Josko joku joka asiaan huomiota kiinnittää vaikka joskus asiasta muistuttaisi. Itse olen just nyt varmaankin ensi kertaa karting-puolella tietokoneelta, enkä kännykällä sitten lokakuun. Kännykällä näitä naulauksia ei niinkään huomaa.Onko moderaadoilla muuten koskaan käynyt semmonen mielessä, että jotain toikkeja voisi välillä naulailla ja jotain kenties vapauttaakin? Niin ja avaajalle bannia
Ihan mieletöntä meininkiä. Kaks kisaa ajettu ja minä johdan sarjaa \o/Pisteet päivitetty. Slaggi pääsee kotimaan sarjajohdossa Itävaltaan, ja sitten jatketaan tätä hommelia Forssassa :thumbup:
Tämä on todellakin huisia! Ja ittellä ei ole osaa eikä arpaa tähän :thumbfh:Lasol Manse GP viiden parhaan tiimin joukossa. Huisia. :thumbup:
Jos Racer X lähtee Forssaan, niin kyllä minäkin sitten. Sitä seuraavana päivänä on Extreme Run eli ajattelin alunperin jättää Forssan väliin. Mutta ehkä sitä uskaltaa olla kahtena viikonloppupäivänä poissa kotoa.Tämä on todellakin huisia! Ja ittellä ei ole osaa eikä arpaa tähän :thumbfh:
Olen tässä miettinyt antaisko kunto myöten ja osallistuisi jo Forssaan vaikka "virallista kilpailulupaa" ei ole vielä.
Forssan kun pitäisi mennä omalla painollaan ilman etukäteistreenejä ja miettimisiä.
Kysynpä huomenna "eräältä herralta" asiaa...
Toivotaan parasta. Itsehän en ole Forssassa tiimin pistepottia kartuttamassa, joten ihan hyvä, jos on korvaajaa tiedossa... =)Olen tässä miettinyt antaisko kunto myöten ja osallistuisi jo Forssaan vaikka "virallista kilpailulupaa" ei ole vielä.
Forssan kun pitäisi mennä omalla painollaan ilman etukäteistreenejä ja miettimisiä.
Kysynpä huomenna "eräältä herralta" asiaa...
Pääasia että yrittää.Tänään illalla ollaankin viimeinen listalla.
*homolonkeron kuva*