Ei lupaa kovin hyvää. Mulla oisi pituuteni puolesta mahdollisuus saada kunnollinen painoetu, mutta juhannusruoat eivät näköjään auttaneet asiaa.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Mulla oli aamusella painoa 77,9kg. Vähemmänkin voisi olla, mutta sentäs kuitenkin edes kaks kiloa vähemmän kuin alkuvuodesta.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Plöh. Kävin puntarilla aamulla, paino on 66,5 kg. Ei lupaa kovin hyvää. Mulla oisi pituuteni puolesta mahdollisuus saada kunnollinen painoetu, mutta juhannusruoat eivät näköjään auttaneet asiaa.
Kyllä tuotakin vastaan ajaminen hiukan jännittää (71-72 edelleen)...
Ja edelleen saa säätäkin jännätä.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Nyt aletaan naputella Cmoneylle privalla ajoryhmänvaihtopyyntöjä sitä mukaa, kun sääennuste päivittyy.
Eipä ole tullut. Ja tuon takia ryhmät tehtiinkin ajoissa, ja pyydettiin avauspostissa infoa viime viikolla radallesaapumisajoistanne :thumbup:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Asiaa ei helpota yhtään se, että näin unta Forssan kisasta ja siinä taivaalta oli satanut radalle makaroonia hyvin paksu kerros eikä ajamisesta tullut yhtikäs mitään. Olin viimeinen. :(

Örfil

Guest
Jakkuesin uni ennustaa että hiilaritankkaus jää viime tinkaan :thumbup:

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Mä olin 67,0kg, kun Hyvinkäällä olin vielä noin 70,5kg. :p Tavoitteena olisi saada paino pysymään näissä lukemissa.

Sue_me

Well-known member
95,6kg toissapäiväisessä punnituksessa. :nope:

3kg sentään lähtenyt kesäkuun alusta.

Sue_me

Well-known member
Siitä vaan Haikkia haastamaan :alppu:
Eiku, numerot pomppi...
lfb, JNF ja Jonkki ovat ainoat jotka pystyn painon puolesta jotenkin haastamaan Forssassa.

Ajajanlahjat on taas asia erikseen. Siihen ei auttaisi kuin reeni...

öö ruz

Speed for ever
Voi jumankekkuli. Niinpä saakin!
Kaikki mahdollisuudet sään puolesta epätasaisiin olosuhteisiin. Hyvässä lykyssä vielä niin keli muuttuu kesken aika-ajojen.
Kuivaa keliä toivotaan........ainakin ensimmäiselle aika-ajoryhmälle:wink:

Ei vaan, sääherralle pyyntö: Pidä keli kuivana! Forssassa on kastuttu jo aiemmin parikin kertaa.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Tämäkin meni ajon kannalta näemmä ohitse, mutta saatan ilmestyä paikalle.