KKWCS Kilpailukalenteri 2020

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8252
Sijainti
Helsinki
Vähän riippuu mihin suuntaan asiat tässä seuraavan viikon aikana etenee mut tällä hetkellä olen osallistumassa. En itse kuulu mihinkään riskiryhmään. Tosin perhepiiristä löytyy pari astmaatikkoa, että siksi täytyy käyttää harkintaa.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13711
"Hei,
Toistaiseksi pidetään paikka vielä normaalisti auki. Erityistä huomiota siivoamiseen mutta muuten toiminta on samaa."
-Mylpourne
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13711
Hallitukselta tänään:
"Klo 17:02
Lisää hallituksen toimia
Yli kymmenen hengen kokoontumiset kielletään.
Kirjastot, uimahallit, nuorisotilat sekä muut vastaavat tilat suljetaan."
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006441008.htmlMyllypuron ajot siirtynevät nyt esim. joulukuun alkuun.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13711
Sopiiko yleisesti kuskeille, jos Myllypuron kisat siirtyvät nykyisellä hinnalla (40e) itsenäisyyspäivälle, 6.12.? Se on sunnuntai kun hinta olisi hieman korkeampi lauantaisin siihen aikaan vuodesta.
 

SlowDiezel

Well-known member
Liittynyt
12.1.2018
Viestit
129
Sopiiko yleisesti kuskeille, jos Myllypuron kisat siirtyvät nykyisellä hinnalla (40e) itsenäisyyspäivälle, 6.12.? Se on sunnuntai kun hinta olisi hieman korkeampi lauantaisin siihen aikaan vuodesta.
Itselleni ainakin käy
 

RobKa

Well-known member
Liittynyt
24.9.2017
Viestit
71
Sijainti
Finland!
Sopiiko yleisesti kuskeille, jos Myllypuron kisat siirtyvät nykyisellä hinnalla (40e) itsenäisyyspäivälle, 6.12.? Se on sunnuntai kun hinta olisi hieman korkeampi lauantaisin siihen aikaan vuodesta.
Minä ainakin saan sunnuntain lauantaita helpommin vapaaksi töistä, joten itselleni sopii erittäin hyvin. Tuskin kukaan myöskään linnan juhlia missaa tämän takia.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13711
Minä ainakin saan sunnuntain lauantaita helpommin vapaaksi töistä, joten itselleni sopii erittäin hyvin. Tuskin kukaan myöskään linnan juhlia missaa tämän takia.
Onpahan mestari sitten valmiiksi oikeassa kaupungissa jo.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13711
Myllypuron tuplakisa siirretty, su 6.12.2020 klo 14:30. Rata aukeaa klo 14 eli silloinkin ajatuksena yksi mahdollinen treenierä ennen aika-ajoa jos/kun jokunen haluaa.
 
Ylös