KKWCS 2014 - Pistetilanne

DW

2009-2016
Onko moderaadoilla muuten koskaan käynyt semmonen mielessä, että jotain toikkeja voisi välillä naulailla ja jotain kenties vapauttaakin? Niin ja avaajalle bannia

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Onko moderaadoilla muuten koskaan käynyt semmonen mielessä, että jotain toikkeja voisi välillä naulailla ja jotain kenties vapauttaakin? Niin ja avaajalle bannia
Josko joku joka asiaan huomiota kiinnittää vaikka joskus asiasta muistuttaisi. Itse olen just nyt varmaankin ensi kertaa karting-puolella tietokoneelta, enkä kännykällä sitten lokakuun. Kännykällä näitä naulauksia ei niinkään huomaa.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Pisteet päivitetty. Slaggi pääsee kotimaan sarjajohdossa Itävaltaan, ja sitten jatketaan tätä hommelia Forssassa :thumbup:

Slug

Well-known member
Pisteet päivitetty. Slaggi pääsee kotimaan sarjajohdossa Itävaltaan, ja sitten jatketaan tätä hommelia Forssassa :thumbup:
Ihan mieletöntä meininkiä. Kaks kisaa ajettu ja minä johdan sarjaa \o/
Onneks tämä tilanne korjaantuu seuraavassa kisassa :eek:

Örfil

Guest
Lasol Manse GP viiden parhaan tiimin joukossa. Huisia. :thumbup:
Tämä on todellakin huisia! Ja ittellä ei ole osaa eikä arpaa tähän :thumbfh::eek:

Olen tässä miettinyt antaisko kunto myöten ja osallistuisi jo Forssaan vaikka "virallista kilpailulupaa" ei ole vielä.
Forssan kun pitäisi mennä omalla painollaan ilman etukäteistreenejä ja miettimisiä.
Kysynpä huomenna "eräältä herralta" asiaa...

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Tämä on todellakin huisia! Ja ittellä ei ole osaa eikä arpaa tähän :thumbfh::eek:

Olen tässä miettinyt antaisko kunto myöten ja osallistuisi jo Forssaan vaikka "virallista kilpailulupaa" ei ole vielä.
Forssan kun pitäisi mennä omalla painollaan ilman etukäteistreenejä ja miettimisiä.
Jos Racer X lähtee Forssaan, niin kyllä minäkin sitten. Sitä seuraavana päivänä on Extreme Run eli ajattelin alunperin jättää Forssan väliin. Mutta ehkä sitä uskaltaa olla kahtena viikonloppupäivänä poissa kotoa.

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Toivotaan parasta. Itsehän en ole Forssassa tiimin pistepottia kartuttamassa, joten ihan hyvä, jos on korvaajaa tiedossa... =)

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Pitää koittaa ryhdistäytyä. Forssan osallistuminenkin on tosin vähän epävarma, kun samalle päivälle on suunnitteilla myös firman virkistyspäivä. :eek: Ehkä Kaanaassa sitten kausi pyörähtää omalta osalta käyntiin, jos ei Forssassa. :rolleyes:

DW

2009-2016
Tänään illalla ollaankin viimeinen listalla.

*homolonkeron kuva*

DW

2009-2016
Yhtäkään kisaa ei olisi varaa ajaa, jos sijansa haluaa pitää. Se on tuurista nyt kiinni tästä eteenpäin.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Mestaruustaistelu
6 parasta, (seitsemäs) se joka seuraavaksi tippuisi nettopisteiden ulkopuolelle:
Koodi:
W  51+50+43+42+42+42 =270  ([b]36[/b])
H  51+51+50+43+42+37 =274  ([b]24[/b])
N  51+51+50+37+36+32 =257  ([b]29[/b])

DW

2009-2016
Kolmen kärki lienee sama tänäkin vuonna, enkä pitkässä juoksussa pärjää heille kellekään. Katson kuitenkin onnistuneeni, jos kauden viimeisissä kisoissa siviiliajokkini renkaat ovat tyhjennetty pihvinä kärkisämpylässä olemisen takia.