KKWCS kausi 2010 - tiimit

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
koskas muuten on Satajan debyytti kisoissa? :)
Töitätöitätöitä... Eilen katsottiin, niin kotikisa Turussa ainakin voisi sopia. Aloittaa samana iltana taas yövuoroputken eli ei pääse jälkipeleihin... Muutoin oudoilla radoilla ajelisi aika yksikseen varmaankin.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Töitätöitätöitä... Eilen katsottiin, niin kotikisa Turussa ainakin voisi sopia. Aloittaa samana iltana taas yövuoroputken eli ei pääse jälkipeleihin... Muutoin oudoilla radoilla ajelisi aika yksikseen varmaankin.
ok :)
naistensarja kyllä kaipais hieman enempi väkeä, josko saatais timanfayakin mukaan johkin kisaan vielä...


(sen pitää kyl sit ajaa myös kisa minihameessa =D)
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Haalari(t) verhoaa kumminkin kaikki kuskit. En itsekään aja PELKÄSSÄ läpinäkyvässä muovihaalarissa :)
Mutta kattoo tarkemmin työvuoroja, joku Forssa tai KIC voisi kyllä mennä säätäj... satajalla. Hyvinkää ei, nyt tuo ajelee jo siviililiikenteessä 20km/h mua kovempaa.
 

sataja

Active member
Liittynyt
1.10.2009
Viestit
42
Olen suuresti otettu että minuakin kisoihin kysellään :cool:
Luulin ettei minulle ole kisoihin muuten kuin katsojana asiaa kun aika passiivista tämä minun käyntini täällä ollut. Työni sitoo minua aika paljon, työvuorot olen laskenut vuoden loppuun. Turkuun pääsen, noista muista cmoneyn ehdottamista päivistä en ole varma.
Heittopussi siellä varmaan olen, ajamiset jääneet vähän vähemmälle viime aikoihan. Ei mukamaste koskaan ehdi :(
 

sataja

Active member
Liittynyt
1.10.2009
Viestit
42
Haalari(t) verhoaa kumminkin kaikki kuskit. En itsekään aja PELKÄSSÄ läpinäkyvässä muovihaalarissa :)
Mutta kattoo tarkemmin työvuoroja, joku Forssa tai KIC voisi kyllä mennä säätäj... satajalla. Hyvinkää ei, nyt tuo ajelee jo siviililiikenteessä 20km/h mua kovempaa.
Koskaan en silti sakkoja saanut vaikka kovaa ajelenkin :)
Niin ja mitä haaleireihin tulee niin kyllä sinulla aika läpinäkyvä haalari Hyvinkäällä oli, harmi vaan että allla oli normi ajohaalari.
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Not so proud to present:

Team Hämeet Korville -logo maakunnan omissa historiallisissa väreissä!



*Andyltä ei kysytty*
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Perus-Tamperelaisten tietotoimisto tiedottaa

Scuderia Mansesterilta putkahteli sellaista viestiä että junioritiimi ToroTampereen kasvatti
Asko S. Sherwoodin metsistä liittyi tehdastiimin joukkueeseen Forssa II:sta lähtien.

SM-tiimin tavoitteena on jahdata tosissaan loppukaudella Hameväkeä pistetilastossa ja
huhujen mukaan tiimin kuskit kävivät kovaa treeniä ravintola Kaijakan privaattikopissa.
Näillä eväillä SM:n kuskit aikovat lähteä loppukauteen varmoin ottein, nyt tiedetään mistä
narusta hameväkeä pitää vetää jotta sijoitukset heikkenee.

(P-TT 5.8.2010)
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Scuderia Mansesterilta putkahteli sellaista viestiä että junioritiimi ToroTampereen kasvatti
Asko S. Sherwoodin metsistä liittyi tehdastiimin joukkueeseen Forssa II:sta lähtien.

SM-tiimin tavoitteena on jahdata tosissaan loppukaudella Hameväkeä pistetilastossa ja
huhujen mukaan tiimin kuskit kävivät kovaa treeniä ravintola Kaijakan privaattikopissa.
Näillä eväillä SM:n kuskit aikovat lähteä loppukauteen varmoin ottein, nyt tiedetään mistä
narusta hameväkeä pitää vetää jotta sijoitukset heikkenee.

(P-TT 5.8.2010)
Ihan järkijuttu kun kerran tiimin nimissä tähänkin asti jo plakkarissa hyvät pojot :thumbup:
Mutta:
11.2 Muutokset tiimien kokoonpanossa on ilmoitettava ajoissa järjestäjille, vähintään viikkoa ennen kilpailua jossa muutos astuu voimaan.
:) (ei mulle niin väliä mutta opin lukemaan jo ennen ekaa luokkaa :))
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
:) (ei mulle niin väliä mutta opin lukemaan jo ennen ekaa luokkaa :))
Järjestäjälle ilmoitettiin hyvissä ajoin, ts. järkkäri itse kysyi asiaa ko. henkilöltä :D

edit. Tarkennuksena vielä: Jussin lopetettua järkkärinä sekä tiimissä olin ainoana jäljellä.
Ja itse kysyin tiimivaihtoa Askolta suoraan, reilusti ennen Forssan kisaa, eli heti sen jälkeen
kun Jussi oli tiimistä lähtenyt.
Kirjaaminen tiimitopicciin on ollut hidasta kyllä, mutta muutoin on menty sääntöjen mukaan :)
 
Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Järjestäjälle ilmoitettiin hyvissä ajoin, ts. järkkäri itse kysyi asiaa ko. henkilöltä :D

edit. Tarkennuksena vielä: Jussin lopetettua järkkärinä sekä tiimissä olin ainoana jäljellä.
Ja itse kysyin tiimivaihtoa Askolta suoraan, reilusti ennen Forssan kisaa, eli heti sen jälkeen
kun Jussi oli tiimistä lähtenyt.
Kirjaaminen tiimitopicciin on ollut hidasta kyllä, mutta muutoin on menty sääntöjen mukaan :)
Juu, uskon :) Itse en kysynyt Dompparia Turku Ricoon ennen Hyvinkää 2:sta mutta nyt (polvistuu):
Domppari, tuletko tallikaverikseni Hyvinkää 3:een?

DW jatkanee tiimissä sitten taas Forssassa...
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Juu, uskon :) Itse en kysynyt Dompparia Turku Ricoon ennen Hyvinkää 2:sta mutta nyt (polvistuu):
Domppari, tuletko tallikaverikseni Hyvinkää 3:een?

DW jatkanee tiimissä sitten taas Forssassa...
Niin joo 2 kertaa saa vaihtaa, perhana olisit voinu hyvin tehdä väliaikasen vaihdon siis jo H2:een :/
 
Ylös