Oletin, että sun kyydillä on menossa.Selvä peli Kenes kyydil lfb menee?
Oletin, että sun kyydillä on menossa.Selvä peli Kenes kyydil lfb menee?
Arvasin että oon taas myöhässä, kaikki a-finaalin autot on varmaan mennyt jo, mutta mielummin häviän sitten kunniakkaasti c-finaalissa!Voimme joka tapauksessa vaihdella renkaita autoarvontojen selvittyä, jotta saadaan sulle C-finaaliin pääsy.
Rata kuiva mutta lähialueilla pieniä tihkusadekuuroja. Tuskin tulee sadekisaa.
Ja loput vei mannettulostoikkia odotellessa paljastetaan, että hyeenat kävivät nelosen kimppuun heti A-Finaalin jälkeen, siirsivät moottorin, renkaat yms. omiin autoihinsa ja jättivät nelosraadon radalle ilman moottoria ja kera paskojen renkaiden.
Saatko toimitettua sen mulle, andylle tai peepeelle ennen torstaita? Me mennään torstaina Lavintoon ajamaan tunninkisaa ja voidaan viedä se Karille samalla.Luovutan..paljastus. Vein ponderin! Joku vois 107 tiimistä ottaa sen pe mukaansa ja infota Karia.
Laitoin Karille viestin aiheesta.Saatko toimitettua sen mulle, andylle tai peepeelle ennen torstaita? Me mennään torstaina Lavintoon ajamaan tunninkisaa ja voidaan viedä se Karille samalla.
Voiko Andy hakea multa?Saatko toimitettua sen mulle, andylle tai peepeelle ennen torstaita? Me mennään torstaina Lavintoon ajamaan tunninkisaa ja voidaan viedä se Karille samalla.
Voin, mutta keitätkö homokaffet vaivanpalkaksi?Voiko Andy hakea multa?
Toki.Voin, mutta keitätkö homokaffet vaivanpalkaksi?