Örfil
Guest
Mukana.
Samaa luokkaa kai?Jos Hyvinkäällä mahtuu vain muutamaan autoon, niin miten mahtaa olla penkin leveys ja jalkatila näissä Forssan autoissa?
Niin ja Forssassa onkin vain muutama autoSamaa luokkaa kai?
Ajakaahan miljoonaa:wink: Vanha setä on Belgiassa rokkaamassa samaan aikaan. Forssassa sitten kauden aloitus.
Japella ei tainnut tuo leveys olla ongelma, vaan pituus?Niin ja Forssassa onkin vain muutama auto#5 muistaakseni ollut isompipenkkinen.
Penkistäkin (jalkatilan ohella) puhui. Ja #7 ainakin ennen ollut taasen muistaakseni pidempi auto...Japella ei tainnut tuo leveys olla ongelma, vaan pituus?
se vanha #7 lieneis paras Jatenskille, mutta mainitsikos RX tästä jotain talvemmalla että #7:n runko siirrettäisiin vara-autoksi tjsp?Penkistäkin (jalkatilan ohella) puhui. Ja #7 ainakin ennen ollut taasen muistaakseni pidempi auto...
Vai Japea tarkoitit, kun hänestä juuri puhe?se vanha #7 lieneis paras Jatenskille, mutta mainitsikos RX tästä jotain talvemmalla että #7:n runko siirrettäisiin vara-autoksi tjsp?
Japea juu, menee Jatet ja Japet sekasi :alppu:Vai Japea tarkoitit, kun hänestä juuri puhe?
menoa nyt sen verran viikonloppusin että jää Forssa 1 ja Kaanaa väliin :frown:Minä jo odotin, että Follo olisi ilmoittautunut kisaan. Kaikkea vielä..
Paitsi että 1: karttikuski kiihtyy tohon 69km/h puoli tuntia aikaisemmin :thumbdownJaa, niissä on nyt ne rajoittimet?
Vaikka olis kuivaa, niin voi odottaa yllätystuloksia. Paksupoika ja karttikuski ajaa suoran päähän sen saman 69km/h
Lahti ei ollut mikään mittari. Pitääkö siitä erätuurista vielä vääntää kättäPaitsi että 2: olen todistanu että 10kg painonpudotus ei vaikuta mihinkään kun on lähtökohtaisesti tarpeeksi hidas![]()
4kymppiä tulin aika-ajossa ja kisassa hitaampana2: olen todistanu että 10kg painonpudotus ei vaikuta mihinkään kun on lähtökohtaisesti tarpeeksi hidas![]()