FO110K
Banned
EIEi olis tuokaan paha
Mietin itsekin että jättäiskö tosta tuon "J." pois niin tulis kans parempi
EIEi olis tuokaan paha
Korjasin ennenkuin menee tilaukseen Hakaneuloja mukaan ottaa radalle. Puhkoa muitten renkaat ja sitten iskeä tuo lätkä hihaan.Ai kouvo tilas kaks? Toinen perseeseen?
Hakaneuloja, kuten kouvo tokaisikin! :thumbup:Ei nyt viittis käsin ommella joka räässyyn radalla tuota merkkiä:jaska:
Hakaristeillä kiiinni.Hakaneuloja, kuten kouvo tokaisikin! :thumbup:
RESUPEKKA!Ei nyt viittis käsin ommella joka räässyyn radalla tuota merkkiä:jaska:
Hihamerkki hakaristi-lipullaHakaristeillä kiiinni.
tarkotus onkin siihen uuteen haalariin se neuloaEi nyt viittis käsin ommella joka räässyyn radalla tuota merkkiä:jaska:
..ja näitähän on muilla kuin RESUPEKOILLA!tarkotus onkin siihen uuteen haalariin se neuloa
Woow Tää ois magee!Ps. kakspuoleista tarraa voin kysellä KKWCS hintaan Tampereen Rauta-Otrasta?
Toista ei ole tulossa, tainoh, paitoja varmaan tehdään toistekin...Nyt vaan en itse oo ekassa aallossa mukana.
Toinen aalto tulee joskus 10 v päästä. Mä olen silloin jo eläkkeellä.Woow Tää ois magee!
Ei mulla mitään sitä vastaan et kaikkea hommataan. Samalla sarjan profiili nousee. Nyt vaan en itse oo ekassa aallossa mukana.
Ei jumalauta! Miksen mä tota tajunnutTäytyy harkita. Ekaks tuli mieleen Ruotsin lipulla ja Hannu Hanhi.