KKWCS 2024, 1. ja 2. kilpailu, Kart´in Club Turku sisä 85kg (sähkötehotasaus)

KKWCS

Well-known member
Liittynyt
12.2.2011
Viestit
336
https://kic.fi/turku/
Pollenkuja 2

Aika: Sunnuntaina 17.3.2024 klo 13 (paikalla 12:30)

Hinta: 65e/ajaja

-
-
-
-
-

-
-
-
-
-

-
-
-
-
-

Ilmoittautuminen mielellään la 9.3. mennessä, jonka jälkeen maksutiedot tulevat privassa. Maksujen oltava perillä la 16.3.
Jokainen ilmoittautunut saa puhelinnumeroni (Cmoney) ja tilinumeron privana ilmoittautumisajan umpeuduttua.

Varusteet:
Kisapaikalta saa haalarit, kypärän ja auton. Muiden varusteiden ja yleensäkin suojavarusteiden käyttö on itsesi vastuulla.

Loukkaantumiset:
Jos loukkaat itsesi kisassa, asia on sinun, radan omistajien ja vakuutusyhtiösi välinen asia eli hoida vakuutusturvasi kuntoon ennen kisaa.
KKWCS-järjestäjät sanoutuvat irti kaikista kisan aikana sattuneista tapahtumista ja ne ovat vain sitovasti ilmoittautuneen kuskin, vakuutusyhtiösi ja radan omistajan välisiä asioita.

Ilmoittautumalla kisaan, hyväksyt edellä mainitut säännöt.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
Mukana. Kuin myös viime kaudella mukaan tullut Jarmo V. Ja sisäkart-SMstä muutamille tutuksi tullut O-P H.
 
Viimeksi muokattu:

4stroke

Well-known member
Liittynyt
17.1.2010
Viestit
589
Erittäin ehdollinen osallistuminen. Jalka meni poikki syksyllä ja kaiken piti olla kunnossa(olen myös salibandy maalivahti) ehdin pelata kolme peliä kunnes jalka petti ja piipaa auto vei kotiin jos kuntoudun olen tulossa mutta ilmoittelen lähempänä mikä tilanneä
 

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
3793
Erittäin ehdollinen osallistuminen. Jalka meni poikki syksyllä ja kaiken piti olla kunnossa(olen myös salibandy maalivahti) ehdin pelata kolme peliä kunnes jalka petti ja piipaa auto vei kotiin jos kuntoudun olen tulossa mutta ilmoittelen lähempänä mikä tilanneä
Siis salibandyssa meni? Ristisiteet vai mikä? Ja oliko siis polvileikkaus, tai joku muu?

Kyselen, kun itse aikanaan kävin polvileikkauksen läpi vuosia sitten. Eturistiside ja kierukka olivat revenneet.
 

4stroke

Well-known member
Liittynyt
17.1.2010
Viestit
589
Siis salibandyssa meni? Ristisiteet vai mikä? Ja oliko siis polvileikkaus, tai joku muu?

Kyselen, kun itse aikanaan kävin polvileikkauksen läpi vuosia sitten. Eturistiside ja kierukka olivat revenneet.
Oli tosi erikoinen tilanne pelasin huippupelin ja sitten seuraavana päivänä kaupassa jalka petti ja sanoin henkilökunnalle etten pysty liikkumaan.. Malmilla jalka kuvattiin ja siinä ei oo mitään fyysistä vikaa ainoastaan paha infektio mihin nyt sain antibiootit
 

4stroke

Well-known member
Liittynyt
17.1.2010
Viestit
589
Peruutin osallistumisen vaikka jalka on jo pikkusen parempi niin en viitti ajaa Turkuun asti toteakseni etten pystykään ajamaan joten avaan kauden imatralla tai viimeistään forssassa
 
Ylös