KKWCS 2014, 7. kilpailu, Lahti ulko

Sue_me

Well-known member
Kun pelkkää karttaa katsoi niin Mapsissa joutui oikein pähkäilemään, että kuinka tuonne radalle pääsee :D

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Perhesyiden takia pois jääminen tästä kilpailusta tietysti ensisijalla, mutta laitan myös kilpailussa ensisijalle (jostain kumman syystä) herrat CM ja DSQ! Ikää kun on yli 30 niin näiden tuttujen (Nasty&Haikki) herrojen kaksoisvoitto tuolta saisi otsan näyttämään miltei 40 vuotiaalta =)

Ei mulla muuta kuin hyvää kilpailua kaikille, hyvää keliä lupaa ja ratahan on yllättävän kiva!
Jaa-a, voitto on kyllä jaettu jo etukäteen, kuin myös neljäs sija (minulle). Kaikki muu onkin sitten auki. =)

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Olen nyt gepsin mukaan 7,95 kilometrin päässä radan lähimmästä mutkasta. Sielläpäin myös kätkö of geo. Läskihkö toivoo pienehköä kilojen vaikutusta ja pohdiskelee myös autojen tasaisuustasoa. Jos tasaisia, veikkaan kisailua hyvin mahdollisesti ainakin PbBMWn kanssa. Ja toki pitää viel oppia ajolinjatkin. 2 viikkoa enää Belgian GP-viikonloppuun :)

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
mutta laitan myös kilpailussa ensisijalle (jostain kumman syystä) herrat CM ja DSQ! Ikää kun on yli 30 niin näiden tuttujen (Nasty&Haikki) herrojen kaksoisvoitto tuolta saisi otsan näyttämään miltei 40 vuotiaalta =)
!
:D

Jostain kumman syystä en olisi yllättynyt jos DSQ ajaa paalulle (ja sitä kautta voittoon)