KKWCS Kausi 2014, 3. kilpailu, Forssa Karting

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Sukulainen asuu radalta ehkä 15km pohjoiseen. Kuulemma nyt sataa mutta poutaantuu päivän aikana. Voipi olla että rata paranee aika-ajojen aikana paljon (jos alkaa oikein kuivua) tai vähän (jos pysyy kauttaaltaan märkänä). Tuo uusi asvaltti kun kuivuu hitaasti.
Jos siis edes rata-alueella sataa.

Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Edellinen ulkokisa Kaanaa-13. Hiukan tuli taukoa. Saatanpa yllättää ajamalla tänään maaliin.

*kop kop*

Totke

Psyykeenmurskaaja
Sijainti
Hämeenlinna
Eiköhän tutustuta kaikki näihin ja lisätä sarjan sääntökirjaan: Lippumerkit ja ajotapa. Erehdyin luulemaan, että kärkikasti tuntee tai fiilispohjalta handlaa tällaiset asiat siellä B-finaalissakin.

Lupaan väistää seuraavassakin kisassa kolme-neljä kertaa radan ulkopuolelle, koska mua ei huvita olla osallisena tilanteessa, jossa joku lähtee välkkyvällä tai mustalla autolla radalta, kun kartti meni katolleen. Mun suorituksen voi hylätä sitten samalla oikaisusta. Ainakin kahdesti syyllistyin kyseiseen konnuuteen.

Kypärät voitaisiin katsastaa siten, että siitä jousenpaikan alapuolelta pitää päästä edes jonkin verran valoa läpi ja lappuja ei saa pitää silmillä ajon aikana. Ei vastapuoli tiennyt vissiin mitään koko tilanteista, kun iloisesti vain peukkua näytteli, vaikka puskurit lenteli viimeisen tilanteen jälkeen radalla. Ja jossei nää, niin kuuluu siitä vierellä olevasta kartista jotain ääntäkin. :wall:

Cmoney ajeli ihan hienosti hitaammalla autollaan siinä, sille ja B-finaalin voitolle voin antaa ihan peukut. :thumbup: Itse kirin ainakin kolmasti noiden tilanteiden jälkeen raon kiinni, mutta kun tarpeeksi monta kertaa lyödään rako auki, niin ei sieltä haastamaan pääse.